Nfs Undercover Sorun!
-
Öncelikle hepinize iyi akşamlar. . . Oyunu aldım ve yükledim.Crack te tmm.Ama açılmıyor.Açılır gibi oluyor ve şöyle bir yazı çıkıyor
A required security module cannot be activated.
This program cannot be executed (7000).
Ne yapmam gerekiyor.Anlamadım yok bilmem ne mod aktif olmadı fln filan diyor.Bi yardımcı olursanız sevinirim
Bende ekran kartı olarak geforce 6500 var.1Gb ram.2.8 çift çekrdek işlemci...
Yardımlarınızı bekliyorum. . .
-
vista kullanıyorsan hocam yönetici olarak açmayı dene... -
paul.dll crack dosyasını bulcaksın. yaptığın crack işe yaramamış
-
crack'te hata var galiba.
-
Hocam verecegim dosyayi dosya konumuna yollarmisin.. dene bakalim bendekini upload ettim calisiyor
http://rapidshare.com/files/166093766/paul.dll.html
http://rs309l3.rapidshare.com/files/165707183/SaLiVa-Savegame.rar buda save game :) rar pass: warez-bb.org
birde benim xp makinada actigimda oyuna tam girecekken mavi ekran veriyodu suan server 2008 makinaya kurdum sorunsuz .. sen su cracki bi dene bakalim hoca -
xp kullanıcısıyım crackı yaptım indirdim ama olmadı bi yardımcı olun ne iştir anlamadım ya
-
HacKeR_tr bunu yazdı:
-----------------------------
xp kullanıcısıyım crackı yaptım indirdim ama olmadı bi yardımcı olun ne iştir anlamadım ya
-----------------------------paul dosyasini degistir sorun hallolur,ben oyunu oynuyorum.
-
değiştirdim cd dekinide denedim indirdiğimide denedim aynı hata yeniden yüklemem sorunu giderirmi?
-
yardımıcı olabilecek yok mu?Bi yardım edinde şu güzelliğe bende ulaşayım . . .
-
Manyak bi oyun
-
EntelKoylu bunu yazdı:
-----------------------------Manyak bi oyun
-----------------------------
adam yardım edin diye çrpınıyor manyak bi oyun diye nispet yapıyorsun zöhtü ya :D
Toplam Hit: 7987 Toplam Mesaj: 17
