Nokia N8 Ler Geri Toplanıyor
-
gkhn759 bunu yazdı:
-----------------------------
fenerist07 bunu yazdı:
-----------------------------
iphone a rakip olacam diye sıçtıkça sıçıyor nokia, dokunmatik devrine geçildi, nokia bitti.
-----------------------------Hocam şimdi yiğidi öldür hakkını yeme,
nokia ilk touch screenli telefonu apple dan çok önce üretti, yani devrimi bir nevi başlatan nokia dır. Ama yönetim ve pazarlama hataları tabii sonuç malum
-----------------------------bahsettiğin touch screen olayı cok farklı, resistive ekran onlar tuş yerine ekrana basıosun tek farkı o, ki o işin atası palm cihazlardır, daha önceki basarlı temsilcileride ericcsondadır.
evet tekrar söylüyorum, dokunmatik devrine gecildi nokia bitti. iphone dan önceki devirlere bakalım en kral telefon hangisi? n95-n96 ondan sonra nolmus?
5800 - iphone killer die cıktı simdi 2.elini 200e falan bulursun, ilk serileri üretim hatalı,
n97, sadece girin ve adını ekşisözlüğe yazın, nokianın en cok şikayet alan telefonu, kendi kendine kapanıor alet
n8, buda üretim hatasından geri toplandı.
zaten n8 ölü dogmus bi aletti, nokia symbianı bırakacağını ve maemo ve meego gibi os lere yöneleceğini acıklamıstı, n8 muhtemelen bu sürümü son kullanan cihaz olacaktı, yani bunun anlamı suydu, 3.5 sene önce aldıın iphone 2g ye hala itunes dan uygulama indirebilirken bu alete yaklasık 1 sene sonra os desteği kesilecekti. napıcanı kendine bilmior nokia, symbian nokianın ama bunla yürümediği acık, androide ısrarla geçmiolar şirket politikalarından dolayı, maemo dediler linux open source gazı verdiler böle sadece 1 telefon ürettiler oda tutmadı, meego dediler şimdide onuda görücez, appstore a karsı ovistore bilmemne yaptılar tutmadıda tutmadı. piyasa iphone ve androide kaldı hala daha amerikayı yeniden kesfetme cabasında nokia.
-
dokunmatikte nokia nın sıcmasında en büyük 3 sebep
1- işletim sistemi symbian dokunmatiğe uygun değil androidden önce hiç iphone killer yapılamadı şimdi android olan ve iyi dokunmatikli çoğu telefon iphone den iyidir
2- malzeme kalitesi , kusura bakmayın ama nokia 20 yıldır sadece plastik üretiyor , ben elime almaktan tiksinir oldum
3- ekranlar , daha yeni n8 de kullandı oled ,amoled ekranı (daha önce bi kaç modeldeki prototopi dokunmatik degildi)
asıl rekabet androidden sonra olduki ondan önce apple ile rekabet söz konusu degildi ben şuan apple da ne yapabiliyorsan hepsini ve fazlasını yapabiliyorum
yaşasın açıkkaynak
yaşasın Bada x)
-
keşke n73 leride toplasalar :D
-
N8 diye 5800 resmi, koymuş mallar
aynı hata 5230 telefonlardada var
