folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Nitrolu Hpi Bullet 3.0 Rc Araba



Nitrolu Hpi Bullet 3.0 Rc Araba

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek
    DestinatioN bunu yazdı

    hocam performans pek tatmin edici olmaz bence 

    tam gaz gitmiyorsundur belki ama nitro motorlar bassanda çıkardığı ses kadar gitmiyor

     

    ayrıca 27 mhz kumanda kullanıyorsun dikkat et sinyal felan karışmasın

    27 mhz kumandaların genel kabahatidir

    ayrıca fail safe kullanıyormusun bu çok önemlidir

    aracı sağ salim kullanmak istiyorsan kumanda ayarlarında fail safe varsa ayarla yoksa harici bir fail safe almalısın


     o dediğin küçük düğmeler var. üzerinde onlarmı oluyor ?


    Temel adalettir .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    yok kardeşim onlar trim ve throttle ayarları vs  ayarlar için kullanılır

    alıcı üzerinden ayarlanır genelde üzerinde minik bir tuş vardır

     

    neyse belkide fail safe inizi açıktır

     

     

    fail safe araba kumandanın menziliinden cıktıgında gaz servosu kendi kendine geri gelmeyeceği için menzilden cıktıgı hızla devam etmesine neden olur ve bi duvara çarpana kadar devam eder =)

     

    ayarlı oldugunu anlamak için aracınız alıcısını açın gaz verin servonun gaz verdiğini fren yaptıgınızda tam tersi hareket etiiğini göreceksin

    kumandanı kapattıgında arac menzilden cıkmıs gibi algılayacak ve gaz servosu tam tersi pozisyonda fren yapıp diskleri sıkıstırıyorsa 

    failsafe acık demektir

    DestinatioN tarafından 14/Oca/13 00:20 tarihinde düzenlenmiştir

    destination@tahribat.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zigana
    zigana's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    menzili açık alanda ortalama olarak nedir peki ? dediğinizi deneyeceğim .


    Temel adalettir .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    hocam şu an iki kumanda kullanıyorum ikiside 2.4 ghz ve gözün alabildiği yere kadar sinyal karışıklığı olmadan gider

    senin kumadan ise mhz bandında çalışır %90 27 mhz dir

     

    mhz ghz mesafe konusunda çok fark yaratmasada mhz bandında çalışan kumandalar kendi kendine komutlar verebilir

    başka bir sinyal aldığında bu bir radyo frekansı yada ne bileyim aynı bandda çalışan herhangi bir alet oldugunda

    sinyal karısıklıgından sapıtabilir

    önerim 2.4 ghz bir kumanda edinmenizdir

     

     

    ve son olarak failsafinizi ayarlamazsanız başınıza gelebilecekler :D

    video

    DestinatioN tarafından 14/Oca/13 00:52 tarihinde düzenlenmiştir

    destination@tahribat.com
Toplam Hit: 3516 Toplam Mesaj: 25