folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Neden Bayan Grafiker :S



Neden Bayan Grafiker :S

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    break bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hna bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bunun Neden i Bayanların Erkeklere Nazaran Daha iyi Bir Gorsel Kabiliyetinin Olması


    -----------------------------

     

    +1


    ve diger arkadasinda dedigi gibi sigara kokan sakalli yerine bende nazik sarisin bi bayani tercih ederdim sahsen.


    -----------------------------

    abi neden uç örnekleri veriyorsunuz ?? İşini kadınlardan çok daha iyi yapan sigara içmeyen ve temiz yüzlü erkekler var.

    İşini iyi yapmayan kaşar, ağzında sakızı olan bir kadında var ???

    ----

    Bilgisayar konusunda ilk programı her ne kadar kadın da yazsa bence erkeklerin eline kadınlar su dökemez.Genel olarak konuşuyorum.Portalların kaçını kadın yazdı ? Facebook , google gibi büyük sitelerin kaçının arkasında kadın var ??

    Kaç kadın şirkette bilgisayarla iligli işlerde çok iyi ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Reklam burda: http://www.grafikerler.net/corel-photoshop-bilen-yardimci-bayan-grafiker-ist-avr-yenibosna-kuyumcukent-t67513.html

    Ya satış personeli olarak filan tamam bayan eleman aranır. Ama bunun için neden bayan eleman aranır? Yoksa adam manita mı yapmaya çalışıyo :S


    -----------------------------

    Bayan grafiker.Çünkü grafikerlikte bayanlar her zaman daha başarılıdır.Aslında bu onların işidir.Erkekler sonradan eklenmiştir.


    https://t.me/pump_upp
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    814578
    haydarcura
    haydarcura's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2008
    Erkek

    Bayanların ince noktaları diğerlerinden daha fazla farketmesi, erkeklerden daha zeki olmaları, daha nazik ve insancıl oldukları, işlerine sadık oldukları, sorumluluk sahibi oldukları olduğundan olmasın sakın :)


    Düşme Peşime.. Düş Peşindeyim..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MelancholiTr
    MelancholiTr's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2008
    Erkek

    shadowans bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bayanların ince noktaları diğerlerinden daha fazla farketmesi, erkeklerden daha zeki olmaları, daha nazik ve insancıl oldukları, işlerine sadık oldukları, sorumluluk sahibi oldukları olduğundan olmasın sakın :)


    -----------------------------

    böyle bir genellemeyi neye dayanarak yapabiliyorsun ?


    İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakultesi
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    814578
    haydarcura
    haydarcura's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2008
    Erkek

    MelancholiTr bunu yazdı:
    -----------------------------

    shadowans bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bayanların ince noktaları diğerlerinden daha fazla farketmesi, erkeklerden daha zeki olmaları, daha nazik ve insancıl oldukları, işlerine sadık oldukları, sorumluluk sahibi oldukları olduğundan olmasın sakın :)


    -----------------------------

    böyle bir genellemeyi neye dayanarak yapabiliyorsun ?


    -----------------------------
    Bişeye dayandırmak zorunda değilim. Yazmak istedim yazdım.


    Düşme Peşime.. Düş Peşindeyim..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    shadowans arkadaş gibi saçmalamayacak değilim ama bayanların daha nizamlı çalıştıklarını düşünmekteyim bundan olabilir heralde


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    814578
    haydarcura
    haydarcura's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2008
    Erkek

    SeRDaR bunu yazdı:
    -----------------------------

    shadowans arkadaş gibi saçmalamayacak değilim ama bayanların daha nizamlı çalıştıklarını düşünmekteyim bundan olabilir heralde


    -----------------------------
    Amma komplekslisiniz ya. Sonuna gülücük konmuş bi cümleyi bile erkeklerin şanına yakışmayan cümlelerden zannediyorsnuz.Garip.


    Düşme Peşime.. Düş Peşindeyim..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    shadowans bunu yazdı:
    -----------------------------

    SeRDaR bunu yazdı:
    -----------------------------

    shadowans arkadaş gibi saçmalamayacak değilim ama bayanların daha nizamlı çalıştıklarını düşünmekteyim bundan olabilir heralde


    -----------------------------
    Amma komplekslisiniz ya. Sonuna gülücük konmuş bi cümleyi bile erkeklerin şanına yakışmayan cümlelerden zannediyorsnuz.Garip.


    -----------------------------

    Grafikermisin.


    https://t.me/pump_upp
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    bizim okuldaki bilgisayar tasarım gibi bi bölüm var %90'ı kız ordakilerin .. kız işi bunlar bence .. eğer patron bunları bildiği için bayan eleman arıyosa + rep vermek isterim kendisine :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fastottoman
    fastottoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek

    artık herşeye bayan eleman :))

    geçen bi gazete'nin iş ilan sayfasında bi ilan oha demekten kendimi alamadım.

    ilan şuydu: manava yatılı bayan eleman alınacak. :)) (niyet belli)

Toplam Hit: 6367 Toplam Mesaj: 46