Neden Sürekli Komedi Filmi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thanatosus
    thanatosus's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2005
    Erkek

    Sürekli komedi filmi yokki ıssız adam,mustafa,nefes,o...çocukları,semum,dabbe,zincirbozan,barda vs. vs. neredeyse bütün türler mevcut Türk sinemasında??

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4eye
    4eye's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2008
    Erkek

    Hocam bence korkaklık değil. Sadece beceriksizlik. Yapılan korku filmlerinide gördük. En son konak mı ne çıkmış izle yerlere yat. Zaten okul vardı bi aralar kop gülmekten :) Nefesteki görüntüler felan güzel olmuştu son zamanlarda izlediğim en güzel efektler felan bu filmdeydi. Mermi yemesi felan roket yeme felan. Ama komedi denedildiği gibi belden aşağı vurursana alırsın bu ülkede...


  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RhiFaT
    RhiFaT's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mart/2004
    Erkek

    Blackjack bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sinema = Eğlence

    İyi film = Ağlatan,hönkürten yada güldüren filmdir

    Anlayışı var.Diğer türden filmler bu aptal anlayış yüzünden prim yapmadığından yapımcıda ortada dolaşan aptal sapsal filmlere prim veriyor.Sonuçta adam parasını riske atıcak değil.Sinema seyircisi malsa,onun ayarından film yapıyor.Seyirci bilinçli olmadığından sinema tek parça halinde populer olana kitlenmiş vaziyette sokakta çiftleşip kalan köpekler gibi duruyor.Her türün ne zaman kendine ait bir sinema kitlesi olursa kaliteli yapımların ancak o zaman önü açılır.

    ABD'de gorenin bile kendine ait bir izliyici kitlesi var.Adamlar takır takır çekiyor.Bende isterdim ki göz bebeklerinin neşterle soğan halkalarını gibi doğrandığı,beyin partüküllerinin havada vals yaptığı fimlerin olduğu underground sinemalar.Ancak hepimiz siktiğimin adabı muhaşeret,çılgın dershane gibi boktan filmlerin mahkumuyuz.

    Bizler tvlerde,sigara içki içilip çatır çatır sevişilen dönemlerde büyüdük.Hangimiz sapık,katil yada alkolik olduk.Şu kurgusal dünyadan etkilenen ruh hastalarını tedavi ettirmek yerine tümden yasakladık.Parmağına kıymık batanın kolunun kesmek gibi bir şey bu.Bir kaç kişi ses çıkarsada birader ne yapıyonuz neden yasaklıyonuz bu sansür ne lan diyen olmadı.İşte bu da Türk izliyicisnin ne kadar aptal olduğunu gösterir.Kendi kültüründe eşşek sikmeyi olağan karşılıyan,akraba ilişkilerini (ensest) meşru gören bu insanların tvde sigara ile içki içmesinden etkilendiklerini iddia etmeleri de ne kadar iki yüzlü olduklarını gösterir.Sittin sene bu sinema adam olmaz.Daha çok anasına çaktığımın sikilmiş komedi filmlerini görmeye mahkumuz.


    -----------------------------

     

    hoca çok pis dolmuşsun belli :) ama dediklerin çok doğru seyirci mal aslında yoksa talep olsa yapılır film komedi filmi çekmekte ne var iki tane salak karakter koy düşsün gül küfretsin gül mekan yok oyuncu yok senaryo yok ucuza film çek köşe ol.

    adam niye gidip 10 milyondolar harcayıp riske girsin dimi ?

    nefes gibi filmlerin çok iş yapması lazım ki kaliteli film çekile bilsin yoksa biz çok ucuz film izleriz.


    işte öyle
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jetlag
    jetlag's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek

    CaNNi bunu yazdı:
    -----------------------------

    vatandaş komedi istiyor adamlarda yapıyor :W

    aksiyon isteyin sinemalarda kuyruğa geçin bakın o zaman türkiyede nasıl filmler yapılıyor :W

    adamlar güvenemiyorlarki a.q :W film çıkıyor öbürsü sabah film internette indirilme sayısı milyon :W

    konuyu açan arkadaş yap bi film de izlesin millet :W bi dil uzatmadığınız film kalmıştı oda oldu tam oldu :W muahha


    -----------------------------

    arkadaşım ben görüşürümü bildirdim sadece, ayrıca benim herhangi bir konuyu eleştirmem demek daha iyisini yapabilirim demek degil.senin gibiler bu ülkede oldukça böyle vasat filmlerin ardı arkası kesilmez hayatım boyunca bir kez bile TÜRK filmi izlemek için sinemaya gitmedim çünkü verecegim paranın tek kuruşuna bile degemez senin komedi dedigin şey benim için argo küfürden başka bişey degil bumu seni komedi anlayışın, şu at gözlügünü çıkartıp atın artık.blackjack arkadaş çok dogru söylemiş bu tamamiyle izleyici kiylesini kültür seviyesiyle alakalı bişey.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek

    başka bir halt beceremediklerinden olabilir, komedi'de sanki layıkıyla yapılıyorda saçma sapan filmler dünyanın gişesini yapıyor, böyle olunca adamlarda pek uğraşma gereği duymuyor herhalde :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaNNi
    CaNNi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek

    ambient bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaşım ben görüşürümü bildirdim sadece, ayrıca benim herhangi bir konuyu eleştirmem demek daha iyisini yapabilirim demek degil.senin gibiler bu ülkede oldukça böyle vasat filmlerin ardı arkası kesilmez hayatım boyunca bir kez bile TÜRK filmi izlemek için sinemaya gitmedim çünkü verecegim paranın tek kuruşuna bile degemez senin komedi dedigin şey benim için argo küfürden başka bişey degil bumu seni komedi anlayışın, şu at gözlügünü çıkartıp atın artık.blackjack arkadaş çok dogru söylemiş bu tamamiyle izleyici kiylesini kültür seviyesiyle alakalı bişey.


