folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Netbook Alacağım, Tavsiyesi Olan



Netbook Alacağım, Tavsiyesi Olan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NmC
    NmC's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2008
    Erkek

    HiyarliBaba bunu yazdı:
    -----------------------------
    650 tl lik 256mb paylaşımlı onboard ekran kartlı pc de counter ve fm oynayamassın.Oynamak istiyorum biraz daha para verebilirim diyorsanda ASUS 1201n tavsiyem.
    -----------------------------

    Hocam cs 98de çıktı bildiğim kadarı ile :|


    There are 10 types of people in the world. Those who knows binary and those who dont...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    golgi
    golgi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    http://www.exa.com.tr/probook/tasinabilir_bilgisayarlar/probook_prbu12a21-323-12183.html

     

    http://forum.donanimhaber.com/m_41397688/tm.htm

     

    marka konusunda bişey bilmiyorum daha önce duymamıştım ama

    12.1 inch yani netbook boyutunda denebilir ama notebook fiyatıda uygun performans olarakta netbooklardan iyi olduğu açık

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecement
    Gecement's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    cs'i  32mb ekran kartıyla bile oynarsın.


    Solak Cerrah
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    ankaradaysan, ankarada bi yere yeni electroworld açılıo az önce gördüm indirimler vs vardı laptoplarda.. bak istersen illaki sana uygun bişey bulursun

    edit : bahsettiğim şeyde anasayfadaki ilan :
    Intel Core 2 Duo T6600 2.2 ghz
    2gb ddr2 ram 
    250 gb hdd
    192 mb paylaşımlı ekran kartı
    15.6" 1366x768 parlak ekran
    windows 7 starter
    yalnız ekran kartına dikkat et 192 mb paylaşımlı


    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek
    Gecement bunu yazdı:
    -----------------------------

    cs'i  32mb ekran kartıyla bile oynarsın.


    -----------------------------
    Tercih meselesi oynarsın ama fps 20 lerde sürünür :D
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    asus 1001HA ablama, Asus 1005PX kendime düşünüyorum. Olumsuz yorum var mı?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    madrew
    madrew's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    hocam kas biraz kendini yada 1-2 ay para biriktir 850 ye falan notebook al derim. Netbookta ne film izleniyor(altyazı çok küçük)

     

    ttp://www.vatanbilgisayar.com/products.aspx?L2=PC_POR&k3=Notebook&prcmin=500&prcmax=999


    der die das
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecement
    Gecement's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    Güzel tercihler hoca n450 işlemci iyidir n280 de olurdu aralarında çok ciddi bi performans farkı yok.

    Bence bir de gidip yakından bak 10 inç küçük kalıyor tabi bu benim şahsi fikrim. Sana görede 12.1 inç portatiflik açısından sorun olabilir.

    Son olarak electro world de kampanya var hoca bi göz gezdir derim. Yine 10.1 inç acer ancak n270 işlemcili 450tl fiyat çekmişler ki bence çok uygun.

     

     

    link : http://www.electroworld.com.tr/UrunBrosuru2.htm

     

    Edit : Linkteki acer 10 değil 10.1 inç miş :)

     


    Solak Cerrah
Toplam Hit: 2665 Toplam Mesaj: 19