

NEDEN ALO DERİZ BİLİR MİSİNİZ??????????
-
hoLy nin dedigi gibi heLLo derLer. TurkLer Herzamanki Gibi aLıntı Yaaparak heLLoyu eLLo oLarak OkumusLar O [ e ] harfi ZamanLa Deişerek a harfi OLmustur..
-
infazci bunu yazdı:
hoLy nin dedigi gibi heLLo derLer. TurkLer Herzamanki Gibi aLıntı Yaaparak heLLoyu eLLo oLarak OkumusLar O [ e ] harfi ZamanLa Deişerek a harfi OLmustur..
yok gerçekten boyleymış alo zaten turkler nerde beleş oraya yerler ilkesını kapmıştır (buna bende dahıl çaktırmayın bıraz bende de var beleşlık hevesı ehuehue ehueheueheu =) şaka lan şaka TURKLER GEREKTIĞI ZAMAN ISTEDIĞINI BOYUN EĞDIRMESINI BILIR ya konu nerden nereye gıttı ama bu soyledıklerımın hepsı doğru alo hakkında -
Ispanadada alo yok arayan "oiga" telefonu açan "diga " der
Toplam Hit: 3105 Toplam Mesaj: 14