folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ne İçiyorsunuz?



Ne İçiyorsunuz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    TheAvenqer
    TheAvenqer's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Şubat/2014
    Erkek

    Olmazsa olmazım Doğanay ın acılı şalgamı herifler fena yapmış ya işin aslı adana şalgamı falan demeyin içemiyorum sadece Doğanay ın tadı efsane geliyor

    Yaz geldi mekanda kahve fiyatları bile uçtu termos alıp kendi filtre kahve makinemde yapıp bir yerde otururum 1 ice latte 150 tl olmuş 10 gün içmesem yeni makine alabiliyorum.


    Bot ve lisans ihtiyaçlarınız için pm atınız.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TxT
    TxT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    reyhan şerbeti yapıyorum, bi demetten takribi bi litreden fazla çıkıyor sonra soda buz şerbet, sonrası "dadı meşhurr" 

    https://www.youtube.com/watch?v=OTc_Ob-ZrQ0&ab_channel=ZIKKIMIND%C4%B0B%C4%B0

     

     

     

    TxT tarafından 12/Tem/24 14:03 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    taekwondo
    taekwondo's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2008
    Erkek
    TheAvenqer bunu yazdı

    Olmazsa olmazım Doğanay ın acılı şalgamı herifler fena yapmış ya işin aslı adana şalgamı falan demeyin içemiyorum sadece Doğanay ın tadı efsane geliyor

    Yaz geldi mekanda kahve fiyatları bile uçtu termos alıp kendi filtre kahve makinemde yapıp bir yerde otururum 1 ice latte 150 tl olmuş 10 gün içmesem yeni makine alabiliyorum.

    Usta marka şalgam tavsiye ederim,


    Belamı bulmusum bulduqum kadar..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    korkarabatak
    korkarabatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek
    taekwondo bunu yazdı
    TheAvenqer bunu yazdı

    Olmazsa olmazım Doğanay ın acılı şalgamı herifler fena yapmış ya işin aslı adana şalgamı falan demeyin içemiyorum sadece Doğanay ın tadı efsane geliyor

    Yaz geldi mekanda kahve fiyatları bile uçtu termos alıp kendi filtre kahve makinemde yapıp bir yerde otururum 1 ice latte 150 tl olmuş 10 gün içmesem yeni makine alabiliyorum.

    Usta marka şalgam tavsiye ederim,

    Fabrikasyon üretimler cok tuzlu oluyor faydasından çok zararı var.

    Adanada bu işi organik yapıp internetten satan, cok az tuzlu onlarca şalgam markası var. yanında acı da gonderiyorlar istedigin kadar katıyosun.


    tabi lan
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek
    korkarabatak bunu yazdı
    taekwondo bunu yazdı
    TheAvenqer bunu yazdı

    Olmazsa olmazım Doğanay ın acılı şalgamı herifler fena yapmış ya işin aslı adana şalgamı falan demeyin içemiyorum sadece Doğanay ın tadı efsane geliyor

    Yaz geldi mekanda kahve fiyatları bile uçtu termos alıp kendi filtre kahve makinemde yapıp bir yerde otururum 1 ice latte 150 tl olmuş 10 gün içmesem yeni makine alabiliyorum.

    Usta marka şalgam tavsiye ederim,

    Fabrikasyon üretimler cok tuzlu oluyor faydasından çok zararı var.

    Adanada bu işi organik yapıp internetten satan, cok az tuzlu onlarca şalgam markası var. yanında acı da gonderiyorlar istedigin kadar katıyosun.

    Önereceğin güvenilir bir yer var mı hocam?


    Bundan 2300 yıl kadar önce Çinli filozof Chuang Tzu, rüyasında bir kelebek olduğunu görmüş ve uyandıktan sonra şu soru üzerine düşünmüştü: Chuang Tzu kimliğimle, kendimi rüyamda bir kelebek olarak mı görmüş olduğumu, yoksa aslında şu anki kelebek kimliğimle kendimi rüyamda Chuang Tzu adlı bir adam olarak mı görmekte olduğumu nasıl ayırt edebilirim?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    korkarabatak
    korkarabatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek
    GusFring bunu yazdı
    korkarabatak bunu yazdı
    taekwondo bunu yazdı
    TheAvenqer bunu yazdı

    Olmazsa olmazım Doğanay ın acılı şalgamı herifler fena yapmış ya işin aslı adana şalgamı falan demeyin içemiyorum sadece Doğanay ın tadı efsane geliyor

    Yaz geldi mekanda kahve fiyatları bile uçtu termos alıp kendi filtre kahve makinemde yapıp bir yerde otururum 1 ice latte 150 tl olmuş 10 gün içmesem yeni makine alabiliyorum.

    Usta marka şalgam tavsiye ederim,

    Fabrikasyon üretimler cok tuzlu oluyor faydasından çok zararı var.

    Adanada bu işi organik yapıp internetten satan, cok az tuzlu onlarca şalgam markası var. yanında acı da gonderiyorlar istedigin kadar katıyosun.

    Önereceğin güvenilir bir yer var mı hocam?

    7-8 yıldır siparis ettiğim bir marka var hocam.

    Pm atıyom reklama girmesin.

     


    tabi lan
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    korkarabatak bunu yazdı
    GusFring bunu yazdı
    korkarabatak bunu yazdı
    taekwondo bunu yazdı
    TheAvenqer bunu yazdı

    Olmazsa olmazım Doğanay ın acılı şalgamı herifler fena yapmış ya işin aslı adana şalgamı falan demeyin içemiyorum sadece Doğanay ın tadı efsane geliyor

    Yaz geldi mekanda kahve fiyatları bile uçtu termos alıp kendi filtre kahve makinemde yapıp bir yerde otururum 1 ice latte 150 tl olmuş 10 gün içmesem yeni makine alabiliyorum.

    Usta marka şalgam tavsiye ederim,

    Fabrikasyon üretimler cok tuzlu oluyor faydasından çok zararı var.

    Adanada bu işi organik yapıp internetten satan, cok az tuzlu onlarca şalgam markası var. yanında acı da gonderiyorlar istedigin kadar katıyosun.

    Önereceğin güvenilir bir yer var mı hocam?

    7-8 yıldır siparis ettiğim bir marka var hocam.

    Pm atıyom reklama girmesin.

     

    İcinde havucu varsa bende pm rica edeyim hocam. 


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LaNCeLoT
    LaNCeLoT's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2003
    Erkek

    Ayran

    Meyveli Soda

    Çilek Suyu var bardakta a101 , migrosta falan onu alip sulandirip iciyorum ( cok tatli sey icemem ben pek kolayı bile sulandiriyorum zibil gibi şekerli tadı )

    Buzlu Hibiskus ( evde hazırlayıp )

    Kavun Karpuz ye soğut

     

    Öyle yani.


    Kurtlar tasma takmaz....
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    netWire
    netWire's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2013
    Erkek

    Sade maden suyuna limon sıkıp içiyorum. Tavsiye ederim. 


    Fatal error: Call to undefined function mutlu_ol() in hayat.php
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naruto
    Naruto's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2015
    Erkek

    cool lime


    la geldik bi fırtına gidiyoruz bi fırtına
Toplam Hit: 3833 Toplam Mesaj: 44
içecek