Ne Kadara Satabilirim?
-
arkadaşlar yaza doğru laptop almayı düşünüyorum da bazı konularda yardımcı olmanızı istedim.. şimdi bana ait şöyle bir bilgisayar var.. bunu satıp alacagım laptop için para elde etmem gerekiyor..
intel p4 3.0 işlemci (tek çekirdek :| )
1gb + 512 mb ram ddr2
512 geforce 6600 ekran kartı
80 gb harddisk
asus anakart core2duo destekli
ses kartı ethernet kartı falan onboard
chimei 19" LCD monitör
------------------
bunu sattıgım parayla takside girip laptop almayı düşünüyorum.. taşınabilirlik benım ıcın cok onemli.. intel atom islemci kucuk boyutlu bir laptop mu yoksa intel core2duo 2.0ghz + bir şeyler mi almamı önerirsiniz.. en azından bazı oyunları da açsın istiyorum.. tabi ki oyun için almıyorum laptopu.önerilerinizi bekliyorum.. 2009 agustosa kadar vaktim var hepsi için.
-
intel core2duo 2.0ghz bunu al atomu boşver. o p4 ün bizim buralarda piyasası 300-350 civarında gidiyor.
-
BuZuL bunu yazdı:
-----------------------------
intel core2duo 2.0ghz bunu al atomu boşver. o p4 ün bizim buralarda piyasası 300-350 civarında gidiyor.
-----------------------------peki bende atom işlemcileri almak istemiyorum.. cok yetersiz gelicek bana çünkü.. başka söyleyecekleri olan?
-
Normal bir notebook alırsan daha mutlu olursun en azından performans olarak seni daha fazla tatmin eder atoma göre,sadeçe nete girçem excel dosyası açaçam diyosan atom sana yeter arada birkaç oyun oynim hd rip filmleri seyretiçem falanda dersen normal bir notebook almanı öneririm 2 ghz üstü çift çekirdek bir işlemçi si 9 seriside bir ekran kartı olan bişey al..
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------BuZuL bunu yazdı:
-----------------------------
intel core2duo 2.0ghz bunu al atomu boşver. o p4 ün bizim buralarda piyasası 300-350 civarında gidiyor.
-----------------------------peki bende atom işlemcileri almak istemiyorum.. cok yetersiz gelicek bana çünkü.. başka söyleyecekleri olan?
-----------------------------
bir şey daha ekleyeyim bende 2 laptop var birisi atom diğeri centrino oyun oynamam grafik fazla çalışmam centrino 2 yıldır dört dörtlük işimi göryor mesela bu biraz senin istediğini karşılamasına bağlı bişey benim kullandığım laptobu örneğin grafikçi adam kullanamaz :) çünkü yavaş olur gafik işlemlerinde ama ben web sitesi neyim yapıyorum sıkıntı olmuyor arz/talep önemli senin için ona göre seni götürecek bişey al bence. -
laptop'da uç noktalara gitmek her zaman pişmanlıklar getirir ki tecrübeyle sabittir
çok kötü alırsın ah dersin çok iyi alırsın yine ah dersin
core2duo ve ortalama bir ekran kartına sahip laptop alırsan muhtemelen daha iyi olacaktır
-
Notebooklarla ilgili detayli incelemeleri bulabilirsin..
-
hocam nasıl başlık bu:)
-
bilgisayari satinca parayi dolar veya euro yap
sonra agustos 2009 a kadar bekle
-
underzero bunu yazdı:
-----------------------------bilgisayari satinca parayi dolar veya euro yap
sonra agustos 2009 a kadar bekle
-----------------------------
yaza dogru bacasiz sanayi gelistiginden dovizin dusmesi gerekmiyor mu? O.o :/
-
venom88 bunu yazdı:
-----------------------------
Normal bir notebook alırsan daha mutlu olursun en azından performans olarak seni daha fazla tatmin eder atoma göre,sadeçe nete girçem excel dosyası açaçam diyosan atom sana yeter arada birkaç oyun oynim hd rip filmleri seyretiçem falanda dersen normal bir notebook almanı öneririm 2 ghz üstü çift çekirdek bir işlemçi si 9 seriside bir ekran kartı olan bişey al..
-----------------------------si9 serisi dediğin hangileri oluyor.. bir örnek gösterirmisin.. mesela crysis i falan oynayabileceğim bir laptop hangi ekran kartına sahip olmalı / olabilir? bazı oyunları da oynamak ıstıyorum acıkcası
