folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Nostalji Severlere Windows 95 Türkçe Ve Windows 98 Se Türkçe



Nostalji Severlere Windows 95 Türkçe Ve Windows 98 Se Türkçe

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    Hiç bir işe yaramasada ilk göz ağrımız olan bu işletim sistemlerini arşivde tutmak hoş :)

    Her ikiside türkçedir ,serialleri mevcuttur ve virtualboxta denenmiştir

    başlangıç disketleri mevcuttur sanal pc'de başlangıç disketi ile başlatıp dos'tan kur deseniz kurulum başlar

    Premiumla uğraşmadan tıkla indir

    Microsoft Windows 95 OSR2.rar (362.7 MB)
    https://mega.co.nz/#!IZ5y2LoK!FN1tVW79vvvooz46nfBeUmPKBBgznj1PzHBd5cbhz9Q


    http://b1303.hizliresim.com/17/p/l92bg.png

    Microsoft Windows 98 SE.rar (467.1 MB)
    https://mega.co.nz/#!JUJWEZyR!Ia1y2mLrYWEH5LktpqMSpl5k7c0qcUgrXDS8vvDY90A

    http://www.youtube.com/watch?v=Wh8acntJaew 

    Fakat şu var ne ettiysem sanal pc'de kurulu win95 ve win98'den internete giremedim

    şimdilik kaldırdım sanal pc'den... belki internete siz çözüm bulursunuz  :)

    bu arada ekran görüntüsü alıntıdır

     

     

     


    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SysTeMeRRoR
    SysTeMeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    ben 3.1 ile basladim kucuktum daha hayal mayal hatirliyorum

    disketteki oyunlari calistirana kadar neler cekerdim.

    varsa oyle bi nostalji bende yaparim :)


    "Hayatta en acikli sey, bir insanin, problemin kendinden kaynaklandigini gorememesidir." Carl Gustav Jung
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    SysTeMeRRoR bunu yazdı

    ben 3.1 ile basladim kucuktum daha hayal mayal hatirliyorum

    disketteki oyunlari calistirana kadar neler cekerdim.

    varsa oyle bi nostalji bende yaparim :)

    3.1 de mario felan varmıydı hatırlamıyorum ama o da efsaneydi :D sonrasında win95 gördüğümde mucize sandım. win98 ile tanıştığımda bunun üstünü yapamazlar dedim. sonra nt 2000 xp derken saldım çayıra mevlam kayıra oldu

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Bu mega.co.nz'nin olayı nedir hocam, nereye yüklüyor dosyayı iki saattir? Zaten kendi sunucusunda değil mi bu dosya?


    enjoy i'm vaccinated
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek
    Fatih bunu yazdı

    Bu mega.co.nz'nin olayı nedir hocam, nereye yüklüyor dosyayı iki saattir? Zaten kendi sunucusunda değil mi bu dosya?

    hocam sanırsam önce önbelleğe indiryor sonrasında bittiğinde kaydedeceğin yeri soruyor ... galiba,bende bilemedim

    daha önce böyle değildi tıklıyordun iniyordu :D

    edit kurdum :)
    http://b1303.hizliresim.com/17/p/l93tx.jpg

     

    aliyk tarafından 21/Mar/13 10:36 tarihinde düzenlenmiştir

    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SysTeMeRRoR
    SysTeMeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    HanDSomE bunu yazdı
    SysTeMeRRoR bunu yazdı

    ben 3.1 ile basladim kucuktum daha hayal mayal hatirliyorum

    disketteki oyunlari calistirana kadar neler cekerdim.

    varsa oyle bi nostalji bende yaparim :)

    3.1 de mario felan varmıydı hatırlamıyorum ama o da efsaneydi :D sonrasında win95 gördüğümde mucize sandım. win98 ile tanıştığımda bunun üstünü yapamazlar dedim. sonra nt 2000 xp derken saldım çayıra mevlam kayıra oldu

    :) electroman vardi favorim

    http://www.youtube.com/watch?v=pJTSbWkKB7Y


    "Hayatta en acikli sey, bir insanin, problemin kendinden kaynaklandigini gorememesidir." Carl Gustav Jung
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    aliyk bunu yazdı
    Fatih bunu yazdı

    Bu mega.co.nz'nin olayı nedir hocam, nereye yüklüyor dosyayı iki saattir? Zaten kendi sunucusunda değil mi bu dosya?

    hocam sanırsam önce önbelleğe indiryor sonrasında bittiğinde kaydedeceğin yeri soruyor ... galiba,bende bilemedim

    daha önce böyle değildi tıklıyordun iniyordu :D

     

     

    Evet önbelleğe indiriyormuş fark ettirmeden. Bu 95'i virtual pc'den çalıştırdım nasıl kuracağız dos'tan? Winxp'ye yetişebildim ben bilmiyorum :)


    enjoy i'm vaccinated
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    Fatih bunu yazdı
    aliyk bunu yazdı
    Fatih bunu yazdı

    Bu mega.co.nz'nin olayı nedir hocam, nereye yüklüyor dosyayı iki saattir? Zaten kendi sunucusunda değil mi bu dosya?

    hocam sanırsam önce önbelleğe indiryor sonrasında bittiğinde kaydedeceğin yeri soruyor ... galiba,bende bilemedim

    daha önce böyle değildi tıklıyordun iniyordu :D

     

     

    Evet önbelleğe indiriyormuş fark ettirmeden. Bu 95'i virtual pc'den çalıştırdım nasıl kuracağız dos'tan? Winxp'ye yetişebildim ben bilmiyorum :)

    yüklü oldugu klasöre girip setup.exe yazıyorduk sanırım

      yani  

    cd win98  ((hangi klasördeyse ona gir))

    setup.exe

    enter

    yeterli olacaktır

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    Hocam virtualboxda windows 98 adlı biir kullanıcı oluştur 2gb yeterli

    ardından settings/system/accelerations/ her 2 tık'ı kaldır

    ve settings/storage/floopy den disket imajını cd'den ise iso'yu tanımla ve start dee kafidir

    bu arada :)

    http://b1303.hizliresim.com/17/p/l93w1.jpg

    aliyk tarafından 21/Mar/13 10:41 tarihinde düzenlenmiştir

    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    bana win 98 in içinde ki aoe lazım. dosyanın içinde varsa ona göre indireyim :D

     

    o oyundan daha güzel bi oyun yok walla haritası olsun başka şeyleri olsun mükemmel oyun


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeynelbey
    zeynelbey's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2013
    Erkek

    windows 98'i 2 3 yıl kadar kullandım ilk sistemimdi saygım sonsuz

Toplam Hit: 11365 Toplam Mesaj: 38