Nitrolu Hpi Bullet 3.0 Rc Araba
-
DestinatioN bunu yazdı
hocam performans pek tatmin edici olmaz bence
tam gaz gitmiyorsundur belki ama nitro motorlar bassanda çıkardığı ses kadar gitmiyor
ayrıca 27 mhz kumanda kullanıyorsun dikkat et sinyal felan karışmasın
27 mhz kumandaların genel kabahatidir
ayrıca fail safe kullanıyormusun bu çok önemlidir
aracı sağ salim kullanmak istiyorsan kumanda ayarlarında fail safe varsa ayarla yoksa harici bir fail safe almalısın
o dediğin küçük düğmeler var. üzerinde onlarmı oluyor ? -
yok kardeşim onlar trim ve throttle ayarları vs ayarlar için kullanılır
alıcı üzerinden ayarlanır genelde üzerinde minik bir tuş vardır
neyse belkide fail safe inizi açıktır
fail safe araba kumandanın menziliinden cıktıgında gaz servosu kendi kendine geri gelmeyeceği için menzilden cıktıgı hızla devam etmesine neden olur ve bi duvara çarpana kadar devam eder =)
ayarlı oldugunu anlamak için aracınız alıcısını açın gaz verin servonun gaz verdiğini fren yaptıgınızda tam tersi hareket etiiğini göreceksin
kumandanı kapattıgında arac menzilden cıkmıs gibi algılayacak ve gaz servosu tam tersi pozisyonda fren yapıp diskleri sıkıstırıyorsa
failsafe acık demektir
DestinatioN tarafından 14/Oca/13 00:20 tarihinde düzenlenmiştir -
menzili açık alanda ortalama olarak nedir peki ? dediğinizi deneyeceğim .
-
hocam şu an iki kumanda kullanıyorum ikiside 2.4 ghz ve gözün alabildiği yere kadar sinyal karışıklığı olmadan gider
senin kumadan ise mhz bandında çalışır %90 27 mhz dir
mhz ghz mesafe konusunda çok fark yaratmasada mhz bandında çalışan kumandalar kendi kendine komutlar verebilir
başka bir sinyal aldığında bu bir radyo frekansı yada ne bileyim aynı bandda çalışan herhangi bir alet oldugunda
sinyal karısıklıgından sapıtabilir
önerim 2.4 ghz bir kumanda edinmenizdir
ve son olarak failsafinizi ayarlamazsanız başınıza gelebilecekler :D
DestinatioN tarafından 14/Oca/13 00:52 tarihinde düzenlenmiştir
