Notebook Ölü Piksel Olayı
-
kardeşim boşuna uğraşma düzeltmeyecekler ve üstüne söyliyeyim tüketici haklarına gitsende bi şey değişmeyecek çünkü kullanım açıklamasında şu yazıyor kaba olarak bilgisayarınızı 0 bile alsanız philps olarak 3 noktaya kadar değiştirme yapmıyoruz. 3 yıl garantisi vardır eğer ölü piksel 3 ü geçerse o zaman getirin diyo yani tüketici haklarıda bi şey yapamaz ....
YAni her monitörün kendine göre biçtiği bi ölü piksel hatası var 0 bile almış olsan bende yeni aldım bilgisayarımı lcd aldım 19w/v aldım philips marka, bilgisayarı kurdum açtım bismillah ölü piksel senin yaptıklarını yaptım tehtit edecem dedim yok olmadı ilk günden servise verdim ama adam bana dediki philps ile görüştük 3 noktaya kadar garanti kapsamı dışında dedi sonra philps bayisine dedim ki artık tüketici haklarında görüşürüz bayininiz numarasını ver adınızı soy adınızı alabilirmiyim dedim adam da tırsdı biraz dur bekle az dedi sonra bende değiştirecekler her halde dedim sonra elime bi yazıcı çıktısı verdi philpsin kendi sitesinden bi açıklama al oku sonra ne yaparsan yap dedi harbi öle yani sonuç olarak bi tane ölü pikselim var devam ediyom dua ediyom allaha 10 15 tane daha çıksada değiştirseler diye :(
Philps in 4 tane
İNCA nın 0 nokta garantisi var yani 1 tane ölü piksel çıksa değiştiriyolar :) inca için ttabii
sana kolay gelsin kardeşim ....
-
O zaman o ölü pikseli kendiniz oluşturun..
ne kadar lazımsa ..
hatta şöle üçgen beşgen falan yapın.. sonra gidin deyin bizimle taşak mı geçionuz her sefrinde yeni piksel ölüyo üstelik geometrik şekiller oluşuyo falan..
ne bileyim dediğim gibi hiç olmadı molotof kokteyli atın..
-
o zaman 1 ay içinde 4 tane ölü piksel yapalım
varmı nasıl yapılacağını bilen
-
abi sonucta elektronık urun olması normaldır.) yenısını degıstırırler.. sanırsam.. tyler371 hojam bu arada gold.) hakkında yanlış dusunuyosun:D gold kadar keriz bır yok .) ama adamlar senı keriz yerın koymuşlar ;) anakart aldım 3 guun sonra degıstırdım abı bu anakart daaha once kullanılmış dıyerekten halbuku acılma falan yok.) ve bana hıcbır soru ddahi sorulmadı.) vatanda amkoyim adamın dilini sikiyorlar takarken en kucuk bır cızık olsun adam geri almıyor.) ama gold ;) adam da özur dılerız .ıstedıgınız urunle degısım yapabılırsın dıye ustune ucret ekleyıp daha ıyı bır anakart aldım.)
