folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Nereye Doğru Gidiyoruz?



Nereye Doğru Gidiyoruz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RhiFaT
    RhiFaT's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mart/2004
    Erkek

    Nereye gidiyoruz rezalete gidiyoruz aklıma gelen tüm küfürleri ediyorum her zaman benim aracım palio lpg li lpg de bile 25 27 krş yakıyor arabaya binemez oldum 2.33 lpg fiyatı benzini zaten hiç düşünmüyorum bile dizel olmuş 3 tl lan alım gücümüz aşırı düşük dünyanın en pahalı benzinini kullanıyoruz devlet bundan besleniyor %70 vergi alıyor böyle bir vergi düzeni sömürü haraç düzeni dünyanın hiç bir yerinde yok lanet olsun başka bişey demiyorum... en zengin adamlardan vergi alamıyolar millet vergi kaçırıyo cezasını biz ödüyoruz nerde lan böyle adalet


    işte öyle
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marsel
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek

    RhiFaT bunu yazdı:
    -----------------------------

    Nereye gidiyoruz rezalete gidiyoruz aklıma gelen tüm küfürleri ediyorum her zaman benim aracım palio lpg li lpg de bile 25 27 krş yakıyor arabaya binemez oldum 2.33 lpg fiyatı benzini zaten hiç düşünmüyorum bile dizel olmuş 3 tl lan alım gücümüz aşırı düşük dünyanın en pahalı benzinini kullanıyoruz devlet bundan besleniyor %70 vergi alıyor böyle bir vergi düzeni sömürü haraç düzeni dünyanın hiç bir yerinde yok lanet olsun başka bişey demiyorum... en zengin adamlardan vergi alamıyolar millet vergi kaçırıyo cezasını biz ödüyoruz nerde lan böyle adalet


    -----------------------------
    hacı lpgne dua et bizimkiler lpg ye karşı oldukları için benzine talim ediyorum :S verginin vergisini ödediğimiz bir ülkedeyiz ne bekliyoruz ki :S


    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cordelian
    cordelian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2009
    Homo

    crafty bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacı 90 cente bile pahalı alıyo :D amerikada fln utanmasalar benzin aldın die para verecekler... bizde de benzini alırken nikahını istiyor :S


    -----------------------------

     

    kanadada 106centşuanda:) su daha pahalı!:))

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek

    Yanlış hatırlamıyorsam İranda karnesiz benzinin litresi 45krş'tu. İşgal mi etsek ne yapsak?


    arbeit macht frei
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ToR5
    ToR5's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Haziran/2008
    Erkek

    Petrolun varil fiyatları düşerken bizde niye yükseliyor anlamıyorum. Doğalgaz da da aynı durum söz konusu. Rusya indirim yapıyor, bizde pahalılaşıyor. Geçen sene de böyle olmuştu.Var mı bu işlerden anlayan açıklasın


    Her türlü çek senet tahsilatı yapılır. Zenginden alınıp fakire verilir. Fakirin topuklarına sıkılır.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpermMan
    SpermMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek

    maymundan gelmedik ama maymuna gittiğimiz doğru


    -
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CiRKiN
    CiRKiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Akaryakıt firmaları petrol fiyatlarındaki yükselişi gerekçe göstererek benzin fiyatlarına zam yaptı

    (milliyet.com) altı çizili yere dikkat edin

    edit : Vergisinin cok oldugu konusunda hemfikiriz zaten


    JACK TİESTO TAHRİBAT ... FAKİR BİR ŞİMAL KİLİSESİNDE ŞEYTAN İLE RAHİBİN MACERASI
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Explosive
    Explosive's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2010
    Erkek

    Nitrous bunu yazdı:
    -----------------------------
    Topraam bizim oraların bir tabidi vardır bilirsin. Durum kötü kolla kotu. Bu gidiş gidiş değil yani herşeyde de dünya birincisi olacak diye bir şey yok ya bırakın bundada başkaları birinci olsun:) motorinde aldı başını gidiyor. Teslamotors'un oyunu bu bence:)
    -----------------------------

    hocamo öyle değilki :D zaman kötü kolla götü :D


  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LeveragEffect
    LeveragEffect's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    Emperyalist puştsuz bi dünya ne güzel de ütopya oldu lan :| bi arkadaş bahsetmiş yukarda Bir Ekonomik Tetikçinin İtirafları  enteresan bi kitap coni oyunu gibi gelmişti bana ama okuduktan sonra ne kadar doğru olduğunu anlıyosun...koç doğuş sabancı gibi biçok türkiye zengini amerikan köpeği oldukça türkiye zor düzelir...bu şerefsizler yüzünden değil midir yıllardır nükleer santral kuramayız ihale açamayız dışarıya muhtaç oluruz..Vatansever lazım bize parasever piçler değil

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi

    edit. vazgeçtim


    sigara değil, balık olan.
Toplam Hit: 2686 Toplam Mesaj: 22