Ne İçiyorsunuz?
-
Olmazsa olmazım Doğanay ın acılı şalgamı herifler fena yapmış ya işin aslı adana şalgamı falan demeyin içemiyorum sadece Doğanay ın tadı efsane geliyor
Yaz geldi mekanda kahve fiyatları bile uçtu termos alıp kendi filtre kahve makinemde yapıp bir yerde otururum 1 ice latte 150 tl olmuş 10 gün içmesem yeni makine alabiliyorum.
-
reyhan şerbeti yapıyorum, bi demetten takribi bi litreden fazla çıkıyor sonra soda buz şerbet, sonrası "dadı meşhurr"
https://www.youtube.com/watch?v=OTc_Ob-ZrQ0&ab_channel=ZIKKIMIND%C4%B0B%C4%B0
TxT tarafından 12/Tem/24 14:03 tarihinde düzenlenmiştir -
TheAvenqer bunu yazdı
Olmazsa olmazım Doğanay ın acılı şalgamı herifler fena yapmış ya işin aslı adana şalgamı falan demeyin içemiyorum sadece Doğanay ın tadı efsane geliyor
Yaz geldi mekanda kahve fiyatları bile uçtu termos alıp kendi filtre kahve makinemde yapıp bir yerde otururum 1 ice latte 150 tl olmuş 10 gün içmesem yeni makine alabiliyorum.
Usta marka şalgam tavsiye ederim,
-
taekwondo bunu yazdıTheAvenqer bunu yazdı
Olmazsa olmazım Doğanay ın acılı şalgamı herifler fena yapmış ya işin aslı adana şalgamı falan demeyin içemiyorum sadece Doğanay ın tadı efsane geliyor
Yaz geldi mekanda kahve fiyatları bile uçtu termos alıp kendi filtre kahve makinemde yapıp bir yerde otururum 1 ice latte 150 tl olmuş 10 gün içmesem yeni makine alabiliyorum.
Usta marka şalgam tavsiye ederim,
Fabrikasyon üretimler cok tuzlu oluyor faydasından çok zararı var.
Adanada bu işi organik yapıp internetten satan, cok az tuzlu onlarca şalgam markası var. yanında acı da gonderiyorlar istedigin kadar katıyosun.
-
korkarabatak bunu yazdıtaekwondo bunu yazdıTheAvenqer bunu yazdı
Olmazsa olmazım Doğanay ın acılı şalgamı herifler fena yapmış ya işin aslı adana şalgamı falan demeyin içemiyorum sadece Doğanay ın tadı efsane geliyor
Yaz geldi mekanda kahve fiyatları bile uçtu termos alıp kendi filtre kahve makinemde yapıp bir yerde otururum 1 ice latte 150 tl olmuş 10 gün içmesem yeni makine alabiliyorum.
Usta marka şalgam tavsiye ederim,
Fabrikasyon üretimler cok tuzlu oluyor faydasından çok zararı var.
Adanada bu işi organik yapıp internetten satan, cok az tuzlu onlarca şalgam markası var. yanında acı da gonderiyorlar istedigin kadar katıyosun.
Önereceğin güvenilir bir yer var mı hocam?
-
GusFring bunu yazdıkorkarabatak bunu yazdıtaekwondo bunu yazdıTheAvenqer bunu yazdı
Olmazsa olmazım Doğanay ın acılı şalgamı herifler fena yapmış ya işin aslı adana şalgamı falan demeyin içemiyorum sadece Doğanay ın tadı efsane geliyor
Yaz geldi mekanda kahve fiyatları bile uçtu termos alıp kendi filtre kahve makinemde yapıp bir yerde otururum 1 ice latte 150 tl olmuş 10 gün içmesem yeni makine alabiliyorum.
Usta marka şalgam tavsiye ederim,
Fabrikasyon üretimler cok tuzlu oluyor faydasından çok zararı var.
Adanada bu işi organik yapıp internetten satan, cok az tuzlu onlarca şalgam markası var. yanında acı da gonderiyorlar istedigin kadar katıyosun.
Önereceğin güvenilir bir yer var mı hocam?
7-8 yıldır siparis ettiğim bir marka var hocam.
Pm atıyom reklama girmesin.
-
korkarabatak bunu yazdıGusFring bunu yazdıkorkarabatak bunu yazdıtaekwondo bunu yazdıTheAvenqer bunu yazdı
Olmazsa olmazım Doğanay ın acılı şalgamı herifler fena yapmış ya işin aslı adana şalgamı falan demeyin içemiyorum sadece Doğanay ın tadı efsane geliyor
Yaz geldi mekanda kahve fiyatları bile uçtu termos alıp kendi filtre kahve makinemde yapıp bir yerde otururum 1 ice latte 150 tl olmuş 10 gün içmesem yeni makine alabiliyorum.
Usta marka şalgam tavsiye ederim,
Fabrikasyon üretimler cok tuzlu oluyor faydasından çok zararı var.
Adanada bu işi organik yapıp internetten satan, cok az tuzlu onlarca şalgam markası var. yanında acı da gonderiyorlar istedigin kadar katıyosun.
Önereceğin güvenilir bir yer var mı hocam?
7-8 yıldır siparis ettiğim bir marka var hocam.
Pm atıyom reklama girmesin.
İcinde havucu varsa bende pm rica edeyim hocam.
-
Ayran
Meyveli Soda
Çilek Suyu var bardakta a101 , migrosta falan onu alip sulandirip iciyorum ( cok tatli sey icemem ben pek kolayı bile sulandiriyorum zibil gibi şekerli tadı )
Buzlu Hibiskus ( evde hazırlayıp )
Kavun Karpuz ye soğut
Öyle yani.
-
Sade maden suyuna limon sıkıp içiyorum. Tavsiye ederim.
-
cool lime
