Net Hizi Yardim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek

    patron_38 bunu yazdı:
    -----------------------------

    yetiyor yetiyorda hacim niye oyle dusunuyorsunuzki sizin elinizde 50 mb olsa yarisiyla kullanirmisiniz


    -----------------------------

    15gb kotasını aştığım için 0.80 mbit kullanacağım ay sonuna kadar. 10mbps'lik bağlantım olsa yatıp kalkıp şükrederdim :) Kaç para ödüyorsunki aylık?

     

    Santrale yada fiber kablolara olan uzaklığın ve binadaki tessisatın durumu hızını etkileyebilir. Bizim hızımız düşünce 3-4 defa ttnet'i arayıp yükseltebiliyoruz. En mantıklı çözüm servis sağlayıcını araman.


    arbeit macht frei
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    byeren bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam kayseridemisin ?


    -----------------------------

     

    ne kayserisi hocam isp'ye bak :D


    -----------------------------
    :D ahaha harbi çok güldüm 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patron_38
    patron_38's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    Balyoz99 bunu yazdı:
    -----------------------------

    patron_38 bunu yazdı:
    -----------------------------

    yetiyor yetiyorda hacim niye oyle dusunuyorsunuzki sizin elinizde 50 mb olsa yarisiyla kullanirmisiniz


    -----------------------------

    15gb kotasını aştığım için 0.80 mbit kullanacağım ay sonuna kadar. 10mbps'lik bağlantım olsa yatıp kalkıp şükrederdim :) Kaç para ödüyorsunki aylık?

     

    Santrale yada fiber kablolara olan uzaklığın ve binadaki tessisatın durumu hızını etkileyebilir. Bizim hızımız düşünce 3-4 defa ttnet'i arayıp yükseltebiliyoruz. En mantıklı çözüm servis sağlayıcını araman.


    -----------------------------

    aylik 25£ oduyorum hacim arti telefon ve tv var dedigin gibi en mantiklisi servisi aramak olacak bur arada guzel bi haber daha aldim yilbasindan sonra 100 mb hiza yukseltilecekmis:):) bluray film koleksiyonumu yaparim arti:)


    yan cizdim
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek

    Ah ulan kafam girsin ttnet'e. 49 lira nete, 12 lira hiç kullanmadığım sabit telefona.

    Ben 30€'ya 0.80mbps kullanırken sen 25€'ya 100mbit kullanacaksın :) Sokağın sonunda metronet ve superonline fiber var. Millet giriyor ben bakıyorum.

     


    arbeit macht frei
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patron_38
    patron_38's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    Balyoz99 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ah ulan kafam girsin ttnet'e. 49 lira nete, 12 lira hiç kullanmadığım sabit telefona.

    Ben 30€'ya 0.80mbps kullanırken sen 25€'ya 100mbit kullanacaksın :) Sokağın sonunda metronet ve superonline fiber var. Millet giriyor ben bakıyorum.

     


    -----------------------------

     

    hacim harbiden turkiyede net hic cekilmiyor nete giresim bile gelmiyor ..... ttnet'e de nasip olur umarim:)


    yan cizdim
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zputnik
    zputnik's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2008
    Erkek
    isp'ın ile görüşmeyi denedin mi?

    İpimle kuşağım..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balbazar
    balbazar's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2010
    Erkek

    hay sik*m ben böle işi adam 24 mb bulmuş yakınıyo. biz onun yarısını bulamıyoruz. insanoğlu istedikçe istio aq

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patron_38
    patron_38's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

     

    sonunda olay cozuldu :)


    yan cizdim
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patron_38
    patron_38's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    Reberals bunu yazdı:
    -----------------------------

    hay sik*m ben böle işi adam 24 mb bulmuş yakınıyo. biz onun yarısını bulamıyoruz. insanoğlu istedikçe istio aq


    -----------------------------

    hacim imkan varken ne diye kullanmayim soylesene konustugun mantiklimi sence sende benim yerimde olsan sende ayni seyi yapardin ....


    yan cizdim
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek

    patron_38 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Balyoz99 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ah ulan kafam girsin ttnet'e. 49 lira nete, 12 lira hiç kullanmadığım sabit telefona.

    Ben 30€'ya 0.80mbps kullanırken sen 25€'ya 100mbit kullanacaksın :) Sokağın sonunda metronet ve superonline fiber var. Millet giriyor ben bakıyorum.

     


    -----------------------------

     

    hacim harbiden turkiyede net hic cekilmiyor nete giresim bile gelmiyor ..... ttnet'e de nasip olur umarim:)


    -----------------------------

    Sanmam. Altyapıyı tamamen yenilemeleri gerekir niye uğraşsınlarki? Metronetin fiberoptik kablo hattıyla bina arasında 60 metre var. Bağlatabilirsem çok iyi olacak.


    arbeit macht frei
Toplam Hit: 3041 Toplam Mesaj: 22