.Net İle Işık Açma Kapama
-
bi abi var Recep ÇİFTER adı. akşam sitesinden bi dizin gösterdi. şifreyle giriş yaptım. daha sonra buton çıktı Aç yazıyordu tıkladım kapat oldu o buton. Bune abi dedim odanın ışığı açılıp kapanıyor dedi cam açtı vallada öyleydi. Chip programlama olduğunu söyledi. Bunun kodları varmıdır elinizde ya :S yada nereden bulabiliriz
-
c ile çok basit bi işlem
bi ara robotik olayına bakmıştım , öyle abartılacak bi durum değil yani
-
hocam vb.net ile yapmış kodları varmı
-
Fakedir belki de :)
-
Len manyak bişi olur böle bişi yaparsak güzel olur ...:)
-
zaçmalama :/
-
Davos bunu yazdı:
-----------------------------
Len manyak bişi olur böle bişi yaparsak güzel olur ...:)
-----------------------------
diyodum abi işim çıkarsa ben sana sinyal çakarım :D millet yicen ey bilmem neyin ruhu geldiysen ışığı aç kapat uzaktan biride aç kapat aç kapat :D -
T01G4 bunu yazdı:
-----------------------------
Davos bunu yazdı:
-----------------------------
Len manyak bişi olur böle bişi yaparsak güzel olur ...:)
-----------------------------
diyodum abi işim çıkarsa ben sana sinyal çakarım :D millet yicen ey bilmem neyin ruhu geldiysen ışığı aç kapat uzaktan biride aç kapat aç kapat :D
-----------------------------
eheheh ciddi güzel olur üstatlardan biri baksa güzel olur....
-
http://www.farukdurak.com/
Burda mobil star yarismasi icin .net ile yapilmis bir proje var. Ilgilenenler bakabilir.
-
tomu bunu yazdı:
-----------------------------http://www.farukdurak.com/
Burda mobil star yarismasi icin .net ile yapilmis bir proje var. Ilgilenenler bakabilir.
-----------------------------404 Not Found
File not found.
mini_httpd/1.19 19dec2003http://www.acme.com/software/mini_httpd/mini_httpd-1.19.tar.gz :| Bu nedir ?
-
eve kız falan attığınız zaman güzel olur :D