    -----------------------------
    bana diyorsunki at gözlüğünü çıkar.

    bende sana derimki eşek gözlüğünü çıkarda öyle bak. o güzelim gözlerine gözlük takıp dünyayı karartma birader.

    diyorsinki ben hayatımda hiç cinemaya gdipte türk sinemasına para vermedim.

    türk sinemasına para vermediğin gibi internette defalarca izleyip insanlara belkide rapidleyip korsanını indirtme imkanı sundun.. bide gelmiş bana çıkıyorsun.

    daha geçen ATATÜRK filmi vardı. milyonlarca defa indirildi. internette izlendi. filmin değeri senin gibi geri kafalılar yüzünden düştü. ben sana bunu ima etmeye çalıştıkça senin gerzek kafan insanların seninle hakaret ettiğini düşündün.

    ama öyle bişey yok. yazı yazarken at gözlüğü gibi ima etme bende sana güzel şeyler yazim.

    anlıyormusun görgülü şahsiyet..


    sitem hep âşinâlardan gelir bîgâneden gelmez!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxspiderxx
    xxspiderxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ekim/2007
    Erkek

    para yok artı her türlü pok püsür filmde oynayabilecek oyunlulukları 0 olan eleman çok:D bknz.mehmet ali erbil,şafak sezer,maskeli beşler kadrosunun büyük bi bölümü vs lan bu arada maskeli beşler gibi salak bi filmi bile seri yaptılar yaw zaten o olaydan beri türk seyircisini anlamaya çalışmayı bıraktım ben hacı :D

    edit.imdb top bottom movies te rekora koşuyoz zaten :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    n2n2
    n2n2's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2009
    Erkek

    Olay tamamen bu ülke insanının psikolojik yeterliliğiyle ilgilidir.

    1* Ciddi bir yapım ortaya koymak kendini ve üretebileceklerini ciddiye almakla olur. Milletçe biraz ezik ve kompleksli olduğumuz için full özgüvenli yönetmen ve oyunculara pek rastlayamıyoruz. Bu yüzden senaryolar bayık, oyunculuklar yapmacık oluyor.

    2* Yaratmak özgür düşünmekle başlar, baskıcı ve tutucu bir toplumda yetişen sanatçılar da her ne kadar orta direk halktan biraz ileriye sıçrayabilseler de, batıda yetişenler kadar ileriye atılamıyorlar. Batılı sanatçının yirmi yaşında aştığı şeyleri biz otuzumuzda kırkımızda aşıyoruz. Bu da önemli bir faktör.

    3* Herkesin bildiği arz-talep olayı. Sonuçta kimse babasının hayrı için yapmıyor bu işi, çarkın dönmesi gerek. Çarkın dönmesi için de vurdulu kırdılı osuruklu küfürlü filmleri öle bayıla seyreden bu insanların seveceği yapımlar üretilmeli.

    İşte mesele budur.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jetlag
    jetlag's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek

    CaNNi bunu yazdı:
    -----------------------------

    ambient bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaşım ben görüşürümü bildirdim sadece, ayrıca benim herhangi bir konuyu eleştirmem demek daha iyisini yapabilirim demek degil.senin gibiler bu ülkede oldukça böyle vasat filmlerin ardı arkası kesilmez hayatım boyunca bir kez bile TÜRK filmi izlemek için sinemaya gitmedim çünkü verecegim paranın tek kuruşuna bile degemez senin komedi dedigin şey benim için argo küfürden başka bişey degil bumu seni komedi anlayışın, şu at gözlügünü çıkartıp atın artık.blackjack arkadaş çok dogru söylemiş bu tamamiyle izleyici kiylesini kültür seviyesiyle alakalı bişey.


    -----------------------------
    bana diyorsunki at gözlüğünü çıkar.

    bende sana derimki eşek gözlüğünü çıkarda öyle bak. o güzelim gözlerine gözlük takıp dünyayı karartma birader.

    diyorsinki ben hayatımda hiç cinemaya gdipte türk sinemasına para vermedim.

    türk sinemasına para vermediğin gibi internette defalarca izleyip insanlara belkide rapidleyip korsanını indirtme imkanı sundun.. bide gelmiş bana çıkıyorsun.

    daha geçen ATATÜRK filmi vardı. milyonlarca defa indirildi. internette izlendi. filmin değeri senin gibi geri kafalılar yüzünden düştü. ben sana bunu ima etmeye çalıştıkça senin gerzek kafan insanların seninle hakaret ettiğini düşündün.

    ama öyle bişey yok. yazı yazarken at gözlüğü gibi ima etme bende sana güzel şeyler yazim.

    anlıyormusun görgülü şahsiyet..


    -----------------------------

     

    sen haklısın

Toplam Hit: 3061 Toplam Mesaj: 20