Net Hizi Yardim
-
Balyoz99 bunu yazdı:
-----------------------------
patron_38 bunu yazdı:
-----------------------------
Balyoz99 bunu yazdı:
-----------------------------
Ah ulan kafam girsin ttnet'e. 49 lira nete, 12 lira hiç kullanmadığım sabit telefona.
Ben 30€'ya 0.80mbps kullanırken sen 25€'ya 100mbit kullanacaksın :) Sokağın sonunda metronet ve superonline fiber var. Millet giriyor ben bakıyorum.
-----------------------------hacim harbiden turkiyede net hic cekilmiyor nete giresim bile gelmiyor ..... ttnet'e de nasip olur umarim:)
-----------------------------Sanmam. Altyapıyı tamamen yenilemeleri gerekir niye uğraşsınlarki? Metronetin fiberoptik kablo hattıyla bina arasında 60 metre var. Bağlatabilirsem çok iyi olacak.
-----------------------------Zahmetli olacak ama bi sekilde cozmeleri sart hacim bu devirde 30euro oduyerek en yavas hizi kullanmak kotu bi durum benzin gibi aq turkiye dunya sitandartlarini zorluyor her konuda :)
