Nereye Doğru Gidiyoruz?
-
Nereye gidiyoruz rezalete gidiyoruz aklıma gelen tüm küfürleri ediyorum her zaman benim aracım palio lpg li lpg de bile 25 27 krş yakıyor arabaya binemez oldum 2.33 lpg fiyatı benzini zaten hiç düşünmüyorum bile dizel olmuş 3 tl lan alım gücümüz aşırı düşük dünyanın en pahalı benzinini kullanıyoruz devlet bundan besleniyor %70 vergi alıyor böyle bir vergi düzeni sömürü haraç düzeni dünyanın hiç bir yerinde yok lanet olsun başka bişey demiyorum... en zengin adamlardan vergi alamıyolar millet vergi kaçırıyo cezasını biz ödüyoruz nerde lan böyle adalet
-
RhiFaT bunu yazdı:
-----------------------------
Nereye gidiyoruz rezalete gidiyoruz aklıma gelen tüm küfürleri ediyorum her zaman benim aracım palio lpg li lpg de bile 25 27 krş yakıyor arabaya binemez oldum 2.33 lpg fiyatı benzini zaten hiç düşünmüyorum bile dizel olmuş 3 tl lan alım gücümüz aşırı düşük dünyanın en pahalı benzinini kullanıyoruz devlet bundan besleniyor %70 vergi alıyor böyle bir vergi düzeni sömürü haraç düzeni dünyanın hiç bir yerinde yok lanet olsun başka bişey demiyorum... en zengin adamlardan vergi alamıyolar millet vergi kaçırıyo cezasını biz ödüyoruz nerde lan böyle adalet
-----------------------------
hacı lpgne dua et bizimkiler lpg ye karşı oldukları için benzine talim ediyorum :S verginin vergisini ödediğimiz bir ülkedeyiz ne bekliyoruz ki :S -
crafty bunu yazdı:
-----------------------------
hacı 90 cente bile pahalı alıyo :D amerikada fln utanmasalar benzin aldın die para verecekler... bizde de benzini alırken nikahını istiyor :S
-----------------------------kanadada 106centşuanda:) su daha pahalı!:))
-
Yanlış hatırlamıyorsam İranda karnesiz benzinin litresi 45krş'tu. İşgal mi etsek ne yapsak?
-
Petrolun varil fiyatları düşerken bizde niye yükseliyor anlamıyorum. Doğalgaz da da aynı durum söz konusu. Rusya indirim yapıyor, bizde pahalılaşıyor. Geçen sene de böyle olmuştu.Var mı bu işlerden anlayan açıklasın
-
maymundan gelmedik ama maymuna gittiğimiz doğru
-
Akaryakıt firmaları petrol fiyatlarındaki yükselişi gerekçe göstererek benzin fiyatlarına zam yaptı
(milliyet.com) altı çizili yere dikkat edin
edit : Vergisinin cok oldugu konusunda hemfikiriz zaten
-
Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------
Topraam bizim oraların bir tabidi vardır bilirsin. Durum kötü kolla kotu. Bu gidiş gidiş değil yani herşeyde de dünya birincisi olacak diye bir şey yok ya bırakın bundada başkaları birinci olsun:) motorinde aldı başını gidiyor. Teslamotors'un oyunu bu bence:)
-----------------------------hocamo öyle değilki :D zaman kötü kolla götü :D
-
Emperyalist puştsuz bi dünya ne güzel de ütopya oldu lan :| bi arkadaş bahsetmiş yukarda Bir Ekonomik Tetikçinin İtirafları enteresan bi kitap coni oyunu gibi gelmişti bana ama okuduktan sonra ne kadar doğru olduğunu anlıyosun...koç doğuş sabancı gibi biçok türkiye zengini amerikan köpeği oldukça türkiye zor düzelir...bu şerefsizler yüzünden değil midir yıllardır nükleer santral kuramayız ihale açamayız dışarıya muhtaç oluruz..Vatansever lazım bize parasever piçler değil
-
edit. vazgeçtim
