Nuri Sahin Köln Karşılaşması
-
podolski ezikliğini göstermiş.
-
harddeath0070 bunu yazdı:
-----------------------------
amk :) once onlar kodu sonra biz koymusuz neye yarar hatta bizde değil sadece nuri :)
almanya maçının rövanşı var dimi ?
-----------------------------burda olay koyup koymama meselesi değil önemli olan podolskinin göt olup soyunma odasına gitmesi
-
nuri koyunca bizde koymus olduk :D savas muhabbeti varya :D
-
bu hareketın manası derin alayınıza boyle kayarım dıyo :D
-
Nurky bunu yazdı:
-----------------------------
kayarak sikmiş :)
-----------------------------Bence sikerek kaymış :)
-
Ucuz futbolcu olduğunu göstermiş sadece nuriyede helal olsun iki gözümdür :)
Toplam Hit: 3639 Toplam Mesaj: 27
