Nostradamus 2012
-
Antikky bunu yazdı:
-----------------------------Ben dersemki 2+5=12 çıkıp dersiniz 7 eder,bir kanıt sürersiniz.
Fikriniz olmayan konulara saçlaık olarak bakmak cahilliğin ve klasik türk ukalalılığından başka bir şey değildir.
İzle dakika dakika not tut,bu bu yüzden şu şu yüzden yanlış de,canımı ye.Yoksa çıkıpta böyle şeyler yok demek,cahillikten öteye gidemeyen iddalar bütünüdür.
-----------------------------
hah işte yıllardır beklediğim cevap :Dönemli olan araştırmak bişeye dayandırarak konuşmak , oturduğun yerden araştırmadan boş boş konuşmak değil...
-
Teşekkürler hocam
-
Antikky bunu yazdı:
-----------------------------Ben dersemki 2+5=12 çıkıp dersiniz 7 eder,bir kanıt sürersiniz.
Fikriniz olmayan konulara saçlaık olarak bakmak cahilliğin ve klasik türk ukalalılığından başka bir şey değildir.
İzle dakika dakika not tut,bu bu yüzden şu şu yüzden yanlış de,canımı ye.Yoksa çıkıpta böyle şeyler yok demek,cahillikten öteye gidemeyen iddalar bütünüdür.
-----------------------------Bazı şeyleri reddetmek için araştırmak gerekir arkasında neler olduğunu tabii ki ama bazı şeyleri de elemek lazım bence, kanıtlarını felan araştırmaya gerek olmaz yani.
Mesela biri bana "Dün bir osurdum kıçımdan bir buket gül çıktı" dese ben bunu araştırmadan "hade lan" derim geçerim.
Yani evet araştırmacı, sorgulayıcı olmak iyidir de seçici de olmak lazım biraz.
-
en sonunda indi a.q amma boktan bir hostdaymis. paylasim icin tesekkurler.
-
necroshine bunu yazdı:
-----------------------------
en sonunda indi a.q amma boktan bir hostdaymis. paylasim icin tesekkurler.
-----------------------------
Bu kadar mütevazi olucanı bilmiyodum :D -
ya bu filmleri 300 mb falan indiriyolar gayette güzel gösteriyo böyle ufaltıp up yapan forum lar varmı sizin bildğiniz
-
warlife bunu yazdı:
-----------------------------
ya bu filmleri 300 mb falan indiriyolar gayette güzel gösteriyo böyle ufaltıp up yapan forum lar varmı sizin bildğiniz
-----------------------------yokya boylesi iyi. sonra cozunutlugu bok gibi oluyor. www.filmp4.org vardi bir zamanlar ama sevmem
divx en babasidir olayin
-
enes bunu yazdı:
-----------------------------
necroshine bunu yazdı:
-----------------------------
en sonunda indi a.q amma boktan bir hostdaymis. paylasim icin tesekkurler.
-----------------------------
Bu kadar mütevazi olucanı bilmiyodum :D
-----------------------------ya sorma :) rapid uyeligim bitti. yenisini almaya cc de para yok. delirdim. Filmi de merak ettim.
20 kb ile indirdi.
30 mbit baglantim var. gunumu yedi paylasimin :)
-
İtibar etmeyin böyle şarlatanlara arkadaşlar,
