Öğrenci Evinden Manzaralar :)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Allah yardım etsin bu mallara, ve ıslah eylesin. amin.


    ///______________
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HighNitro
    HighNitro's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    bunlar gibilerin yüzünden erkek öğrenciye kiralık ev vermiyolar a.k :/

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sorry_13
    sorry_13's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2007
    Erkek
    BRK35 bunu yazdı:
    -----------------------------
    sorry_13 bunu yazdı:
    -----------------------------
    BRK35 bunu yazdı:
    -----------------------------
    sorry_13 bunu yazdı:
    -----------------------------

    hacı televizyon sehpası yaptığınız jantlar manyakmış

    satılıkmı onlar :)

     


    -----------------------------

    Hocam resimler bana ait değil. Ztn benim böyle jantlarım olsa sehpa yapmazdım :D


    -----------------------------

    valla bi an düşündüm tbt'de jantı sehpa yapacak mal nasıl olur diye

    çok şükür yokmuş :)


    -----------------------------

    Aslında yaratıcı bir fikir ama o jantların üzerinde tv olacağına araba olsa daha güzel olur :) Yazık olmuş yani...


    -----------------------------

    evet yaratıcı fikirde teker olsa ii olurdu ama o güzelim jantlarla neler yapılır :) bi cafede görmüştüm masalar eski tekerlerin üstündeydi gerçektende harikaydı:)


    sevgim gercek olmasaydı aglayabilirmiydim.... aşkın benle olmasaydı nasıl gülebilirdim.. ates beni yaktıkça daha çok soğuyorum.. soğuyorum ben ateşi körükledikçe buz gibi donuyorum... bana şaşkın bakıyorlar onlarıda anlıyorum.. evvel zaman bir damla iken durumum... elhan derya hal buluyorum
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mc_cO_By
    Mc_cO_By's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2006
    Erkek

    Ben de bizim evi bi halt sanardım. Yemek hariç her şey olurdu dolapta :D

    Bunlar olayı abartmış :)

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    baron_27 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Allah yardım etsin bu mallara, ve ıslah eylesin. amin.


    -----------------------------

    :D 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BRK35
    BRK35's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2007
    Erkek
    Mc_cO_By bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben de bizim evi bi halt sanardım. Yemek hariç her şey olurdu dolapta :D

    Bunlar olayı abartmış :)

     


    ---------------------------

    Zuahahah bu da iyimiş. Ayranı yok içmeye tahtıravanla gider sçmaya dedikleri bu olsa gerek. Dolap kupkuru ama JB yatıyo içeride :D


    Folklorik olarak sana saygım var ama sana tapamam totem!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mc_cO_By
    Mc_cO_By's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2006
    Erkek

    BRK35 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Zuahahah bu da iyimiş. Ayranı yok içmeye tahtıravanla gider sçmaya dedikleri bu olsa gerek. Dolap kupkuru ama JB yatıyo içeride :D

    -----------------------------

     

    Fazla yatamadı hocam orda, sabahı gören tek şey domatesler olmuştu o gece :D

    Kahvaltılık 3-5 börek,poğaça alabilmek için sabahın 5 inde parklardan boş efes topladık, o ayrı bi hikaye zaten :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    grey-cells
    grey-cells's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Dişi

    Mc_cO_By bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben de bizim evi bi halt sanardım. Yemek hariç her şey olurdu dolapta :D

    Bunlar olayı abartmış :)

     

     


    -----------------------------

    annamıyorum yane hoca orda viskinin yanına çikolatanızı alıyosunuz yarn sabaha yiyecek için şişe topladık diorsunuz nası iş bu :D

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mc_cO_By
    Mc_cO_By's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2006
    Erkek

    grey-cells bunu yazdı:
    -----------------------------

    annamıyorum yane hoca orda viskinin yanına çikolatanızı alıyosunuz yarn sabaha yiyecek için şişe topladık diorsunuz nası iş bu :D

    -----------------------------

     

    Öğrenci psikolojisi işte, cebinde ne kadar varsa o kadar harcarsın :)

    Bugün gününü gün eder, yarın yiyecek ekmek bulamazsın, değişmez :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kara_Mc
    Kara_Mc's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

     Mc_cO_By bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben de bizim evi bi halt sanardım. Yemek hariç her şey olurdu dolapta :D

    Bunlar olayı abartmış :)

     


    -----------------------------

     

    11.09.08:D d.günümdü bu bnm:D:D:D nihahaha herkes s*ctı batırdı ewi..:D:D 

    bide ustune izsu suları kesti... off off feciydi:D:D 


    Kahpe Dostun Olacağına Delikanlı Düşmanın Olsun....
Toplam Hit: 16099 Toplam Mesaj: 92