Nedir Bu OREO Nun Olayı?
-
Mutubilir bunu yazdıkrypt bunu yazdıCia bunu yazdı
negro cakmasi bi nunarasida yok hani negro yiyin yillardir severek yiyoruz eti candir
Negro çakması mı :D
adam 100 küsür yıllık markayı 14 yıllık ürünün çakması diye tanımladı ya lan :D O değil de ben de sevemedim bu zengin bisküvisini.
çakması aslını geçmiş işte uzatmayın :)
-
Eti Negro 80'lerin sonunda piyasaya sürüldü. İlk çıktığından beri paketi bile değişmedi. Bir ara değiştirdiler sanırım satışlar düşünce tekrar eski pakete döndüler.
-
Bariz lezzet farkı var negro ile oreo arasında. Fiyat farkına bence değmez ama muhakkak ki değdiğini düşünen arkadaşlar var.
-
Mutubilir bunu yazdıkrypt bunu yazdıCia bunu yazdı
negro cakmasi bi nunarasida yok hani negro yiyin yillardir severek yiyoruz eti candir
Negro çakması mı :D
adam 100 küsür yıllık markayı 14 yıllık ürünün çakması diye tanımladı ya lan :D O değil de ben de sevemedim bu zengin bisküvisini.
Negro mu 14 yıllık? Ben kendimi bildim bileli eti Negro yerim 30 küsür yaşındayım tahminim kesin bilmem ama en az 25 yıldır var öncesini bilmem. Bu arada baya da Negro fanı varmış sevindim :)
-
Oreo daha tr de yokken ya da yayılmamışken filipinlerde görmüştüm, filipinlerde nornalde tatlı bisküvü yok ya da çok çok az. Oreo yu yediğimde adamlar en iyisine sahip daha başka tatlı bisküvüye ihtiyaçlarımı var demiştim, çok kaliteli çok güzel, ama trde daha hiç yemedim arada fark var mı bilmiyorum.
-
bugrahan45 bunu yazdıMutubilir bunu yazdıkrypt bunu yazdıCia bunu yazdı
negro cakmasi bi nunarasida yok hani negro yiyin yillardir severek yiyoruz eti candir
Negro çakması mı :D
adam 100 küsür yıllık markayı 14 yıllık ürünün çakması diye tanımladı ya lan :D O değil de ben de sevemedim bu zengin bisküvisini.
çakması aslını geçmiş işte uzatmayın :)
negro bir maratondur omur boyu seninle gelir gecmisde herkesin yolu kesismistir parasiz kalip ac kalsan da 1 paketi seni doyurur icinde 10 tane vardir kutur kutur yersin baymaz yaninda cayda varsa vay babam o agizda biraktigi kakao tadiyla cocukluguna gider gelirsin.saf anadolu cocugudur bizden biridir halktir.
oreo oyle mi ciktigi gunu biliriz kac senelik mazisi var sorarim size.meraktan ! gidip alinmistir paketi acinca husrana ugratmis 4 puskute 1.5 lira vermis doymamissindir.Ha zaten fazlasi bayar yaninda suttu kahveydi dondurmaydi extra yiyeceklerle yemen gerekir.baktiginizda da piyasaya o sekilde sunulmaya basladi..tikky'dir cadde cocugudur plaza hatunudur.
paran varsa oreo yersin ama cenazene negro gelir. :)
-
Oreonun kokusu yeter tek basina. Bi de sicak sut yaninda. Bandir bandir ye
-
Normal bisküvi amk. Bazen insanları anlamıyorum sikik bisküviye adana kebap muamelesi yapıyorlar :)
-
hayatımda hiç yemedim hocam merak da etmiyorum.
-
Florenzi bunu yazdı
Yabancı sermayeye paranizi kaptirmayin. Dünyanın benim için abur cubur lideri Türkiye'dir. Eti'nin, Ülker'in kalitesi dünyanın hiçbir yerinde yok.
https://www.youtube.com/watch?v=TSrDY-nUsnM
2. Parçası da varmış : https://www.youtube.com/watch?v=AhNh1ds-ic8
oldwolf tarafından 30/Ağu/17 01:56 tarihinde düzenlenmiştir
