Neden Sürekli Komedi Filmi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jetlag
    jetlag's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek

    Evet arkadaşlar TÜRK sinemasında özellikle son bikaç yıldır filmlerin türü genellikle komedi üzerine, bunun nedeni yönetmenlerimizin olanaklarının kısıtlı olmasımı yoksa beceriksizligimi birde yabancı filmlerin isimlerini degiştirip komedi şekline sokmaları yokmu sanki bizimle alay ediyorlarmış gibi bunların önüne ne atsak yerler gibisinden önemli olan medyayı kullanıp kapsamlı bir tanıtım yapmak cekilen filmin ne halt oldugu önemli degil. sizce haksızmıyım...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blackjack
    Blackjack's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2007
    Erkek

    Sinema = Eğlence

    İyi film = Ağlatan,hönkürten yada güldüren filmdir

    Anlayışı var.Diğer türden filmler bu aptal anlayış yüzünden prim yapmadığından yapımcıda ortada dolaşan aptal sapsal filmlere prim veriyor.Sonuçta adam parasını riske atıcak değil.Sinema seyircisi malsa,onun ayarından film yapıyor.Seyirci bilinçli olmadığından sinema tek parça halinde populer olana kitlenmiş vaziyette sokakta çiftleşip kalan köpekler gibi duruyor.Her türün ne zaman kendine ait bir sinema kitlesi olursa kaliteli yapımların ancak o zaman önü açılır.

    ABD'de gorenin bile kendine ait bir izliyici kitlesi var.Adamlar takır takır çekiyor.Bende isterdim ki göz bebeklerinin neşterle soğan halkalarını gibi doğrandığı,beyin partüküllerinin havada vals yaptığı fimlerin olduğu underground sinemalar.Ancak hepimiz siktiğimin adabı muhaşeret,çılgın dershane gibi boktan filmlerin mahkumuyuz.

    Bizler tvlerde,sigara içki içilip çatır çatır sevişilen dönemlerde büyüdük.Hangimiz sapık,katil yada alkolik olduk.Şu kurgusal dünyadan etkilenen ruh hastalarını tedavi ettirmek yerine tümden yasakladık.Parmağına kıymık batanın kolunun kesmek gibi bir şey bu.Bir kaç kişi ses çıkarsada birader ne yapıyonuz neden yasaklıyonuz bu sansür ne lan diyen olmadı.İşte bu da Türk izliyicisnin ne kadar aptal olduğunu gösterir.Kendi kültüründe eşşek sikmeyi olağan karşılıyan,akraba ilişkilerini (ensest) meşru gören bu insanların tvde sigara ile içki içmesinden etkilendiklerini iddia etmeleri de ne kadar iki yüzlü olduklarını gösterir.Sittin sene bu sinema adam olmaz.Daha çok anasına çaktığımın sikilmiş komedi filmlerini görmeye mahkumuz.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Portishead
    Portishead's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2007
    Erkek

    Daha küçük bütçeli vede kar marjı çok daha yüksek oluyor, recep ivedik 2 örneğinden görüldüğü gibi daha önce sinemaya hiç gitmemiş insanları bile sinemaya çekebiliyor bu tarz filmler hedef kitlesi her kesimden olabiliyor. yani benim şahsi fikrim bu.


    Cesaret zafere, kararsızlık tehlikeye, korku ölüme götürür.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Blackjack bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sinema = Eğlence

    İyi film = Ağlatan,hönkürten yada güldüren filmdir

    .....Daha çok anasına çaktığımın sikilmiş komedi filmlerini görmeye mahkumuz.


    -----------------------------

    Doğru demişsin...

     

     


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meliksah
    Meliksah's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2009
    Erkek

    memleketimiz insanları gülmek istiyor..


    aa iyi olmuş lan. güncelleme yapayım imzaya bi ara :W
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KAAMOS
    KAAMOS's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    olanaksızlık ve korkaklık

    eminim ki kafasından bir star wars bir lotr cıkartabilecek binlerce kişi var lakin bunları kitaba bile dökemiyor

    komedi çıkmasının ana sebebi ise sinema sektöründeki coğu kişilerin yetenek ve zekaları o kadarını yapabiliyor

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Komedi hepsinden zor aslında ama

    Bunlarınki gıdıklama...

    Oyunculuk dersen 0

     

    Peter SELERsin Pembe Panteri nerde,

    Steve Martinİn pembe panteri nerde.. Maymuna çevirmiş, şaklaban yapmış çıkmış Clouseau'yu


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bisson
    bisson's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Kasım/2008
    Erkek

    şimdi sayın arkadaşım evet yönetmen ve senaristler den kaynaklanan bir durum bu nedeni şu;daha önceki yani 80 li yıllardan bu yana hep avrupayı kopyalamışız örneğin kaptan amerikayı -binbaşı tayfun gibi yada direkt olarak süpermen gibi almışız.

    bu devam ediyor yönetmen ve senaristler hep aynı kameradan bakıyor nasılmı örneğin plajda,kadrinin götürdüğü yere git,destre, kutsal damacana,k9 süper ajan veya süt,yumurta,babamve oğlum, sözün bittiğiyer.gibi filmler hep aynı kamerayla çekilmiş gibi hepsi aynı tatta yanlış anlamayın kötü demiyorum .

    Ama güzel film lerde yok değil arkadaşın dediği gibi ağır roman ,eşkiya ,kabadayı,istambul kanatlarımın altında gibi birçok güzel filmimiz de var....


    I know me you know you.......
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaNNi
    CaNNi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek

    vatandaş komedi istiyor adamlarda yapıyor :W

    aksiyon isteyin sinemalarda kuyruğa geçin bakın o zaman türkiyede nasıl filmler yapılıyor :W

    adamlar güvenemiyorlarki a.q :W film çıkıyor öbürsü sabah film internette indirilme sayısı milyon :W

    konuyu açan arkadaş yap bi film de izlesin millet :W bi dil uzatmadığınız film kalmıştı oda oldu tam oldu :W muahha


    sitem hep âşinâlardan gelir bîgâneden gelmez!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    Merak ediyorum, bu şafak sezer ve tayfasının çektiği filmlere para verip izleyen kaç kişi var? Adalmarın çektiği filmler komedi bile değil, küfür+iğrençlik başka birşey yok. :S

    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Filmin türü önemli evet. Mesela benim dikkatimi çeken film türünün son örneklerini Şahin K gibi büyük bir sanatçı verdi.

    Ondan sonra Türk sinemasının o dalda sesi soluğu kesildi :S

Toplam Hit: 3062 Toplam Mesaj: 20