Nokia N8 Ler Geri Toplanıyor
-
Nokia N8 lerde bi hata varmış arkadaşlar nokia geri topluyormuş haberiniz olsun gidip geri verip paranızı geri alabilirsiniz.
Kaynak : Kvk da çalışan arkadaşım söledi
2. Kaynak : http://shiftdelete.net/nokia-n8deki-hatayi-kabul-etti-25265.html
-
oha iyiymiş :D
-
vay amk alacaktım ben de.
-
Harika bir telefon aslında.Eksikleri : Kameranın zoom olmaması.Hadi onu geçelim..
Üretim hatasından dolayı kendi kendine kapanıyor cihazlar.Bu nedenle geri toplatılıyor..
Zaten bir üst modeli tanıtılacak bu sene =) çok daha iisi olacak
İşletim sistemi de farklı olacak...
Detayları paylaşırım..
-
iphone a rakip olacam diye sıçtıkça sıçıyor nokia, dokunmatik devrine geçildi, nokia bitti.
-
o kvk daki arkadaşının adı ne hacı? benim arkadaşta soyledide :D
-
gokcan bunu yazdı:
-----------------------------
o kvk daki arkadaşının adı ne hacı? benim arkadaşta soyledide :D
-----------------------------Mert diye bi fırlama servisdeki lakabıda illegal mert :D Hayırdır ?
-
:|
Nokia’nın yeni Symbian^3 işletim sistemini kullanan Nokia N8, ilk yazılım güncellemesine kavuştu. Nokia N8, C7 ve C6-01 modellerinin yararlanabileceğini güncelleme birkaç küçük yenilik ve iyileştirme sunuyor.
-Randevu istekleri direk olarak e-mail üzerinden yanıtlanabilecek
-Yine bu davetlerle ilgili olarak harita entegrasyonu
Sadece N8 için;
-Quick Office 6.4 ile birlikte dökümanlara zoom yapabilme
-3 oyun yüklü olarak sunulacak; NFS-Shift, Real Golf ve Galaxy On Fire (İsteyen kullanıcılar bu oyunları Ovi Store’dan da indirebilir.1.1 güncellemesi cihaz üzerindeki ‘Güncellemeleri kontrol et’ bölümünden ya da Ovi Suite üzerinden yüklenebilecek. Nokia, özellikle N8 güncellemesini oldukça büyük olduğunu bu sebeple data planına sahip kullanıcıların Wi-Fi bağlantısını kullanmalarını tavsiye etti.
Nokia’nın önümüzdeki aylarda birkaç yazılım güncellemesi daha sunması bekleniyor.
-
fenerist07 bunu yazdı:
-----------------------------
iphone a rakip olacam diye sıçtıkça sıçıyor nokia, dokunmatik devrine geçildi, nokia bitti.
-----------------------------Hocam şimdi yiğidi öldür hakkını yeme,
nokia ilk touch screenli telefonu apple dan çok önce üretti, yani devrimi bir nevi başlatan nokia dır. Ama yönetim ve pazarlama hataları tabii sonuç malum
-
JackDaniels bunu yazdı:
-----------------------------
gokcan bunu yazdı:
-----------------------------
o kvk daki arkadaşının adı ne hacı? benim arkadaşta soyledide :D
-----------------------------Mert diye bi fırlama servisdeki lakabıda illegal mert :D Hayırdır ?
-----------------------------yok değil benim ki Serhat :D akraba çıkamadık :D
-
Ben de aldım bu N8'den ama benimkinde böyle bi problem yok. Beni ayar eden hoparlörün kameranın altında olması, alarm malarm kurunca alarmı duyayım diye telefonu yüzüstü bırakıyom yatağa anasını satayım. :)
