NT Mağazaları Bayilik Hakkında
-
VBDream bunu yazdı:
-----------------------------0 212 410 50 00
ara bunu önce bayilik veriyorlarmı sor. Çünkü planlıdır, bu ay 9 şube, şu ay 2 şube gibi yani bu ay vermeyeceklerse yada verdilerse fetullahı arasan birşey farketmez. Veriyorlarsa bayilik ücreti vs. detaylı bir liste oluştur. Sonra ver gaz yansın burgaz.
-----------------------------aradım buğün hocam heralde mesai dolayısıyla cevap vermediler
-
sakavan bunu yazdı:
-----------------------------VBDream bunu yazdı:
-----------------------------0 212 410 50 00
ara bunu önce bayilik veriyorlarmı sor. Çünkü planlıdır, bu ay 9 şube, şu ay 2 şube gibi yani bu ay vermeyeceklerse yada verdilerse fetullahı arasan birşey farketmez. Veriyorlarsa bayilik ücreti vs. detaylı bir liste oluştur. Sonra ver gaz yansın burgaz.
-----------------------------aradım buğün hocam heralde mesai dolayısıyla cevap vermediler
-----------------------------
hocam bütün mağazalar birbirine bağlı ve bayiilik sistemi yok diye biliyorum . -
piradomim bunu yazdı:
-----------------------------sakavan bunu yazdı:
-----------------------------VBDream bunu yazdı:
-----------------------------0 212 410 50 00
ara bunu önce bayilik veriyorlarmı sor. Çünkü planlıdır, bu ay 9 şube, şu ay 2 şube gibi yani bu ay vermeyeceklerse yada verdilerse fetullahı arasan birşey farketmez. Veriyorlarsa bayilik ücreti vs. detaylı bir liste oluştur. Sonra ver gaz yansın burgaz.
-----------------------------aradım buğün hocam heralde mesai dolayısıyla cevap vermediler
-----------------------------
hocam bütün mağazalar birbirine bağlı ve bayiilik sistemi yok diye biliyorum .
-----------------------------var diye biliyom bende ama net emin değilim bayilik veriliyor ya edit
-
üste arkadaşın verdiği linkte bayilik vermedikleri mağazaları kendi bünyelerinde açtıkları yazıyor
-
usta sen referans'ı bulursan adam sana 0 bütçe ile veresiye verir seni bile destekler iş referansta bitiyor... kişiye göre mağaza açım şartları değişiyor.
