Nostalji Oyunlar [2000 Öncesi]
-
wolfied die bi oyun vardı, bi tane yılanı kıstırıyoduk
-
xxkomandoxx1 bunu yazdı
quake

bunu çok oynardım playstation 1 de. Savede edemezdim aynı bölümleri her seferinde geçmek zorunda kalırdım. O nedenle oyunu bayağı ezberlemiş gibiydim :D En sevdiğim silahta bu resimdeki silahtı
Aynen bee neydi quake eski günlerim aklıma geldi simdi. -
Gecemi gündüzümü yemiştir

Bunu da unutmayalım
necroshine tarafından 08/Mar/14 21:03 tarihinde düzenlenmiştir
-
COMMANDOS
Behind Enemy Lines

Beyond the Call of Duty

NEED FOR SPEED III: HOT PURSUIT

MORTAL KOMBAT
STREET FIGHTER

SOLDIER OF FORTUNE

WORMS

TOMB RAIDER

CARMAGEDDON

SONIC

FİFA 98

VIRTUA COP

VIRTUA FIGHTER

MANX TT

ODDWORLD

AIRFORCE DELTA

KareemSaid tarafından 10/Mar/14 01:02 tarihinde düzenlenmiştir -
İyiymiş bu başlık. System Shock 2 ve Thief de uygun düşer bu kategoriye.
_ogz tarafından 10/Mar/14 09:26 tarihinde düzenlenmiştir -
GordonFreeman bunu yazdı
İstek Olursa (Yaklaşık 8-10 Kişi Kadar)..
Bi Quake 2 Çevirelim :)
[sw açıp]
q3 yapalım dostum :)
-
Shephard bunu yazdı

kimse outlawsdan bahsetmemiş , bu oyun efsanedir , fpslerin babasıdır.
Ve kesinlikle yüklenmelidir. -
Bi Roller Coaster ınız varsa alırım agalar=)
-
HoRbY bunu yazdı

Ne yaptın sen reis :-D
-
konuyu arıyorum 1 saattir silindi sandım :D
