

Nostalji Severlere Windows 95 Türkçe Ve Windows 98 Se Türkçe
-
ilk bilgisayarda 98 vardı benim de.
-
Bu da benden :)

-
Olmuyor hocam. Boot failure veriyor.
Bu ayarlarda eksik ne?


Fatih tarafından 21/Mar/13 12:18 tarihinde düzenlenmiştir -
FOXXLY bunu yazdı
bana win 98 in içinde ki aoe lazım. dosyanın içinde varsa ona göre indireyim :D
o oyundan daha güzel bi oyun yok walla haritası olsun başka şeyleri olsun mükemmel oyun
Rise of rome diyorsan var bende torrenti buldum oynuyorum aylardır.
-
çektim arşivledim hocam eywallah.
Celeron 200 CPU
48 MB RAM
ahh ulan :D
-
download complete dedi ama bi cacık olmadı hacılar? ne masaüstünde ne indirilen klasöründe hiçbişi yok :/
edit: hiç bi uyarı vs vermeden kaydetmiş bi yerlere. neyse buldum.
şimdi nasıl yüklicez. direkt usb ye yazdırsak isoyu olur mu acaba? driver durumu nedir bunun driverlarını nerden bulcaz :))
joe_black tarafından 21/Mar/13 13:12 tarihinde düzenlenmiştir -
joe_black bunu yazdı
download complete dedi ama bi cacık olmadı hacılar? ne masaüstünde ne indirilen klasöründe hiçbişi yok :/
edit: hiç bi uyarı vs vermeden kaydetmiş bi yerlere. neyse buldum.
şimdi nasıl yüklicez. direkt usb ye yazdırsak isoyu olur mu acaba? driver durumu nedir bunun driverlarını nerden bulcaz :))
hocam virtualbox indircen oradan sonrası için video hazırladım :D
http://www.youtube.com/watch?v=Wh8acntJaew -
aliyk bunu yazdı
hocam virtualbox indircen oradan sonrası için video hazırladım :D
"yukarıdakivideo"eline sağlık video güzel olmuş hocam. senin videoya göre benimkisi 1,15de takılı kalıyo. o mavi ekran yerine bu ekran geliyo. bi de senin yaptığın ayarlardan acceleration ben de seçilmiyo. gri gözüküyo tıklayamadım. diğer ayrlar da kısmen aynı. ubuntu da farklı mı yapmak lazım acaba :/
joe_black tarafından 21/Mar/13 14:09 tarihinde düzenlenmiştir
-
joe_black bunu yazdıaliyk bunu yazdı
hocam virtualbox indircen oradan sonrası için video hazırladım :D
"yukarıdakivideo"eline sağlık video güzel olmuş hocam. senin videoya göre benimkisi 1,15de takılı kalıyo. o mavi ekran yerine bu ekran geliyo. bi de senin yaptığın ayarlardan acceleration ben de seçilmiyo. gri gözüküyo tıklayamadım. diğer ayrlar da kısmen aynı. ubuntu da farklı mı yapmak lazım acaba :/
valla ubuntu tecrübe yok ne desem bilemedim
ama c: d: veya e: sürücüsünü seç dos ekranında ordanda windows setupları nerdeyse dir kur.exeyi çalıştır
-
yandisk'e atabilecek babayiğit varmı bunları?