folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder NT Mağazaları Bayilik Hakkında



NT Mağazaları Bayilik Hakkında

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZATİ.
    sakavan
    sakavan's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2009
    Erkek

    VBDream bunu yazdı:
    -----------------------------

    0 212 410 50 00

    ara bunu önce bayilik veriyorlarmı sor. Çünkü planlıdır, bu ay 9 şube, şu ay 2 şube gibi yani bu ay vermeyeceklerse yada verdilerse fetullahı arasan birşey farketmez. Veriyorlarsa bayilik ücreti vs. detaylı bir liste oluştur. Sonra ver gaz yansın burgaz.


    -----------------------------

    aradım buğün hocam heralde mesai dolayısıyla cevap vermediler 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek

    sakavan bunu yazdı:
    -----------------------------

    VBDream bunu yazdı:
    -----------------------------

    0 212 410 50 00

    ara bunu önce bayilik veriyorlarmı sor. Çünkü planlıdır, bu ay 9 şube, şu ay 2 şube gibi yani bu ay vermeyeceklerse yada verdilerse fetullahı arasan birşey farketmez. Veriyorlarsa bayilik ücreti vs. detaylı bir liste oluştur. Sonra ver gaz yansın burgaz.


    -----------------------------

    aradım buğün hocam heralde mesai dolayısıyla cevap vermediler 


    -----------------------------

    hocam bütün mağazalar birbirine bağlı ve bayiilik sistemi yok diye biliyorum .

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZATİ.
    sakavan
    sakavan's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2009
    Erkek

    piradomim bunu yazdı:
    -----------------------------

    sakavan bunu yazdı:
    -----------------------------

    VBDream bunu yazdı:
    -----------------------------

    0 212 410 50 00

    ara bunu önce bayilik veriyorlarmı sor. Çünkü planlıdır, bu ay 9 şube, şu ay 2 şube gibi yani bu ay vermeyeceklerse yada verdilerse fetullahı arasan birşey farketmez. Veriyorlarsa bayilik ücreti vs. detaylı bir liste oluştur. Sonra ver gaz yansın burgaz.


    -----------------------------

    aradım buğün hocam heralde mesai dolayısıyla cevap vermediler 


    -----------------------------

    hocam bütün mağazalar birbirine bağlı ve bayiilik sistemi yok diye biliyorum .


    -----------------------------

    var diye biliyom bende ama net emin değilim bayilik veriliyor ya edit

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    üste arkadaşın verdiği linkte bayilik vermedikleri mağazaları kendi bünyelerinde açtıkları yazıyor


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    usta sen referans'ı bulursan adam sana  0 bütçe ile veresiye verir seni bile destekler iş referansta bitiyor... kişiye göre mağaza açım şartları değişiyor.

Toplam Hit: 5105 Toplam Mesaj: 16