folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Neden Hiç Kuş Cesedi Görmüyoruz



Neden Hiç Kuş Cesedi Görmüyoruz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mad Scientist
    AMpul
    AMpul's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    müridler dün aklıma geldi bir türlü tatmin edici bir cevap bulamadım. Etrafta binlerce kuş görüyorum, bu kuşlar hiç mi ölmüyor, ölüyorsa nereye gidiyor bu cesetler, tek ben miyim 1 tane bile kuş cesediyle karşılaşmayan. Eceliyle değilde araba ezmesiyle filan ölse hemen farkediliyor, ama ortada hiç eceliyle ölmüş kuş cesedi göremezsiniz, acaba cesetleri biryere mi kaldırıyor bu kuşlar, cenaze gibi bişiler yapıyolar mı acaba kendi aralarında, bilen varsa aydınlatsın beni teşekkürler.


    What I cannot create, I do not understand. — Richard Feynman
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustaphachan
    mustaphachan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2009
    Erkek

    doğal döngü hocam. ormanda olsa vahşiler, şehirde sokakta olsa kedi köpek üstüne atlıyor hemen.


    # birikimini önyargı ve yalanlara hizmet etmek için kullanan kültürlü bir insan olmaktansa maymundan gelmeyi tercih ederim.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mad Scientist
    AMpul
    AMpul's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    mustaphachan bunu yazdı:
    -----------------------------

    doğal döngü hocam. ormanda olsa vahşiler, şehirde sokakta olsa kedi köpek üstüne atlıyor hemen.


    -----------------------------

    mantıklı :)


    What I cannot create, I do not understand. — Richard Feynman
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustaphachan
    mustaphachan's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2009
    Erkek

    araba ezdiğinde yada ne bilim daha farklı kötü bir durumda kedi köpekte hamle etmiyor. neticede leşci değiller.. bi yerde izlediğime eminim ama kaynak veremiyorum şimdi :/


    # birikimini önyargı ve yalanlara hizmet etmek için kullanan kültürlü bir insan olmaktansa maymundan gelmeyi tercih ederim.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Ben görüyorum hocam daha 3-4 gün önce sarıca asma ölüsü buldum bahcede.

    O degıl de kuslarla alakalı en cok dıkkatımı ceken sey , her sene balkonumuza yuva yapıp , yumurtalar olmaya basladıktan sonra ,

    tam ıclerınden yavru cıkıcagı zaman , Dişi kuş yuvadan aldıgı bı yumurtayı dısarı atıyor , arastırdım ama bulamadım. 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    Zaten yaşlandığında refleksleri ve uçma kabiliyeti zayıflıyor bu yüzdende diğer hayvanlara yem oluyorlar. Eğer yuvalarına yem depolayabilecek durumda olsalardı belki evet yuvalarında ecelleriyle ölenleri görebilirdik ama günlü yem ve av ihtiyaçları var dışarı çıkmak zorunda kalıyorlar zayıf olanalrda dışarıda başka hayvanalra av oluyorlar.


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mad Scientist
    AMpul
    AMpul's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben görüyorum hocam daha 3-4 gün önce sarıca asma ölüsü buldum bahcede.

    O degıl de kuslarla alakalı en cok dıkkatımı ceken sey , her sene balkonumuza yuva yapıp , yumurtalar olmaya basladıktan sonra ,

    tam ıclerınden yavru cıkıcagı zaman , Dişi kuş yuvadan aldıgı bı yumurtayı dısarı atıyor , arastırdım ama bulamadım. 


    -----------------------------

    hoca normalde eğer insan dokunursa onu birdaha kabul etmiyor, ben bunu bilmiyordum taşıdım bisefer yumurtaları bidaha gelmedi kuş , belki birisi dokunuyodur bitanesine bakmak için :D her yıl olan bir rutinse o kuş ruh hastasıdır.


    What I cannot create, I do not understand. — Richard Feynman
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mad Scientist
    AMpul
    AMpul's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    RaAmLis bunu yazdı:
    -----------------------------

    Zaten yaşlandığında refleksleri ve uçma kabiliyeti zayıflıyor bu yüzdende diğer hayvanlara yem oluyorlar. Eğer yuvalarına yem depolayabilecek durumda olsalardı belki evet yuvalarında ecelleriyle ölenleri görebilirdik ama günlü yem ve av ihtiyaçları var dışarı çıkmak zorunda kalıyorlar zayıf olanalrda dışarıda başka hayvanalra av oluyorlar.


