Notebook Ölü Piksel Olayı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    ayın 4. de gold dan bir acer bilgisayar aldık arkadaşa neyse şimdi ben hep ölü piksel deyip durdum ve makinada ölü piksel çıktı 1 adet

    biz bu aleti alırken dedikki eğer böle bir şey çıkarsa ne olur adam çok rahat dedi işte hallederiz değişttiririz şimdide yok değiştirmezler cart currt dedi yaanımdaki arkadaş ben bu makinayı almıyorum o zaman filan deid bize güvence verdiniz şimdi bir şey değişmez diyorsunuz.

    şimdi bu notebooklarda ölü pixel kaç adet olunca değişiyor (1 tane var bizimkinde)

    ürünü geri iade etme hakkına sahipmiyiz

    tüketici haklarına bile başvurduk başlarını baya arıtcaz arıza çıkartırlarsa

    sizce neler yapabiliriz 


    tek bir an var ATA mın diz çöktüğü çalar harmandalı zeybek oynar bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    yanlış bilmiyorsam her firma kendisine göre bir garanti veriyor kimisi 0 öl piksel garantisiyle geliyor bunun haricinde elektronik ürünler 1 ay içersinde geri iade edilebilir onların belli olayları var..Son olarak tavsiyem adamlar ne derse desin işin peşini bırakmayın ben kendi laptopumda olay çıkardım adamlar comba cd yazıcıyı alıp dual layer dvd yazıcı takmak zorunda kaldılar 


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    catlax
    catlax's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek
    ßelli bir sayısı yok bunun arkadaşım eğer arıza varsa menmun değilsen değiştirmeleri lazım bu konumda sen haklısın peşine düşmeni tavsiye ederim gerekirse ilgili yere şikayet et

    Ne zaman kendini yenilmiş hissedersen hatırla; kazanan sperm sensin, doğuştan savaşcısın!!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sunyy2003
    sunyy2003's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek
    zaten düştük çünkü adam bize dedi hallederiz sonra burada bakmanız lazımdı diyor ayakyapıyor zaten orada uyuz oldum ama işin peşini bırakmıyacağız yarın metro elektronik ve acer ı arayacağız o kadar para sayıcak neden öle bir durum oluşsunki

    tek bir an var ATA mın diz çöktüğü çalar harmandalı zeybek oynar bu dilden firar eden her söz yaydan çıkmış ok gibi (sagopa kajmer) Sago sıcak ekmek üzerine bal kaymak. "Bla bla" larını tartıda tartar bakkal aylak. Aşkın bir sabunsa köpürt beni Pentax
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sk8er
    Sk8er's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2006
    Erkek
    Yalnız şöylede birşey var bazıları 0 ölü piksel garanti eder(philips genelde) bazıları içinse 3-4'e kadar normaldir. Birde orda baksaydınız diye bi dalga yok. Ayıplı ürün satıyolarsa 1 ay içinde değiştirmek zorundalar sen ibraz ettiğin zaman 4 seçeneğin var ya ayıp oranında indirim istemek, ya değişim istemek, ya ücretsiz onarım istemek, yada iadesini istemek.(hiç mi geceleri erman toroğlunu izlemiosunuz canım :D)

    Kefillik işleri için kalite ; 10 yıldır hizmetinizdeyiz , Kefillik 10 lira. Lütfen daha yüksek id"li arkadaşları tercih etmeyiniz. Kefil olduğumuz binlerce kullanıcıya sorabilirsiniz...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sky
    Sky's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Yanlis hatirlamiysm ürünü satis tarihinden itibaren 15 gun icinde mazeret belirtmeden geriye verebiliyosn. bi göz at istersen http://www.sikayetim.com/tuketici.pdf

    Ona aşık olmak, cehennemde çakmaklara gaz doldurmak gibi bir şeydi...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mont-blanc
    mont-blanc's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    İnsan bazen kendi yasalarını kendi çıkarmalı ve yürütmelidir..

    Hiç uğraşma git bi molotof kokteyli at...


    yıkılma sakın !
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Naps
    Naps's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2006
    Erkek

    mont-blanc  he sende haklısın

    sonra adam haklıyken haksız duruma düşsün sonrada üstüne para wersin:)


    Hayat Ölüme Giden Yolda Bir Düştür...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mont-blanc
    mont-blanc's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

     benim kast-ı mevzu - fail-i meçhul

    kusursuz değil, zor ama imkansız da değil . .


    yıkılma sakın !
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rbtx
    rbtx's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2002
    Erkek
    işin peşine istediğin kadar düş . 0 ölü piksel garantili ürünlerin reklamlarını incelersen yanlarında yıldız koyarlar alt yazıyı okuyun diye o alt yazıyıda o hızda okuyamazsın çünkü. TSE ye göre 4 ölü piksele kadar yolu vardır bu işin. Bende acer aldım ben de de 1 adet ölü piksel çıktı. Çünkü uğraşsamda elime geçebilecek birşey yok. Alırken bana uyarsınıda yaptılar zaten. Acer bu ürünü bu garantiyle satmıyor ve 3 piksele kadar acer değişim kabul etmiyor. Ama uğraş ben golda kılımdır zaten bakalım olumlu sonuç alabilecekmisin.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tyler371
    tyler371's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2007
    Erkek
    gold kadar orospu çocuu firma görmedim bende laptop aldım yanında çanta verdiler ewe getirdim bi baktım laptop çantaya sığmadı amk gittm para werip yenisini aldım :@

    korku nedir bilmeyiz biz dağların erleri yuva yaptık göklere başdöndüren yerlere engel tanımaz aşarız yüce engin dağları el verir uzanırız mor siyah bulutlara ben türk KOMANDOSUYUM düşmanı çelik pençemle ezerim her yerde ben varım havada karada denizde çölde batakta çatakta her zaman ve her yerde hazır? DAİMA HAZIR hazır? DAİMA HAZIR kim? KOMANDO kim? KOMANDO olamazsın? YAH olamazsın? YAH komandolar? ALLAH komandolar? ALLAH ALLAH TÜRK KOMANDOSUNU KORUSUN AMİNN...
Toplam Hit: 3727 Toplam Mesaj: 15