Neden Avatarı Kendimiz Yüklüyemiyoruz ???
-
liseli koyanlarla mı uğraşsın hacked by hekırcı die photoshopla resim yapanlar koyup siteyi hackledim dicektir buraya kod çakmaya çalışanlar olucaktır daha neler neler olucaktır.
Boşver sen her eve göre avatar war =) -
abi konuyu ciddiyetle actım geyik oldu amk :D tasısam mı acaba :D
-
bence taşı ajan bu konu uzaaaar gider :D
-
yeni versionda belki.. ama ben desteklemiyorum bece şu hali iyidir
-
Resmi upload ettiğiniz yere göre sayfayı yavaşlatabiliyor.
-
irkin abi ne zaman geliio yeni version :D
-
harbi yaa yeni versiyon gelecek die bi 160 gün 8 saat daha bizi mahrum bırakmayın
-
olmas avatar filan.. tbt sınırları dışına çıkamazsınız dışardan yiyecek getirmek yasaktır :P
-
Neden Avatarı Kendimiz Yüklüyemiyoruz ???
hımmm yükleyemediğimiz için olmasın? -
1. Güvenlik acığı
2. Gereksiz...
yeni versiyondada olmayacak
yeni versiyonun yeni cıkarsada olmayacak
aspx le değil aspxxx bile cıksa gene olmayacak :)
Böyle gayet güzel..
Toplam Hit: 4002 Toplam Mesaj: 28
