Neden Bayan Grafiker :S
-
break bunu yazdı:
-----------------------------
Hna bunu yazdı:
-----------------------------
Bunun Neden i Bayanların Erkeklere Nazaran Daha iyi Bir Gorsel Kabiliyetinin Olması
-----------------------------+1
ve diger arkadasinda dedigi gibi sigara kokan sakalli yerine bende nazik sarisin bi bayani tercih ederdim sahsen.
-----------------------------abi neden uç örnekleri veriyorsunuz ?? İşini kadınlardan çok daha iyi yapan sigara içmeyen ve temiz yüzlü erkekler var.
İşini iyi yapmayan kaşar, ağzında sakızı olan bir kadında var ???
----
Bilgisayar konusunda ilk programı her ne kadar kadın da yazsa bence erkeklerin eline kadınlar su dökemez.Genel olarak konuşuyorum.Portalların kaçını kadın yazdı ? Facebook , google gibi büyük sitelerin kaçının arkasında kadın var ??
Kaç kadın şirkette bilgisayarla iligli işlerde çok iyi ?
-
HaYVaN bunu yazdı:
-----------------------------
Reklam burda: http://www.grafikerler.net/corel-photoshop-bilen-yardimci-bayan-grafiker-ist-avr-yenibosna-kuyumcukent-t67513.html
Ya satış personeli olarak filan tamam bayan eleman aranır. Ama bunun için neden bayan eleman aranır? Yoksa adam manita mı yapmaya çalışıyo :S
-----------------------------Bayan grafiker.Çünkü grafikerlikte bayanlar her zaman daha başarılıdır.Aslında bu onların işidir.Erkekler sonradan eklenmiştir.
-
Bayanların ince noktaları diğerlerinden daha fazla farketmesi, erkeklerden daha zeki olmaları, daha nazik ve insancıl oldukları, işlerine sadık oldukları, sorumluluk sahibi oldukları olduğundan olmasın sakın :)
-
shadowans bunu yazdı:
-----------------------------
Bayanların ince noktaları diğerlerinden daha fazla farketmesi, erkeklerden daha zeki olmaları, daha nazik ve insancıl oldukları, işlerine sadık oldukları, sorumluluk sahibi oldukları olduğundan olmasın sakın :)
-----------------------------böyle bir genellemeyi neye dayanarak yapabiliyorsun ?
-
MelancholiTr bunu yazdı:
-----------------------------
shadowans bunu yazdı:
-----------------------------
Bayanların ince noktaları diğerlerinden daha fazla farketmesi, erkeklerden daha zeki olmaları, daha nazik ve insancıl oldukları, işlerine sadık oldukları, sorumluluk sahibi oldukları olduğundan olmasın sakın :)
-----------------------------böyle bir genellemeyi neye dayanarak yapabiliyorsun ?
-----------------------------
Bişeye dayandırmak zorunda değilim. Yazmak istedim yazdım. -
shadowans arkadaş gibi saçmalamayacak değilim ama bayanların daha nizamlı çalıştıklarını düşünmekteyim bundan olabilir heralde
-
SeRDaR bunu yazdı:
-----------------------------
shadowans arkadaş gibi saçmalamayacak değilim ama bayanların daha nizamlı çalıştıklarını düşünmekteyim bundan olabilir heralde
-----------------------------
Amma komplekslisiniz ya. Sonuna gülücük konmuş bi cümleyi bile erkeklerin şanına yakışmayan cümlelerden zannediyorsnuz.Garip. -
shadowans bunu yazdı:
-----------------------------
SeRDaR bunu yazdı:
-----------------------------
shadowans arkadaş gibi saçmalamayacak değilim ama bayanların daha nizamlı çalıştıklarını düşünmekteyim bundan olabilir heralde
-----------------------------
Amma komplekslisiniz ya. Sonuna gülücük konmuş bi cümleyi bile erkeklerin şanına yakışmayan cümlelerden zannediyorsnuz.Garip.
-----------------------------Grafikermisin.
-
bizim okuldaki bilgisayar tasarım gibi bi bölüm var %90'ı kız ordakilerin .. kız işi bunlar bence .. eğer patron bunları bildiği için bayan eleman arıyosa + rep vermek isterim kendisine :D
-
artık herşeye bayan eleman :))
geçen bi gazete'nin iş ilan sayfasında bi ilan oha demekten kendimi alamadım.
ilan şuydu: manava yatılı bayan eleman alınacak. :)) (niyet belli)
