folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Obama Hakkinda Neler Düsünüyorsunuz ?



Obama Hakkinda Neler Düsünüyorsunuz ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Conquer
    Conquer's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2008
    Erkek

    s.a

    hacilar,Obama Türkiye ye geldi,sanirim geri de gitti :)

     son gelismeler nelerdir ve Obama Türkiye üzerinde nasil bir etki yaratti?

    son gelismeler olarak,görüsleriniz nelerdir ?


    Hiçbir gerçek,bir şizofrenin yalanıyla başa çıkamaz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    Top atıldığında ödü bokuna karıstı aklımda kalan bu :D Ne kadar sempatik bir imajı olsada neticede o bir siyasi unutmayın ! Yüz verme zenciye döner kitler gelişine :D

    Troubles'll come & they'll pass
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cyber
    Cyber's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2003
    Erkek
    Türkiye üzerinde nasıl bir etki yarattı bilmiyorum ama benim üzerimde herhangi bir etki tepki yaratmadı.Sabah kahvaltısını hala simit,tulum peyniri ve çay ile yapıyorum.

    MCSE,MCDST gokhan@tahribat.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek

    al birini vur ötekine...

    abdnin bushla kaybettigi sempantiği obama ile kazanmaya calısıyor.

    yani sonucta obama daha guler yuzlu daha sempatik sıcak kanlı ii gozuksede. aslında bushun ardından göreve devam

    edecek. etmek zorunda


    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    abd nin yeni başkanı barack obama131811/5/2008 8:51:48 AM
    Van Halkını Obama Sevgisi65511/7/2008 9:52:04 PM
    Türk halkı obamadan nasıl etkilenir? :D30911/8/2008 12:47:02 PM
    Obama"yı bilen kahin: Amerika çökecek!75511/9/2008 6:31:47 PM
    ABD Krizi unuttu şimdi bunu konuşuyor : Obama Öldürülecek...65512/17/2008 12:18:50 AM
    Obama öcalan için geliyor!4564/4/2009 7:56:10 PM
    işte obama nın oyuncağı: air force one3994/5/2009 5:03:05 PM
    Obama"nın ödü koptu244/7/2009 1:42:09 AM
    Obama hakkinda neler düsünüyorsunuz ?384/7/2009 11:04:15 AM

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    B0LDPiL0T
    B0LDPiL0T's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek

    bence amerikanın dünya kamuoyunda sempati kazanması için siyah kılıf giydirilmiş bir wasp

    http://tr.wikipedia.org/wiki/White_Anglo-Saxon_Protestant

    Bana göre eğer Türk ve Müslüman san hiçbir şekilde bir gavur yardım etmez ve iyi gözle bakmaz.

    Obama Hakkinda Neler Düsünüyorsunuz ?

    abdnin hiçbir vatandaşını sevmiyorum.


    Kendine özgü fikir ve görüşü olmayıp, sadece başkalarının ağızlarının içine bakarak yorum yapabilmek nasıl bir duruştur, nasıl bir kişilik profilidir hiç anlayamamışımdır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaNNi
    CaNNi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek

    daha ne düşünecez a.q

    istanbul trafiğinin a.kodu gitti :W

    tarihinin küfürlerini yiyor şimdi :F


    sitem hep âşinâlardan gelir bîgâneden gelmez!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BRK35
    BRK35's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2007
    Erkek
    CaNNi bunu yazdı:
    -----------------------------

    daha ne düşünecez a.q

    istanbul trafiğinin a.kodu gitti :W

    tarihinin küfürlerini yiyor şimdi :F


    -----------------------------

    Merak etme ankaralılarda barrrrrrackın annesine hürmetlerini en içten dilekleriyle sundular trafik konusunda.


    Folklorik olarak sana saygım var ama sana tapamam totem!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ozzzz
    Ozzzz's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2009
    Erkek
    İyi izlenimler bıraktı...

    Ben bu insanları anlamıyorum.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Demodor
    Demodor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    amaçlar değişmez araçlar değişir sadece  datlı diliyle zikecek buda bizi barraktan  dost olmaz amk.

    VUR VUR İNLESİN FİLİSTİN DİNLESİN.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Paradox21
    Paradox21's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2009
    Erkek
    Armut dibinden ırak düşmez diğerleri neyse buda aynı ama biraz daha yufka yürekli sanırım:D

    SiYaH SaÇ aK DeFtErLe GeLdİN aK SaÇ SiYaH DeFteRLe gİDiosun........
Toplam Hit: 8628 Toplam Mesaj: 63