Nvidia 320.49 Nolu Sürüm Hakkında
-
Arkadaşlar selam Nvidia 320.18 sürümünde sorunlar yaşamıştım bir çok kullanıcı nın başı ağrımış pc de donmalar meydana gelmişti ve kaldırmıştım birkaç hafta önce yayınlanan 320.49 sürümünü kullananlar memnun mu acaba ?
320.18 için ciddi hasarlar oluşabilir diye yazılar vardı bu söylenenler 320.49 için de geçerlimi bilmiyorum ama Nvidia bi haltlar karıştırdı burası kesin
Şuan 314.22 versiyonu kurulu uzun zamandan beri bunu kullanıyorum
320.49 sürümünü indirsem mi acaba ? Sorun yaşayanlarınız varmı ?
ekran kartı Nvidia GTX 560 direct CU II Top
-
Hocam ben 326.19 versiyonunu kullanıyorum, bir problem yok.
-
10 gündür 320.49 kullanıyorum sıkıntı yaşamadım.
-
Ben de Nvidia 540m ekran kartı var güncelledikten sonra bir de Directx'i güncelledim. Oyunlar açılmıyor niyeyse. Yakında bi format atacam bir önceki sürümü kuracam bu sefer.
-
torpedo_XL bunu yazdı
Hocam ben 326.19 versiyonunu kullanıyorum, bir problem yok.
beta kurmak istemiyorum hocam :) eyvallah
-
DarkSkull bunu yazdı
10 gündür 320.49 kullanıyorum sıkıntı yaşamadım.
ekran kartın nedir hocam ?
-
konuyu açtığın iyi olmuş bende de 320.18 varmış :)
son sürümü bi deneyek
-
320.49 bi problem yok gibi
-
aynen sıkıntısız calisiyor.
-
maşallah kimsede sıkıntı yok :) indirip deneyelim bakalım
-
oyunlarda yanda siyah şerit oluyor onu nasıl düzeltecez kart geforce 610m
