Netbook Alacağım, Tavsiyesi Olan
-
selam müridler,
üniversite için netbook alacağım. verebileceğim en yüksek tutar 650 liradır.
msn, internet, film, office programları için kullanacağım.
oyun oynarsam counter-strike ve fm oynarım.
-
650 tl lik 256mb paylaşımlı onboard ekran kartlı pc de counter ve fm oynayamassın.Oynamak istiyorum biraz daha para verebilirim diyorsanda ASUS 1201n tavsiyem.
-
256 ekran kartı ile çok rahat counter oynuyorum :)
-
HACILAR COOOK ACIL BANA USROBOTIX 3093 DRIVERI LAZIM DIALUP MODEM DRIVERI HANGISIN INDIRIYOM EROR VERIYOO(PC YE INSTALL EDERKEN EROR VERIYOOOO ) YORUMLARINIZI BEKLIYOM BU BASDAN TWK.)
-
HiyarliBaba bunu yazdı:
-----------------------------
650 tl lik 256mb paylaşımlı onboard ekran kartlı pc de counter ve fm oynayamassın.Oynamak istiyorum biraz daha para verebilirim diyorsanda ASUS 1201n tavsiyem.
-----------------------------fox oynuyormuş :)
-
Asus Al hocam Önerim 1005 PE
-
Kafanı ekrana gömmek istemiyorsan ;
http://www.mobee.com.tr/mobeeslim12.php
http://www.hepsiburada.com/Liste/mobee-slim-120na-fhu-intel-atom-n450-166ghz-2gb-250gb-121-netbook-bilgisayar/productDetails.aspx?categoryid=108495&productid=bd760080
-
NEtbookların birkaç özelliği dışında herşeyi aynı. Farklı olanlar kart okuyucusu bluetooth falan. bu yüzden git lg x130 al sorun çekmezsin ve uygunda ben kullanıyorum memnunum
-
başka önerisi olan
-
Casperin Var birtane 550 TL lik bişey bi ona bak istersen
-
ZAZA_DAYI bunu yazdı:
-----------------------------
HACILAR COOOK ACIL BANA USROBOTIX 3093 DRIVERI LAZIM DIALUP MODEM DRIVERI HANGISIN INDIRIYOM EROR VERIYOO(PC YE INSTALL EDERKEN EROR VERIYOOOO ) YORUMLARINIZI BEKLIYOM BU BASDAN TWK.)
-----------------------------
