Obama Hakkinda Neler Düsünüyorsunuz ?
-
s.a
hacilar,Obama Türkiye ye geldi,sanirim geri de gitti :)
son gelismeler nelerdir ve Obama Türkiye üzerinde nasil bir etki yaratti?
son gelismeler olarak,görüsleriniz nelerdir ?
-
Top atıldığında ödü bokuna karıstı aklımda kalan bu :D Ne kadar sempatik bir imajı olsada neticede o bir siyasi unutmayın ! Yüz verme zenciye döner kitler gelişine :D
-
Türkiye üzerinde nasıl bir etki yarattı bilmiyorum ama benim üzerimde herhangi bir etki tepki yaratmadı.Sabah kahvaltısını hala simit,tulum peyniri ve çay ile yapıyorum.
-
al birini vur ötekine...
abdnin bushla kaybettigi sempantiği obama ile kazanmaya calısıyor.
yani sonucta obama daha guler yuzlu daha sempatik sıcak kanlı ii gozuksede. aslında bushun ardından göreve devam
edecek. etmek zorunda
-

abd nin yeni başkanı barack obama 1318 11/5/2008 8:51:48 AM 
Van Halkını Obama Sevgisi 655 11/7/2008 9:52:04 PM 
Türk halkı obamadan nasıl etkilenir? :D 309 11/8/2008 12:47:02 PM 
Obama"yı bilen kahin: Amerika çökecek! 755 11/9/2008 6:31:47 PM 
ABD Krizi unuttu şimdi bunu konuşuyor : Obama Öldürülecek... 655 12/17/2008 12:18:50 AM 
Obama öcalan için geliyor! 456 4/4/2009 7:56:10 PM 
işte obama nın oyuncağı: air force one 399 4/5/2009 5:03:05 PM 
Obama"nın ödü koptu 24 4/7/2009 1:42:09 AM 
Obama hakkinda neler düsünüyorsunuz ? 38 4/7/2009 11:04:15 AM -
bence amerikanın dünya kamuoyunda sempati kazanması için siyah kılıf giydirilmiş bir wasp
http://tr.wikipedia.org/wiki/White_Anglo-Saxon_Protestant
Bana göre eğer Türk ve Müslüman san hiçbir şekilde bir gavur yardım etmez ve iyi gözle bakmaz.
Obama Hakkinda Neler Düsünüyorsunuz ?
abdnin hiçbir vatandaşını sevmiyorum.
-
daha ne düşünecez a.q
istanbul trafiğinin a.kodu gitti :W
tarihinin küfürlerini yiyor şimdi :F
-
CaNNi bunu yazdı:
-----------------------------daha ne düşünecez a.q
istanbul trafiğinin a.kodu gitti :W
tarihinin küfürlerini yiyor şimdi :F
-----------------------------Merak etme ankaralılarda barrrrrrackın annesine hürmetlerini en içten dilekleriyle sundular trafik konusunda.
-
İyi izlenimler bıraktı...
-
amaçlar değişmez araçlar değişir sadece datlı diliyle zikecek buda bizi barraktan dost olmaz amk.
-
Armut dibinden ırak düşmez diğerleri neyse buda aynı ama biraz daha yufka yürekli sanırım:D
