Net Hizi Yardim
-
patron_38 bunu yazdı:
-----------------------------
yetiyor yetiyorda hacim niye oyle dusunuyorsunuzki sizin elinizde 50 mb olsa yarisiyla kullanirmisiniz
-----------------------------15gb kotasını aştığım için 0.80 mbit kullanacağım ay sonuna kadar. 10mbps'lik bağlantım olsa yatıp kalkıp şükrederdim :) Kaç para ödüyorsunki aylık?
Santrale yada fiber kablolara olan uzaklığın ve binadaki tessisatın durumu hızını etkileyebilir. Bizim hızımız düşünce 3-4 defa ttnet'i arayıp yükseltebiliyoruz. En mantıklı çözüm servis sağlayıcını araman.
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
byeren bunu yazdı:
-----------------------------
hocam kayseridemisin ?
-----------------------------ne kayserisi hocam isp'ye bak :D
-----------------------------
:D ahaha harbi çok güldüm -
Balyoz99 bunu yazdı:
-----------------------------
patron_38 bunu yazdı:
-----------------------------
yetiyor yetiyorda hacim niye oyle dusunuyorsunuzki sizin elinizde 50 mb olsa yarisiyla kullanirmisiniz
-----------------------------15gb kotasını aştığım için 0.80 mbit kullanacağım ay sonuna kadar. 10mbps'lik bağlantım olsa yatıp kalkıp şükrederdim :) Kaç para ödüyorsunki aylık?
Santrale yada fiber kablolara olan uzaklığın ve binadaki tessisatın durumu hızını etkileyebilir. Bizim hızımız düşünce 3-4 defa ttnet'i arayıp yükseltebiliyoruz. En mantıklı çözüm servis sağlayıcını araman.
-----------------------------aylik 25£ oduyorum hacim arti telefon ve tv var dedigin gibi en mantiklisi servisi aramak olacak bur arada guzel bi haber daha aldim yilbasindan sonra 100 mb hiza yukseltilecekmis:):) bluray film koleksiyonumu yaparim arti:)
-
Ah ulan kafam girsin ttnet'e. 49 lira nete, 12 lira hiç kullanmadığım sabit telefona.
Ben 30€'ya 0.80mbps kullanırken sen 25€'ya 100mbit kullanacaksın :) Sokağın sonunda metronet ve superonline fiber var. Millet giriyor ben bakıyorum.
-
Balyoz99 bunu yazdı:
-----------------------------
Ah ulan kafam girsin ttnet'e. 49 lira nete, 12 lira hiç kullanmadığım sabit telefona.
Ben 30€'ya 0.80mbps kullanırken sen 25€'ya 100mbit kullanacaksın :) Sokağın sonunda metronet ve superonline fiber var. Millet giriyor ben bakıyorum.
-----------------------------hacim harbiden turkiyede net hic cekilmiyor nete giresim bile gelmiyor ..... ttnet'e de nasip olur umarim:)
-
isp'ın ile görüşmeyi denedin mi?
-
hay sik*m ben böle işi adam 24 mb bulmuş yakınıyo. biz onun yarısını bulamıyoruz. insanoğlu istedikçe istio aq
-

sonunda olay cozuldu :)
-
Reberals bunu yazdı:
-----------------------------
hay sik*m ben böle işi adam 24 mb bulmuş yakınıyo. biz onun yarısını bulamıyoruz. insanoğlu istedikçe istio aq
-----------------------------hacim imkan varken ne diye kullanmayim soylesene konustugun mantiklimi sence sende benim yerimde olsan sende ayni seyi yapardin ....
-
patron_38 bunu yazdı:
-----------------------------
Balyoz99 bunu yazdı:
-----------------------------
Ah ulan kafam girsin ttnet'e. 49 lira nete, 12 lira hiç kullanmadığım sabit telefona.
Ben 30€'ya 0.80mbps kullanırken sen 25€'ya 100mbit kullanacaksın :) Sokağın sonunda metronet ve superonline fiber var. Millet giriyor ben bakıyorum.
-----------------------------hacim harbiden turkiyede net hic cekilmiyor nete giresim bile gelmiyor ..... ttnet'e de nasip olur umarim:)
-----------------------------Sanmam. Altyapıyı tamamen yenilemeleri gerekir niye uğraşsınlarki? Metronetin fiberoptik kablo hattıyla bina arasında 60 metre var. Bağlatabilirsem çok iyi olacak.
