Ogame Oynayan Warmı ???
-
21.Evrende oynayan yokmu ?
-
underzero bunu yazdı:
-----------------------------35. evrende oyle takilirim fanatik degilimdir
tek ezeli rakibim tugrul babadir :)
-----------------------------rakibinin anlık durumu :
3.006.321 ( toplam 7.279 oyuncu içinde 115. siradasin )
-
( toplam 7.256 oyuncu içinde 386. siradasin )
bu yuzden rakibimsin ya iste :)
-
gecmiste bir ara basladim ve hala oynamaya devam etmekteyim. 2.evrende oynuyorum. kendi çapında güzel de binacıyım. sıralamam 12-15 arası değişmekte.hala oynayanların biran önce kurtulmalarını dilemekteyim.
hadi son durumu da ekleyelim.
4.923.537 ( toplam 3.015 oyuncu içinde 15. siradasin )
-
Allah yardımcısı olsun oynayanların :))
forever Klan Savaşları :DD
-
Varmi 44.evrende takılan?!?! Yeni konu açmak yerine alttaki konulara bir göz atalım ama değil mi???
-
bende oynuyorum arkadaslar 11. evrendeyım adım sue..
-
eskiden oynardım ogame yuzunden ewdekı pcm den oldm :/
-
ogame.org
1uni
DEVSIRME
-
evren 40 da oynuyorum agabey yardım ıstemeyın etmekten kalmam msj bıle yazmama:D:D 4.528.389 ( toplam 9.809 oyuncu içinde 7. siradasin )
Toplam Hit: 3690 Toplam Mesaj: 27
