Nostalji Oyunlar [2000 Öncesi]
-
GordonFreeman bunu yazdıCesnist bunu yazdı
Liseliler bilmez.Bu oyunda kupayı aldıysanız okulda cocuklar size abi çekerdi

ahah aynen :D
Bu arada Grim Fandango eklendi :)
bu oyunda kupayı almıştım aynı zamanda multiplayer oynamakta çok sarardı. Şimdiki fifaların peslerin zevki bunun yanına yaklaşamaz : )
-
Iste bir efsane daha

-
heroes serisinin 2sini çok oynardım hey gidi
-
-
sertacgs bunu yazdıGordonFreeman bunu yazdıCesnist bunu yazdı
Liseliler bilmez.Bu oyunda kupayı aldıysanız okulda cocuklar size abi çekerdi

ahah aynen :D
Bu arada Grim Fandango eklendi :)
bu oyunda kupayı almıştım aynı zamanda multiplayer oynamakta çok sarardı. Şimdiki fifaların peslerin zevki bunun yanına yaklaşamaz : )
Tabi multiplayerın raconunda kaleciye kaymak yasaktı :))
-
metal slug unutulmasın :D
-
rajooonn bunu yazdısertacgs bunu yazdıGordonFreeman bunu yazdıCesnist bunu yazdı
Liseliler bilmez.Bu oyunda kupayı aldıysanız okulda cocuklar size abi çekerdi

ahah aynen :D
Bu arada Grim Fandango eklendi :)
bu oyunda kupayı almıştım aynı zamanda multiplayer oynamakta çok sarardı. Şimdiki fifaların peslerin zevki bunun yanına yaklaşamaz : )
Tabi multiplayerın raconunda kaleciye kaymak yasaktı :))
Orta sahadan gol atmak orta acıp vole cakmak :D
-
alaaddin:

volfied:
subaplex:
dave:
-
hacı abi bize şu büyük ünlü ateri oyunlarınında emülatör linklerini koyabilirsen çok memnun olurum, bunlarda güzel, konuda güzel :)
-
Wolfenstein 3D

alın size fps lerin atası
oynamayan ağır ilk okulludur :))))))




