Öcalan "Klimasından" Memnun Değilmiş!
-
o klimayı odasına deil başka bi yerine takmak gerek o.ç
-
klimayı takarım ben ona akşam akşam nese saymiyim şimdi.
-
abiler ablalar ben takim 2 aydır fındık fıstık yiyiom :D karıya gittigimde yok ben yapim türk milleti icin ona takarim :D
-
o.ç.na herkesden iyi bakıyorlar ona haftalık harcanılan parayı şehit aileleri ömrü hayatında göremiyor.en çok koyanda ne biliyomusunuz onca askerimiz bir hiç ugruna ölmüş gibi mezarlarında yatıyorlar...
-
O klima anasının ***na girsin
Toplam Hit: 2459 Toplam Mesaj: 16
