Nerelerdesin Ey Tahribot?!?!
-
real i bu haklı davasında destekliyorum bot geri dönsün lütfen :)
-
TahriBot hakkımız söke söke alırız :)))
ir2 duy sesimiziiiiiiii geri istiyoz TahriBot u
-
Ayni fikirdeyim walla tahribot süperdi :)
-
Nedir bu tahribot biri anlatsın yeniyim anlamam..
-
tahribot 19 Şubat 2005 Cumartesi, 20:34:51 tarihinde doğmuşdur kodlarında 1 satır copy-paste yokdur ama böyle büyük bi proce oldunu bilmediğimden classsız falan düzensiz yazdım kodlar üst üste bindi bindi sonundada bot psikopata bağlamaya başladı tekrar yazılması gerekiyo çünki sarhoş halimle ismailin baskıları sonucu yazdığım bazı satırlar var nickinin ilk hafi i olanı admin falan yapıyodu :) onları düzeltene kadar götüm çıkmışdı zaten neyse bekleyin siz belki bigün tekrar geri döner emekliye ayrıldı bot ne demiş volkswagen;
"efsaneler ölmez, sadece şekil değiştirir"
Toplam Hit: 3689 Toplam Mesaj: 16
