Need For Speed World Oynayan ?
-
KICKER59 bende yeni başladım çözemedim karışık birs gibi :D
-
biri nasıl oynandığını nasıl oyun oldugunu amacımızın ne oldugunu felan anlatsa... hiç oynamadım boşa indirmeyelim oyunu şimdi nasıl bi oyun
-
level 5 civarı bişeyim.
nİCK : KOSANKAPLUMBGA -
ZEROTOLERANCE1 bende yeni başladım şimdi level 1 oyunu çözmeye çalışıyorum.
-
ANTİVİRUS007 MUTENROSHİ anka33 HIGHNITRO NmC NFSONLINE KAYDIROCK Balyoz99 KICKER59 KOSANKAPLUMBGA ZEROTOLERANCE1 konuda nickler bunlar oyuna girince ekleyecem
-
antivirus bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------hocam ilk defa indirdikten sonra update tıklayip ilk önce hızlı bir şekilde ilk seferde bi update yapiyor .
asil iş ondan sonra o hızli olani yaptiktan sonra hiç bir şey yapmana gerek yok kendiliğinden oyunun aslini yani 700 mb lik dosyayi kendisi upload ediyor zaten otomatik sen bişey yapmana gerek yok .
-----------------------------
Ha.. şimdi anladım. Teşekkür ettim. -
up. şimdi giriyorum oyuna ben giren varsa haberi ola
Toplam Hit: 5819 Toplam Mesaj: 38
