Nod32 Bu Kadar Veriyle Ne Yapıyor ?
-
Şeyhin Konuştuğu dili bilseydik bizde bir köşede Şeyhliğimizi ilan ederdik. :)
-
batuhanavl bunu yazdıHolyOne bunu yazdı
Bence makinanda checksumi kendi dbsinde olmayan, yada packerlar vs sebebiyle memorye extract edip heuristic yapamadığı her binaryi kendi serverina upload etmeye çalışıyor.
kabartma tozu nasıl böyle güzel kokar? Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi?
Hocam konuyla alakasız bir mazi canlandı senin bu kabartma tozu nasıl böyle güzel kokar( Ayrıca orası krema nasıl böyle güzel kokar, kabartma tozu pastayı ne kadar kabartır olacaktı, ama yanlışta yazsan canlandı abi mazi ya :D:D:D: ), kelimenden ötürü ulan yaramış deştin ya dur şu reklamı bir daha izlim :|
Zeytun-i tarafından 06/Mar/13 19:51 tarihinde düzenlenmiştir
Holy translate ; kısaca kendi db'sinde olmadığı bulguları belleğe çıkartıp kendi sv'sine upload etmeye çalışıyor bu sayede iyi kötü tüm verilerin gitmiş oluyor :|
ulan bendende ne translator olur ya :D Daha iyisini siz çevirin abi :D -
ya iş çıkışı acele yazdım =)
Yani türkçesi tanımadığı her exeyi tanımak için kendine upload etttiyordur diyorum.
Daha da öz türkçesi :p
lugatinda namevcut olan exelerin yekününün külliyatını kendi cihazatına vasıf ediyor.
HolyOne tarafından 06/Mar/13 20:16 tarihinde düzenlenmiştir -
HolyOne bunu yazdı
ya iş çıkışı acele yazdım =)
Yani türkçesi tanımadığı her exeyi tanımak için kendine upload etttiyordur diyorum.
Daha da öz türkçesi :p
lugatinda namevcut olan exelerin yekününün külliyatını kendi cihazatına vasıf ediyor.
hala anlamadıysanız s2ktirin gidin diyor holü :D
-
layn, bazen bu siteye neden bukadar takılı kalıyorumun cevabı.
citizen: sjfkdkakfnd
holy: ---> zboommmm
ben: puhahahhaha:D -
Hocam şu lanet olası programı kullanmayın yav :D Güzelim Avg free varken neden Nod 32 anlayamıyorum. Madem sistemi yormayan bi yazılım arıyosunuz Windowsun antisini kullanın. Yada avg yada ne biliyim Avast bile Nod 32den iyidir. Varsa paranız yada serial bulabiliyorsanız Kaspersky candır. Yada Norton 360. Bilgisayarının özelliklerini bilmiyorum ama bunları kaldırabilicek güçteyse daha iyi koruma sağlar. Özellikle kasperin veritabanında olmayan zararlı yazılımları davranışlarından dolayı engellediğini tüm dünya bilirken. 360 ise veritabanı daha iyidir. Ama kasper gibi veritabanında olmayan yazılımları o kadar iyi yakalayamıyor.
-
livane bunu yazdıHolyOne bunu yazdı
ya iş çıkışı acele yazdım =)
Yani türkçesi tanımadığı her exeyi tanımak için kendine upload etttiyordur diyorum.
Daha da öz türkçesi :p
lugatinda namevcut olan exelerin yekününün külliyatını kendi cihazatına vasıf ediyor.
hala anlamadıysanız s2ktirin gidin diyor holü :D
yok yok bu sefer annaduk. :)
-
HolyOne bunu yazdı
ya iş çıkışı acele yazdım =)
Yani türkçesi tanımadığı her exeyi tanımak için kendine upload etttiyordur diyorum.
Daha da öz türkçesi :p
lugatinda namevcut olan exelerin yekününün külliyatını kendi cihazatına vasıf ediyor.
İyi ama o zaman uploadın fazla olması gerekmez miydi ?
