Net Hizi Yardim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patron_38
    patron_38's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    Balyoz99 bunu yazdı:
    -----------------------------

    patron_38 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Balyoz99 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ah ulan kafam girsin ttnet'e. 49 lira nete, 12 lira hiç kullanmadığım sabit telefona.

    Ben 30€'ya 0.80mbps kullanırken sen 25€'ya 100mbit kullanacaksın :) Sokağın sonunda metronet ve superonline fiber var. Millet giriyor ben bakıyorum.

     


    -----------------------------

     

    hacim harbiden turkiyede net hic cekilmiyor nete giresim bile gelmiyor ..... ttnet'e de nasip olur umarim:)


    -----------------------------

    Sanmam. Altyapıyı tamamen yenilemeleri gerekir niye uğraşsınlarki? Metronetin fiberoptik kablo hattıyla bina arasında 60 metre var. Bağlatabilirsem çok iyi olacak.


    -----------------------------

    Zahmetli olacak ama bi sekilde cozmeleri sart hacim bu devirde 30euro oduyerek en yavas hizi kullanmak kotu bi durum benzin gibi aq turkiye dunya sitandartlarini zorluyor her konuda :)


    yan cizdim
Toplam Hit: 3044 Toplam Mesaj: 22