folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder NT Mağazaları Bayilik Hakkında



NT Mağazaları Bayilik Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZATİ.
    sakavan
    sakavan's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2009
    Erkek

    NT mağazaları bayilik hakkında bilgi almak istiyordum ne kadar bir bütçe istiyorlar nette bilgi bulamadım bu konu hakkında yardımcı olursanız sevinirim

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Bayilik verdiklerini sanmıyorumda , NT mağazaları Gülen Cemaatinin , eğer üst düzey badem bıyıklı bi abi bulabilirsen ,

    Belki birşeyler olabilir.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    follow the badem bıyıks

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZATİ.
    sakavan
    sakavan's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2009
    Erkek

    hacım o kolay ne kadar bir bütçe gerekiyor

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bosluk
    Bosluk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    sakavan bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacım o kolay ne kadar bir bütçe gerekiyor


    -----------------------------

     

    Neye göre o kolay dıyorsun hocam eger cıddıysen bu konuda sana kolaylık saglayablck kısıye sor o burda herkesten daha saglıklı cevap verır sana  .


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZATİ.
    sakavan
    sakavan's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2009
    Erkek

    Bosluk bunu yazdı:
    -----------------------------

    sakavan bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacım o kolay ne kadar bir bütçe gerekiyor


    -----------------------------

     

    Neye göre o kolay dıyorsun hocam eger cıddıysen bu konuda sana kolaylık saglayablck kısıye sor o burda herkesten daha saglıklı cevap verır sana  .


    -----------------------------

     

    ocam sorarımda önce ne kadr bir btüçe gerekli onnu öğrenmek istiyorum sadece bana uyarsa sorup araya birilerini koyayım diyorum bide tercih edermisiniz

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    sakavan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bosluk bunu yazdı:
    -----------------------------

    sakavan bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacım o kolay ne kadar bir bütçe gerekiyor


    -----------------------------

     

    Neye göre o kolay dıyorsun hocam eger cıddıysen bu konuda sana kolaylık saglayablck kısıye sor o burda herkesten daha saglıklı cevap verır sana  .


    -----------------------------

     

    ocam sorarımda önce ne kadr bir btüçe gerekli onnu öğrenmek istiyorum sadece bana uyarsa sorup araya birilerini koyayım diyorum bide tercih edermisiniz


    -----------------------------

     

    biz nerden bilelim ne kadar bütçe gerektiğini tbt'yi fetonun malı bizi de fetonun müritleri mi sandın?


    enjoy i'm vaccinated
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZATİ.
    sakavan
    sakavan's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2009
    Erkek

    Fatih bunu yazdı:
    -----------------------------

    sakavan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bosluk bunu yazdı:
    -----------------------------

    sakavan bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacım o kolay ne kadar bir bütçe gerekiyor


    -----------------------------

     

    Neye göre o kolay dıyorsun hocam eger cıddıysen bu konuda sana kolaylık saglayablck kısıye sor o burda herkesten daha saglıklı cevap verır sana  .


    -----------------------------

     

    ocam sorarımda önce ne kadr bir btüçe gerekli onnu öğrenmek istiyorum sadece bana uyarsa sorup araya birilerini koyayım diyorum bide tercih edermisiniz


    -----------------------------

     

    biz nerden bilelim ne kadar bütçe gerektiğini tbt'yi fetonun malı bizi de fetonun müritleri mi sandın?


    -----------------------------

    biz ekmek parası kazanmak peşindeyiz siyasete çevirme konuyu bir işyeri açacağım bilgi almaya çalışıyorum bilmiyorsan ağzını kapat 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Smirnoff
    Smirnoff's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Fatih bunu yazdı:
    -----------------------------

    sakavan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bosluk bunu yazdı:
    -----------------------------

    sakavan bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacım o kolay ne kadar bir bütçe gerekiyor


    -----------------------------

     

    Neye göre o kolay dıyorsun hocam eger cıddıysen bu konuda sana kolaylık saglayablck kısıye sor o burda herkesten daha saglıklı cevap verır sana  .


    -----------------------------

     

    ocam sorarımda önce ne kadr bir btüçe gerekli onnu öğrenmek istiyorum sadece bana uyarsa sorup araya birilerini koyayım diyorum bide tercih edermisiniz


    -----------------------------

     

    biz nerden bilelim ne kadar bütçe gerektiğini tbt'yi fetonun malı bizi de fetonun müritleri mi sandın?


    -----------------------------

    Hocam bu attığın pm forum anlamına uyuyor mu ?

    Forumu geç mürit , bir şey sordugu zaman yardım istediği zaman böyle cevap verilirmi ?

    Adam siz badem bıyıklının önde gidenisiniz dememiş ki , bu konuda bilgisi olan varmı demiş ?

    Fetoyu sevmiyo , olabilirsin ama yaptıgın etık degıl.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    0 212 410 50 00

    ara bunu önce bayilik veriyorlarmı sor. Çünkü planlıdır, bu ay 9 şube, şu ay 2 şube gibi yani bu ay vermeyeceklerse yada verdilerse fetullahı arasan birşey farketmez. Veriyorlarsa bayilik ücreti vs. detaylı bir liste oluştur. Sonra ver gaz yansın burgaz.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    http://kobidestek.org/nt-magazalari-franchising-veriyor/   Hacom burda konunla ilgili yazı var okumanda fayda var bu tarz sitelerden de bilgi alabilirsin


    Antalya'da Emlakçı parçası :)
Toplam Hit: 5108 Toplam Mesaj: 16