folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Nereye Doğru Gidiyoruz?



Nereye Doğru Gidiyoruz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marsel
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek

    bugun benzin almak için petrole girince şoka uğradım :S benzinin litresi 4.01 tl olmuş! oha diyemeden geçemedim :S habire zam herşeye zam bu zamlara göre gelir durumumuz ne zaman yükselecek gerçekten çok merak ediyorum...

    yakında otobüslere vs. zam gelirse şaşırmayın. bu fiyatlara taşımaları mümkün değil...


    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    işgale doğru gidiyorz işde, sömürülmeye başlandık bile..


    http://www.tahribat.com/Murit-CellyM/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    attackatak
    attackatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    2003-2004'de arabamızın deposu 110tl ye dolarken şuan 220-240 arasına doluyor :)

    Durmak yok, yola devam =)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    Topraam bizim oraların bir tabidi vardır bilirsin. Durum kötü kolla kotu. Bu gidiş gidiş değil yani herşeyde de dünya birincisi olacak diye bir şey yok ya bırakın bundada başkaları birinci olsun:) motorinde aldı başını gidiyor. Teslamotors'un oyunu bu bence:)

    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    attackatak bunu yazdı:
    -----------------------------

    2003-2004'de arabamızın deposu 110tl ye dolarken şuan 220-240 arasına doluyor :)

    Durmak yok, yola devam =)


    -----------------------------
    bir amerikan olarak söyleseydin bu sözü focus u satıp camaro almış biri gibi olurdun.Ama burası Türkiye!

    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    obie
    obie's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mayıs/2007
    Erkek

    vadide ünsal şöyle diyordu: 'ben işbirliği yapmazsam bu ülkede dakkada kaç asker,polis ölürdü biliyor musun.'

    alaka kurabilirmisiniz bilimoyrum ama kafa flying.vardır bi sebebi.ekonomik tetikçinin itiraflarını dinleyin : s


    Anlayana sivrisinek saz,anlamayana sazı soksan az...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CellyM
    CellyM's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    Nitrous bunu yazdı:
    -----------------------------
    Topraam bizim oraların bir tabidi vardır bilirsin. Durum kötü kolla kotu. Bu gidiş gidiş değil yani herşeyde de dünya birincisi olacak diye bir şey yok ya bırakın bundada başkaları birinci olsun:) motorinde aldı başını gidiyor. Teslamotors'un oyunu bu bence:)
    -----------------------------

    o lafın devamıda var topraaam :)))

    kollamazsan kotu koyarlar kötü diye.

    kollayan yokki herkes oluruna bırakmış, motorinde alır başını gider tabiki.

    aslına bakarsanız yakıt fiyatlarının azalması lazım. neden derseniz artık elektrikli motorlara geçiş ağırdanda olsa başladı. artık hemen hemen her istasyona, otoban kenarlarına cep yapılmaya başlandı şarj edilebilinmesi için.

    e artık yakıtada fazla rağbet olmayacağına göre elektriğin daha ucuz oluşundan dolayı, ne dye artar hala Türkiye dE bu yakıt fiyatları?

    arkadaşım var kanadada adam araba alıcam diyo ney diorum şunu diyo benzinlimi diyorm evet diyo manyakmıısn olm benzinli alınırmı diyorm bari lpg taktr diyorm :d

    adam bnle toshack geçer gibi burda benzinn litresi 90 cent diyo :|


    http://www.tahribat.com/Murit-CellyM/
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marsel
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek

    hacı 90 cente bile pahalı alıyo :D amerikada fln utanmasalar benzin aldın die para verecekler... bizde de benzini alırken nikahını istiyor :S


    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    oha amk :S burada 2 tl. K.K.T.C

    Shaban Interactive Pro.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    Dj_DooM3 bunu yazdı:
    -----------------------------
    oha amk :S burada 2 tl. K.K.T.C
    -----------------------------

    simit bile 1 tl oldu artık :D yakında altınla ya da kredi kartıyla simit alcaz 


    dewdim dewrildim geldim
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dj_DooM3 bunu yazdı:
    -----------------------------
    oha amk :S burada 2 tl. K.K.T.C
    -----------------------------

    simit bile 1 tl oldu artık :D yakında altınla ya da kredi kartıyla simit alcaz 


    -----------------------------

    :)

    -usta kolay gelsin 3 tane simit 5 tane de poaça sarsana.

    -teşekkürler. Ne kadar?

    0.5 gram 22 ayar verirsen tamamdır.. istersen vade farksız 6 taksit yapabilirm

    :D

     

    şaka bi yana harbi aldı başını gidiyor bu benzin.

     


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
Toplam Hit: 2685 Toplam Mesaj: 22