    -----------------------------

    evet hacı büyük ihtimal öyle :D eskiden sabahları, güvercinlere sinsice yaklaşan avlamaya çalışan kediler filan görüyordum, demekki bunların kaderi sonunda kedi yemi olmak :D


    What I cannot create, I do not understand. — Richard Feynman
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    AMpul bunu yazdı:
    -----------------------------

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben görüyorum hocam daha 3-4 gün önce sarıca asma ölüsü buldum bahcede.

    O degıl de kuslarla alakalı en cok dıkkatımı ceken sey , her sene balkonumuza yuva yapıp , yumurtalar olmaya basladıktan sonra ,

    tam ıclerınden yavru cıkıcagı zaman , Dişi kuş yuvadan aldıgı bı yumurtayı dısarı atıyor , arastırdım ama bulamadım. 


    -----------------------------

    hoca normalde eğer insan dokunursa onu birdaha kabul etmiyor, ben bunu bilmiyordum taşıdım bisefer yumurtaları bidaha gelmedi kuş , belki birisi dokunuyodur bitanesine bakmak için :D her yıl olan bir rutinse o kuş ruh hastasıdır.


    -----------------------------

    Aynı kus degıl hocam her sene farklı kuslar gelıyor , ayrıca beyınlerı yok amk nsı ruh hastası olsun :) 

    dokunmuyoruz hocam , balkonu bok ıcınde bırakıyolar yıne de elllemıyoruz :) 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tengri
    Tengri's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2010
    Erkek

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    AMpul bunu yazdı:
    -----------------------------

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben görüyorum hocam daha 3-4 gün önce sarıca asma ölüsü buldum bahcede.

    O degıl de kuslarla alakalı en cok dıkkatımı ceken sey , her sene balkonumuza yuva yapıp , yumurtalar olmaya basladıktan sonra ,

    tam ıclerınden yavru cıkıcagı zaman , Dişi kuş yuvadan aldıgı bı yumurtayı dısarı atıyor , arastırdım ama bulamadım. 


    -----------------------------

    hoca normalde eğer insan dokunursa onu birdaha kabul etmiyor, ben bunu bilmiyordum taşıdım bisefer yumurtaları bidaha gelmedi kuş , belki birisi dokunuyodur bitanesine bakmak için :D her yıl olan bir rutinse o kuş ruh hastasıdır.


    -----------------------------

    Aynı kus degıl hocam her sene farklı kuslar gelıyor , ayrıca beyınlerı yok amk nsı ruh hastası olsun :) 

    dokunmuyoruz hocam , balkonu bok ıcınde bırakıyolar yıne de elllemıyoruz :) 


    -----------------------------

    vay be bizim balkonu hatırladım:D 


    Ben Fight Clubı izledin mi? derken utanıyorum, adam İzlemedim. derken utanmıyor. Bi de nasıl güzel mi, diyo... Bi bitmediniz amk.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mad Scientist
    AMpul
    AMpul's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    Tengri bunu yazdı:
    -----------------------------

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    AMpul bunu yazdı:
    -----------------------------

    Smirnoff bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben görüyorum hocam daha 3-4 gün önce sarıca asma ölüsü buldum bahcede.

    O degıl de kuslarla alakalı en cok dıkkatımı ceken sey , her sene balkonumuza yuva yapıp , yumurtalar olmaya basladıktan sonra ,

    tam ıclerınden yavru cıkıcagı zaman , Dişi kuş yuvadan aldıgı bı yumurtayı dısarı atıyor , arastırdım ama bulamadım. 


    -----------------------------

    hoca normalde eğer insan dokunursa onu birdaha kabul etmiyor, ben bunu bilmiyordum taşıdım bisefer yumurtaları bidaha gelmedi kuş , belki birisi dokunuyodur bitanesine bakmak için :D her yıl olan bir rutinse o kuş ruh hastasıdır.


    -----------------------------

    Aynı kus degıl hocam her sene farklı kuslar gelıyor , ayrıca beyınlerı yok amk nsı ruh hastası olsun :) 

    dokunmuyoruz hocam , balkonu bok ıcınde bırakıyolar yıne de elllemıyoruz :) 


    -----------------------------

    vay be bizim balkonu hatırladım:D 


    -----------------------------

    olm bunlar en azından balkonda saygılı, bizdekiler salonda geziyodu amk


    What I cannot create, I do not understand. — Richard Feynman
Toplam Hit: 4665 Toplam Mesaj: 38