Need For Speed World Oynayan ?
-
servic hatasi verdi bendede bi sorun falan olabilir .
açildiği zaman nick verenleri eklicem yeni baslayanlarda tekrar buraya nicklerini editlesinler .
-
NFSW tekrar aktif nick vermeyenler nicklerini yazsinlar baslayalim oynamaya .
-
internet gidip gidip gelio durmadan dc alıyorum :| o yüzden 1 haftadır girmiyorum. ama başlarım haftaya.
20 lvl nick: KAYDIROCK -
Ben tıkladım indi bikaç mb'lik bir dosya. İndirme programı galiba. Açıyorum, Update diye bir yazı var. Tıklıyorum ancak, biraz bekliyor ve bir anda bitiyor. Yükleme yapacak diye düşündüm ama birşey olmadı. Siz nasıl yaptınız?
İnternetim 512Kb - Sınırsız -
MutfakRobotu bunu yazdı:
-----------------------------
Ben tıkladım indi bikaç mb'lik bir dosya. İndirme programı galiba. Açıyorum, Update diye bir yazı var. Tıklıyorum ancak, biraz bekliyor ve bir anda bitiyor. Yükleme yapacak diye düşündüm ama birşey olmadı. Siz nasıl yaptınız?
İnternetim 512Kb - Sınırsız
-----------------------------hocam ilk defa indirdikten sonra update tıklayip ilk önce hızlı bir şekilde ilk seferde bi update yapiyor .
asil iş ondan sonra o hızli olani yaptiktan sonra hiç bir şey yapmana gerek yok kendiliğinden oyunun aslini yani 700 mb lik dosyayi kendisi upload ediyor zaten otomatik sen bişey yapmana gerek yok .
-
o değilde hile varmı acaba oyunda
-
jawsap67 bunu yazdı:
-----------------------------
o değilde hile varmı acaba oyunda
-----------------------------bi kaç araştirdim bir şey bulamadım nette .
ama zamanla cıkabilir .
-
YAAAAAAA HIC BI SEY OYNAYAMADIM BU NE BEEEEE
-
20 lvl Balyoz vardı silinmiş aq. Şimdi ararsıra girip takılıyorum Balyoz99.
-
Servis kullanılamıo. Açılınca yazarsanız ii olur.
