Oğlu Yemin Etti Emine Erdoğan Alaya Gitmedi
-
Burdur 58'inci Piyade Eğitim Alayı'nda döviz bedelli olarak vatani görevini yapan ve aralarında Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın oğlu Bilal Erdoğan ile nihat Kahveci'nin de bulunduğu 5 bin 500 bedelli asker, bugün törenle yemin etti.
Başbakan'ın eşi Emine Erdoğan da oğlunun yemin töreni nedeniyle Burdur'a gitti ancak alaya gitmedi.
Antalya Garnizon Komutanı Tuğgeneral Zafer Çelikin konuşmasından ardından Washington'da bankacı olarak çalışan Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın küçük oğlu Bilal Erdoğan, milli futbolcu Nihat Kahveci ve TMSF Başkanı Ahmet Ertürk'ün oğlu Mesut Ertürk'ün de bulunduğu erler yemin etti.
Törene, Burdur Valisi İbrahim Özçimen, Burdur Belediye Başkanı Sebahattin Akkaya, TMSF Başkanı Ahmet Ertürk, davetliler ve aileler izledi.
Alaya ilk katılan er Yusuf Özkül'e katılım belgesi ve hediyelerin verildiği tören, er Aytaç Azgın'ın yaş kütüğüne plaket çakmasıyla sona erdi.m y n e t
-
www.internethaber.com
www.haberturk.com
www.haber7.com
www.sondakika.com
....
.....
......
-
kendi oglunun yemin törenine gitmeyen bir anne...
yazık...
-
gitmeyen değil
gidemeyen bir anne
-
terörist anneleri ile yemektedir büyük ihtimal, hoş görün...
ama holygan ın yorumuna katılıyorum yine de :P =))
-
Bolvadinli bunu yazdı:
-----------------------------gitmeyen değil
gidemeyen bir anne
-----------------------------Başbakan'ın eşi Emine Erdoğan da oğlunun yemin töreni nedeniyle Burdur'a gitti ancak alaya gitmedi
nerenle okuyosun anlamadım ?
-
her yazdkları doğru dimi andrei.. çarpıtmıyolr hiçbişeyi ?
bizzat başıma geldi de..
-
eee giderse ayıp askeriye yan gelip yatma yeri diyen ben değilim
-
Bolvadinli bunu yazdı:
-----------------------------gitmeyen değil
gidemeyen bir anne
-----------------------------gitse almayacaklar mıydı?
sıradan biri bile olsa ne zaman kapalı bir anneyi oğlunun yemin törenine almamış askeriye?
ben duymadım.
-
-
:|
-
Bolvadinli bunu yazdı:
-----------------------------gitmeyen değil
gidemeyen bir anne
-----------------------------
yazık ya kadını almıyorlar başı açık değil die :)
