folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Netten Egitim Veren Üniversiteler



Netten Egitim Veren Üniversiteler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    medcezir ve sword siz hangi ünidesiniz uzaktan eğitim programında..?

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_medcezir
    by_medcezir's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    swordofdarkness bunu yazdı:



    by_medcezir bunu yazdı:



    valla hocam hem paralı yaklaşık yıllık 1000 ytl + harç ücretleri. hemde öss ile giriliyo 180 ve üstüysen yazabiliyorsun.tek farkı eğitimi uzaktan alıyor olman.ödev,quiz,vize internet üzerinden final ise kampuste yapılıyor.diploman farkı yok önlisans dgs hakkın var :D.bide okulun forum sayfası var ordada hocalarla soru cevap yapılıyor.vs vs işin özü budur.ama yavv temel elektronik dersi var bilen arakadaşlar bana yoL göstersinn finaller haftayaa..buda küçük bir çağrı :D




     


    ben de o bölümdeyim


    bana teknoloji analtırsan ben de sana elektronik anlatırım...


    herşey karşılıklı





    Hacım tarih anlatsam olmaz mı yavv :D


    Teknoloji ve elektronik zaten takıntılıyım.Gerisini yaparım inşallah. ama burası tahribat pek "karşılıklı"kelimesi kullanılmaz ya neyyyse sen Yenisin galiba :D:D Şaka hee şimdi ID falan yazarsın :D


    El Yumruğu Yemeyen Kendi Yumruğunu Balyoz Sanarmış.By_Medcezir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    by_medcezir
    by_medcezir's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    Computerwolf ikimizde Bilgisayar teknolojileri ve programlama.Ya bu elektronik dersi hakkında bana bir yol göstersene varsa bildiğin bişeyler..

    El Yumruğu Yemeyen Kendi Yumruğunu Balyoz Sanarmış.By_Medcezir
Toplam Hit: 2499 Toplam Mesaj: 14