

Nostalji Severlere Windows 95 Türkçe Ve Windows 98 Se Türkçe
-
Hiç bir işe yaramasada ilk göz ağrımız olan bu işletim sistemlerini arşivde tutmak hoş :)
Her ikiside türkçedir ,serialleri mevcuttur ve virtualboxta denenmiştir
başlangıç disketleri mevcuttur sanal pc'de başlangıç disketi ile başlatıp dos'tan kur deseniz kurulum başlar
Premiumla uğraşmadan tıkla indir
Microsoft Windows 95 OSR2.rar (362.7 MB)
https://mega.co.nz/#!IZ5y2LoK!FN1tVW79vvvooz46nfBeUmPKBBgznj1PzHBd5cbhz9Q
Microsoft Windows 98 SE.rar (467.1 MB)
https://mega.co.nz/#!JUJWEZyR!Ia1y2mLrYWEH5LktpqMSpl5k7c0qcUgrXDS8vvDY90Ahttp://www.youtube.com/watch?v=Wh8acntJaew
Fakat şu var ne ettiysem sanal pc'de kurulu win95 ve win98'den internete giremedim
şimdilik kaldırdım sanal pc'den... belki internete siz çözüm bulursunuz :)
bu arada ekran görüntüsü alıntıdır
-
ben 3.1 ile basladim kucuktum daha hayal mayal hatirliyorum
disketteki oyunlari calistirana kadar neler cekerdim.
varsa oyle bi nostalji bende yaparim :)
-
SysTeMeRRoR bunu yazdı
ben 3.1 ile basladim kucuktum daha hayal mayal hatirliyorum
disketteki oyunlari calistirana kadar neler cekerdim.
varsa oyle bi nostalji bende yaparim :)
3.1 de mario felan varmıydı hatırlamıyorum ama o da efsaneydi :D sonrasında win95 gördüğümde mucize sandım. win98 ile tanıştığımda bunun üstünü yapamazlar dedim. sonra nt 2000 xp derken saldım çayıra mevlam kayıra oldu
-
Bu mega.co.nz'nin olayı nedir hocam, nereye yüklüyor dosyayı iki saattir? Zaten kendi sunucusunda değil mi bu dosya?
-
Fatih bunu yazdı
Bu mega.co.nz'nin olayı nedir hocam, nereye yüklüyor dosyayı iki saattir? Zaten kendi sunucusunda değil mi bu dosya?
hocam sanırsam önce önbelleğe indiryor sonrasında bittiğinde kaydedeceğin yeri soruyor ... galiba,bende bilemedim
daha önce böyle değildi tıklıyordun iniyordu :D
edit kurdum :)

aliyk tarafından 21/Mar/13 10:36 tarihinde düzenlenmiştir
-
HanDSomE bunu yazdıSysTeMeRRoR bunu yazdı
ben 3.1 ile basladim kucuktum daha hayal mayal hatirliyorum
disketteki oyunlari calistirana kadar neler cekerdim.
varsa oyle bi nostalji bende yaparim :)
3.1 de mario felan varmıydı hatırlamıyorum ama o da efsaneydi :D sonrasında win95 gördüğümde mucize sandım. win98 ile tanıştığımda bunun üstünü yapamazlar dedim. sonra nt 2000 xp derken saldım çayıra mevlam kayıra oldu
:) electroman vardi favorim
-
aliyk bunu yazdıFatih bunu yazdı
Bu mega.co.nz'nin olayı nedir hocam, nereye yüklüyor dosyayı iki saattir? Zaten kendi sunucusunda değil mi bu dosya?
hocam sanırsam önce önbelleğe indiryor sonrasında bittiğinde kaydedeceğin yeri soruyor ... galiba,bende bilemedim
daha önce böyle değildi tıklıyordun iniyordu :D
Evet önbelleğe indiriyormuş fark ettirmeden. Bu 95'i virtual pc'den çalıştırdım nasıl kuracağız dos'tan? Winxp'ye yetişebildim ben bilmiyorum :)
-
Fatih bunu yazdıaliyk bunu yazdıFatih bunu yazdı
Bu mega.co.nz'nin olayı nedir hocam, nereye yüklüyor dosyayı iki saattir? Zaten kendi sunucusunda değil mi bu dosya?
hocam sanırsam önce önbelleğe indiryor sonrasında bittiğinde kaydedeceğin yeri soruyor ... galiba,bende bilemedim
daha önce böyle değildi tıklıyordun iniyordu :D
Evet önbelleğe indiriyormuş fark ettirmeden. Bu 95'i virtual pc'den çalıştırdım nasıl kuracağız dos'tan? Winxp'ye yetişebildim ben bilmiyorum :)
yüklü oldugu klasöre girip setup.exe yazıyorduk sanırım
yani
cd win98 ((hangi klasördeyse ona gir))
setup.exe
enter
yeterli olacaktır
-
Hocam virtualboxda windows 98 adlı biir kullanıcı oluştur 2gb yeterli
ardından settings/system/accelerations/ her 2 tık'ı kaldır
ve settings/storage/floopy den disket imajını cd'den ise iso'yu tanımla ve start dee kafidir
bu arada :)

aliyk tarafından 21/Mar/13 10:41 tarihinde düzenlenmiştir
-
bana win 98 in içinde ki aoe lazım. dosyanın içinde varsa ona göre indireyim :D
o oyundan daha güzel bi oyun yok walla haritası olsun başka şeyleri olsun mükemmel oyun
-
windows 98'i 2 3 yıl kadar kullandım ilk sistemimdi saygım sonsuz