Nereye Doğru Gidiyoruz?
-
bugun benzin almak için petrole girince şoka uğradım :S benzinin litresi 4.01 tl olmuş! oha diyemeden geçemedim :S habire zam herşeye zam bu zamlara göre gelir durumumuz ne zaman yükselecek gerçekten çok merak ediyorum...
yakında otobüslere vs. zam gelirse şaşırmayın. bu fiyatlara taşımaları mümkün değil...
-
işgale doğru gidiyorz işde, sömürülmeye başlandık bile..
-
2003-2004'de arabamızın deposu 110tl ye dolarken şuan 220-240 arasına doluyor :)
Durmak yok, yola devam =)
-
Topraam bizim oraların bir tabidi vardır bilirsin. Durum kötü kolla kotu. Bu gidiş gidiş değil yani herşeyde de dünya birincisi olacak diye bir şey yok ya bırakın bundada başkaları birinci olsun:) motorinde aldı başını gidiyor. Teslamotors'un oyunu bu bence:)
-
attackatak bunu yazdı:
-----------------------------2003-2004'de arabamızın deposu 110tl ye dolarken şuan 220-240 arasına doluyor :)
Durmak yok, yola devam =)
-----------------------------
bir amerikan olarak söyleseydin bu sözü focus u satıp camaro almış biri gibi olurdun.Ama burası Türkiye! -
vadide ünsal şöyle diyordu: 'ben işbirliği yapmazsam bu ülkede dakkada kaç asker,polis ölürdü biliyor musun.'
alaka kurabilirmisiniz bilimoyrum ama kafa flying.vardır bi sebebi.ekonomik tetikçinin itiraflarını dinleyin : s
-
Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------
Topraam bizim oraların bir tabidi vardır bilirsin. Durum kötü kolla kotu. Bu gidiş gidiş değil yani herşeyde de dünya birincisi olacak diye bir şey yok ya bırakın bundada başkaları birinci olsun:) motorinde aldı başını gidiyor. Teslamotors'un oyunu bu bence:)
-----------------------------o lafın devamıda var topraaam :)))
kollamazsan kotu koyarlar kötü diye.
kollayan yokki herkes oluruna bırakmış, motorinde alır başını gider tabiki.
aslına bakarsanız yakıt fiyatlarının azalması lazım. neden derseniz artık elektrikli motorlara geçiş ağırdanda olsa başladı. artık hemen hemen her istasyona, otoban kenarlarına cep yapılmaya başlandı şarj edilebilinmesi için.
e artık yakıtada fazla rağbet olmayacağına göre elektriğin daha ucuz oluşundan dolayı, ne dye artar hala Türkiye dE bu yakıt fiyatları?
arkadaşım var kanadada adam araba alıcam diyo ney diorum şunu diyo benzinlimi diyorm evet diyo manyakmıısn olm benzinli alınırmı diyorm bari lpg taktr diyorm :d
adam bnle toshack geçer gibi burda benzinn litresi 90 cent diyo :|
-
hacı 90 cente bile pahalı alıyo :D amerikada fln utanmasalar benzin aldın die para verecekler... bizde de benzini alırken nikahını istiyor :S
-
oha amk :S burada 2 tl. K.K.T.C
-
Dj_DooM3 bunu yazdı:
-----------------------------
oha amk :S burada 2 tl. K.K.T.C
-----------------------------simit bile 1 tl oldu artık :D yakında altınla ya da kredi kartıyla simit alcaz
-
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
Dj_DooM3 bunu yazdı:
-----------------------------
oha amk :S burada 2 tl. K.K.T.C
-----------------------------simit bile 1 tl oldu artık :D yakında altınla ya da kredi kartıyla simit alcaz
-----------------------------:)
-usta kolay gelsin 3 tane simit 5 tane de poaça sarsana.
-teşekkürler. Ne kadar?
0.5 gram 22 ayar verirsen tamamdır.. istersen vade farksız 6 taksit yapabilirm
:D
şaka bi yana harbi aldı başını gidiyor bu benzin.
