Nuri Sahin Köln Karşılaşması
-
az once gordum bir sitede hoşuma gitti paylaşmak istedim
köln maçında podolski bir faulden sonra nuri şahinle tartışma yaşıyor ve nasılda koyduk dercesine eliyle 3 - 0 yapıyor (türkiye almanya milli maçı)
nuri de 90. dk da attıgı golden sonra sevincini gidip podolskinin önünden kayarak yaşıyor.
Futbol konusu ama tartışma ortamı yaratıcağını sanmıyorum bu yüzden paylaştım
-
helal olsun nuriye iyi kapaklamıs podoyu
-
haha helal iyi kaydi :D
-
hehe helal
-
dünyanın en iyi hareketleri arasına ne girmiş fifa'nın öyle bi dalgada var
-
iyi kapak olmuş podolski danasına
-
kayarak sikmiş :)
-
turkish kapak :)))
-
Bu kapaktan öte bişey :) kaynaklı kapak yapmış, üstelik gözlüksüz :)
-
hayir amk benim anlamadığım podolskiye ne oluyor kendisi alman bile değil .
-
uçarak koydum mesajı ulaştı podolski'ye kafayı kaşıdı direk utandı tabi asdasdasdasdas
