Nerelerdesin Ey Tahribot?!?!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fmk
    fmk's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2005
    Erkek
    real i bu haklı davasında destekliyorum bot geri dönsün lütfen :)

    Eğer İnsanlar benimle aynı şeyleri düşünüyorsa bir yerlerde yanlış yaptım demektir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tuncaxxz
    tuncaxxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    TahriBot hakkımız söke söke alırız :)))


    ir2 duy sesimiziiiiiiii  geri istiyoz TahriBot u


     


    punto cero
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hunter
    j4x
    j4x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Ayni fikirdeyim walla tahribot süperdi :)

    The king is bleeding.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MUBARIZ
    TorNaVida
    TorNaVida's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Nedir bu tahribot  biri anlatsın yeniyim anlamam..


    47 ermeni köpeğini tek başına geberten KAHRAMAN TÜRK ŞEHİTİ MÜBARİZ İBRAHİMOV.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ir2
    ir2's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2003
    Erkek
    tahribot 19 Şubat 2005 Cumartesi, 20:34:51 tarihinde doğmuşdur kodlarında 1 satır copy-paste yokdur ama böyle büyük bi proce oldunu bilmediğimden classsız falan düzensiz yazdım kodlar üst üste bindi bindi sonundada bot psikopata bağlamaya başladı tekrar yazılması gerekiyo çünki sarhoş halimle ismailin baskıları sonucu yazdığım bazı satırlar var nickinin ilk hafi i olanı admin falan yapıyodu :) onları düzeltene kadar götüm çıkmışdı zaten neyse bekleyin siz belki bigün tekrar geri döner emekliye ayrıldı bot ne demiş volkswagen;
    "efsaneler ölmez, sadece şekil değiştirir"
Toplam Hit: 3689 Toplam Mesaj: 16