Öcalan "Klimasından" Memnun Değilmiş!
-
İmralı Adası'na Adalet Bakanlığı'nın gönderdiği bir sağlık heyeti geldiğini ifade eden Öcalan, "Heyette bir profesör ile iki doktor vardı. Heyette toksikolog yoktu. Oysa toksikolog gelseydi iyi olurdu ama gelmedi" dedi. Gelen heyetin sadece numuneleri almak üzere geldiğini, numuneleri alıp gittiklerini kaydeden Öcalan, "Heyette önemli olan bir profesördü. Kan, idrar ve saç örneğinden aldılar. Bulunduğum ortamdan, duvardan numuneler alınmadı. " diye konuştu.
Tutulduğu odanın bir yıl önce boyandığını vurgulayan Teröristbaşı , zehirlenmenin duvar boyalarından kaynaklanmış olabileceğinin altını çizdi...
Öcalan açıklamasına şöyle devam etti:
" Pencere açıldığı zaman tam açılıyor ve oda birdenbire soğuyor. Pencereyi kapatınca da oda havasız kalıyor, odamdaki karbondioksit oranı çok fazlalaşıyor, oksijen azalıyor, nefessiz kalıyorum. Odamdaki klimayı çalıştıramıyorum. Çalışmaması çalışmasından daha iyi, aniden içeriye vuuffff diye bir hava veriyor.
Bu sıkıntılı ortamda bu hava beni daha da rahatsız ediyor. Önceki klima daha iyiydi, o bozulduktan sonra bunu verdiler. Bu son dönemlerde uyuyamama sorunu daha da fazlalaştı, uyku sorunu çekiyorum. Boğazımdaki o akıntı her zamanki gibi boğazımı yakıyor, dilimde damağımda yanma var. Vücudumda kaşıntı var. Kafamın arka kısmında kaşıntı var, sürekli kaşınıyor. Diz ve diz altında kaşıntı ve deride beyaz, pul pul dökülme var. Kollarımda da kaşıntı ve deride dökülme var. Bir kulağımda da vıızzzzzzz gibi bir çınlama var. Yani bu çınlama sadece bir kulağımda var, diğerinde de olursa çok daha kötü olur, çıldırtacak boyuta gelir"
Kaynak : http://www.haber3.com/haber.php?haber_id=215351 -
YorumSuZ!
-
gelsin bana ben onun götüne takıyım o klimayı tuşa bastıkça zevke gelsin
-
Öcalanın açıklaması
Pencere açıldığı zaman tam açılıyor ve oda birdenbire soğuyor.
Sonra götüm acık kalıyor oda karın ağrısı ve gaz yapıyor o kadar yapıyorkı gece uyuyamıyorum. Pencereyi kapatınca da oda havasız kalıyor, çünkü cok fazla gaz salıyorum odamdaki ossurukoksit oranı çok fazlalaşıyor, oksijen azalıyor, nefessiz kalıyorum. Odamdaki klimayı çalıştıramıyorum. çünkü kumandası gotume kactı. got ustu yaytınca acılıverıyor, aniden içeriye vuuffff diye bir hava veriyor.
Bu sıkıntılı ortamda bu hava beni daha da rahatsız ediyor. Önceki klima daha iyiydi (kumandası ıcıme kacmadan once ), onun kumandası ıcıme kacınca bunu verdiler. Bu son dönemlerde uyuyamama sorunu daha da fazlalaştı, uyku sorunu çekiyorum. Gardiyanlar agzıma akıtıyor ve her zamanki gibi boğazımı yakıyor, dilimde damağımda yanma var. Vücudumda kaşıntı var.Götüme bit dustu Kafamın arka kısmında kaşıntı var, sürekli kaşınıyor. Diz ve diz altında kaşıntı ve deride beyaz, pul pul dökülme var. Kollarımda da kaşıntı ve deride dökülme var. Bir kulağımda da vıızzzzzzz gibi bir çınlama var. Yani bu çınlama sadece bir kulağımda var, diğerinde de olursa çok daha kötü olur, çıldırtacak boyuta gelir"
-
ben ona takarm! sorn deil benı gotursunler imralıya takarm valla bak. 4 mevsm klıma var bende takarm buz gbı gezer
-
bazen düşünüyorum bende mi binlerce şehit öldürsem diye en azından şu anki durumumdan daha iyi olurum.
Ama bunu yapamayacak kadar şerefli ve namusluyum. -
bende onun annesinden memnun deiliğim nabacaz şerefsiz ipne ...
-
+1 Zumsüq ..
Zaten iLk idam kararının kalkmasından sonra bunların olacağı tahmin edilmişti..
Adamı öldürmeyip paşa paşa yaşatıcaklar demişlerdi ve oLdu!
Yazıklar oLsun..
Sızlamadık kemik kalmadı.. -
beter olsun....
-
küfür etmeyeceğim sadece Şehid analarının bedduaları tutuyor galiba diye düşünüyorum.
-
onun göt alev alevdir soğutamazki kilima haklı ibiş
Toplam Hit: 2458 Toplam Mesaj: 16
