Nvidia 320.49 Nolu Sürüm Hakkında
-
asa42 bunu yazdı
320.49 bi problem yok gibi
Bende ilk kurduğumda donmalar yaşandı. Ben bilgisayarın işlemcisini de değiştirmiştim ondan sandım altına soğutucu koydum.Ondan sonra bi problem çıkmadı şuan rahat iyi çalışıyor
-
şu sıralar nvidia sürücüsü kurmamak lazım. 320 li sürümler bitene kadar en azından. En ufak bir oc sezerse sürücüler direk mavi ekrana kilitliyor 314.22 kullanıyorum hala bu yüzden.
-
kurdum bakalım şimdilik bişey yok gibi görünüyor
Toplam Hit: 1556 Toplam Mesaj: 14
