Ne Kadara Satabilirim?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bisson
    bisson's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Kasım/2008
    Erkek
    bilgisayarcıya götürürsen 300den fazla vermez ama elden başkasına satarsan 400 kadar verirsin cok ii deil ama dolara göre 350 ideal fiyatı

    I know me you know you.......
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    bende benim sistemi yazayım oluru nedir söyleyin ben pek anlamam :D

    AMD am2 2.6 Ghz

    asus m2npv-mx anakart

    1 cd yazıcı sony

    1 dvd yazıcı lg

    160 gb samsung sata hdd

    onboard hd ses

    2 gb kıngston bellek

    1 gb atı radeon 2600 pro

    canon ip 1800 yazıcı

    2 + 1 hoparlör

    17" monitör tüplü


  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek
    19" LCD monitör hiç mi para etmiyor ki :S tertemiz gerçekten.. laptop ile ilgili başka önerileri olan
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Demodor
    Demodor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    underzero bunu yazdı:
    -----------------------------

    bilgisayari satinca parayi dolar veya euro yap

    sonra agustos 2009 a kadar bekle


    -----------------------------
    bu nedemek üstad benim 4000 dolar borcum var tiyo filan varsa söle zaten iyice battım bari dibe inmeyelim.

    VUR VUR İNLESİN FİLİSTİN DİNLESİN.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek
    peki laptop alırken hangi markayı öneriyorsnuz? teknik destek , servis gibi konularda_??
Toplam Hit: 2218 Toplam Mesaj: 16