folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Nostalji Severlere Windows 95 Türkçe Ve Windows 98 Se Türkçe



Nostalji Severlere Windows 95 Türkçe Ve Windows 98 Se Türkçe

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    ilk bilgisayarda 98 vardı benim de.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    Bu da benden :)

     


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Olmuyor hocam.  Boot failure veriyor.

     

    Bu ayarlarda eksik ne?

     

     

     

     

     

     

     

     

    Fatih tarafından 21/Mar/13 12:18 tarihinde düzenlenmiştir

    enjoy i'm vaccinated
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    FOXXLY bunu yazdı

    bana win 98 in içinde ki aoe lazım. dosyanın içinde varsa ona göre indireyim :D

     

    o oyundan daha güzel bi oyun yok walla haritası olsun başka şeyleri olsun mükemmel oyun

    Rise of rome diyorsan var bende torrenti buldum oynuyorum aylardır.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnableTurk
    EnableTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    çektim arşivledim hocam eywallah.

    Celeron 200 CPU 

    48 MB RAM

    ahh ulan :D


    yolun açık ve aydınlık olsun ferdi baba.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    download complete dedi ama bi cacık olmadı hacılar? ne masaüstünde ne indirilen klasöründe hiçbişi yok :/

    edit: hiç bi uyarı vs vermeden kaydetmiş bi yerlere. neyse buldum.

    şimdi nasıl yüklicez. direkt usb ye yazdırsak isoyu olur mu acaba? driver durumu nedir bunun driverlarını nerden bulcaz :))

    joe_black tarafından 21/Mar/13 13:12 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek
    joe_black bunu yazdı

    download complete dedi ama bi cacık olmadı hacılar? ne masaüstünde ne indirilen klasöründe hiçbişi yok :/

    edit: hiç bi uyarı vs vermeden kaydetmiş bi yerlere. neyse buldum.

    şimdi nasıl yüklicez. direkt usb ye yazdırsak isoyu olur mu acaba? driver durumu nedir bunun driverlarını nerden bulcaz :))

    hocam virtualbox indircen oradan sonrası için video hazırladım :D

    http://www.youtube.com/watch?v=Wh8acntJaew


    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    aliyk bunu yazdı
     

    hocam virtualbox indircen oradan sonrası için video hazırladım :D

    "yukarıdakivideo"

    eline sağlık video güzel olmuş hocam. senin videoya göre benimkisi 1,15de takılı kalıyo. o mavi ekran yerine bu ekran geliyo. bi de senin yaptığın ayarlardan acceleration ben de seçilmiyo. gri gözüküyo tıklayamadım. diğer ayrlar da kısmen aynı. ubuntu da farklı mı yapmak lazım acaba :/

     

    joe_black tarafından 21/Mar/13 14:09 tarihinde düzenlenmiştir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek
    joe_black bunu yazdı
    aliyk bunu yazdı
     

    hocam virtualbox indircen oradan sonrası için video hazırladım :D

    "yukarıdakivideo"

    eline sağlık video güzel olmuş hocam. senin videoya göre benimkisi 1,15de takılı kalıyo. o mavi ekran yerine bu ekran geliyo. bi de senin yaptığın ayarlardan acceleration ben de seçilmiyo. gri gözüküyo tıklayamadım. diğer ayrlar da kısmen aynı. ubuntu da farklı mı yapmak lazım acaba :/

     

    valla ubuntu tecrübe yok ne desem bilemedim

    ama c: d: veya e: sürücüsünü seç dos ekranında ordanda windows setupları nerdeyse dir kur.exeyi çalıştır


    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKill
    DrKill's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    yandisk'e atabilecek babayiğit varmı bunları?


    Bu imzayı her gördüğünüzde 4gb kotanızın 0,00000358559191226959228515625 azalmaktadır. Bilerek ve istenerek bu imza yapılmıştır. Amaç kotanızı sömürmektir
Toplam Hit: 11367 Toplam Mesaj: 38