Ne Zaman Olur Domain
-
ben daha once doain kaydımı markum.net ten yapdım sonra ucretsiz bir host veren firmadan ns yonlendirmesi ile hizmet aldım sonra warez yayını yapıom diye kapadılar kafamın tası attı benimde giittim sınırsız aylık trafic ve sınırsız web alanı asp , php destekli her sey destekli nerdeyse hosty aldım ixwebhosting.com burdan markumdanda ns yonlendrmesi yapdım 1 saat oldu biz yapmıyoruz yonlendirmeler otomatik olrak sunucu tarafından yapılıyo dediler 24 saat içinde otomatik tum dunya dns sunucularında guncellenmesi lazım dediler nasıl oluyor bu nedir?
ve hayatım boyunca hep mereaak etmişimdir kendi domain kayıt firmanı kurman için uydu falanmı alıyosun yane sen onlinenicden kayıt yapdımmı bir merkez var ordanmı kayıt edilio yoksa onun kendi uydusu var oradanmı yağıo fırsat gecmişken bunuda soram dedim -
abiler neyse asıl en buyuk sorum ise: ya şimdi ben markum.netden .comlu domainimi tescil eddim ve daha once 000webhostda barınıodum şimdi para ile duzgun bişiler aldım nslerimi yonlendirdim ve aldıgım domain paketinde 2 adet ucretsiz domain tescil izni vardı bende 1 hakkımla .net kullandım ancak markum .neten aldııgm who.isde nsler guncel gorunuyor ama http://pc-kurdu.com yazınca yeni host firmamda yayınladıgım sayfalar cıkıyor http://www.pc-kurdu.com yazınca eski firmamınki cıkıyor neden dir
-
arkinfes bunu yazdı:
-----------------------------
abiler neyse asıl en buyuk sorum ise: ya şimdi ben markum.netden .comlu domainimi tescil eddim ve daha once 000webhostda barınıodum şimdi para ile duzgun bişiler aldım nslerimi yonlendirdim ve aldıgım domain paketinde 2 adet ucretsiz domain tescil izni vardı bende 1 hakkımla .net kullandım ancak markum .neten aldııgm who.isde nsler guncel gorunuyor ama http://pc-kurdu.com yazınca yeni host firmamda yayınladıgım sayfalar cıkıyor http://www.pc-kurdu.com yazınca eski firmamınki cıkıyor neden dir
-----------------------------dnsler 24 saat içinde kendine gelir o yüzden diğer hosta kayıyor dnsler
bu 24 saatte standart bişi herhalde
yarın bi görüşelim :D
-
Glaxoks bunu yazdı:
-----------------------------arkinfes bunu yazdı:
-----------------------------
abiler neyse asıl en buyuk sorum ise: ya şimdi ben markum.netden .comlu domainimi tescil eddim ve daha once 000webhostda barınıodum şimdi para ile duzgun bişiler aldım nslerimi yonlendirdim ve aldıgım domain paketinde 2 adet ucretsiz domain tescil izni vardı bende 1 hakkımla .net kullandım ancak markum .neten aldııgm who.isde nsler guncel gorunuyor ama http://pc-kurdu.com yazınca yeni host firmamda yayınladıgım sayfalar cıkıyor http://www.pc-kurdu.com yazınca eski firmamınki cıkıyor neden dir
-----------------------------dnsler 24 saat içinde kendine gelir o yüzden diğer hosta kayıyor dnsler
bu 24 saatte standart bişi herhalde
yarın bi görüşelim :D
-----------------------------la sen sınawına çalış =)
-
Dns servera adres tanımlaması yapılırken her isim için bir süre belirlenir. Bu süre ismin dns cache de ne kadar tutulacağıdır. Genelde 24 saat idealdir.
-
başlık pidecide sıra bekleyen adamın karnını kaşıyarak abi nezaman çıkar demesi gibi olmuş 24 saat 48 saat gibi
-
ya ama host şirketindeki tekniksorumlu 72 saat dedi korktum bir an
-
ya şimdide bir tek benim bilgisayarımda açılmıyor diğer tum bilgisayarlarda site açılıyor ama benim pcde nsler eski hosta kayıyor nedendir ki?
-
arkinfes bunu yazdı:
-----------------------------
ya şimdide bir tek benim bilgisayarımda açılmıyor diğer tum bilgisayarlarda site açılıyor ama benim pcde nsler eski hosta kayıyor nedendir ki?
-----------------------------dns lerin 4.2.2.1 e felan ayarlıysa o dnslerde bazı siteler açılmıor
-
arkinfes bunu yazdı:
-----------------------------
ya şimdide bir tek benim bilgisayarımda açılmıyor diğer tum bilgisayarlarda site açılıyor ama benim pcde nsler eski hosta kayıyor nedendir ki?
-----------------------------Sorununu doğru anladıysam browserın geçmişini silmeyi falan dene.
-
ya bi earse diye program vardı yanlış hatırlamıyorsam tum cokieler falan siliyordu onu nerde bulabilirim
