

Öğrenci Evinden Manzaralar :)
-
Allah yardım etsin bu mallara, ve ıslah eylesin. amin.
-
bunlar gibilerin yüzünden erkek öğrenciye kiralık ev vermiyolar a.k :/
-
BRK35 bunu yazdı:
-----------------------------
sorry_13 bunu yazdı:
-----------------------------
BRK35 bunu yazdı:
-----------------------------
sorry_13 bunu yazdı:
-----------------------------hacı televizyon sehpası yaptığınız jantlar manyakmış
satılıkmı onlar :)
-----------------------------Hocam resimler bana ait değil. Ztn benim böyle jantlarım olsa sehpa yapmazdım :D
-----------------------------valla bi an düşündüm tbt'de jantı sehpa yapacak mal nasıl olur diye
çok şükür yokmuş :)
-----------------------------Aslında yaratıcı bir fikir ama o jantların üzerinde tv olacağına araba olsa daha güzel olur :) Yazık olmuş yani...
-----------------------------evet yaratıcı fikirde teker olsa ii olurdu ama o güzelim jantlarla neler yapılır :) bi cafede görmüştüm masalar eski tekerlerin üstündeydi gerçektende harikaydı:)
-
Ben de bizim evi bi halt sanardım. Yemek hariç her şey olurdu dolapta :D
Bunlar olayı abartmış :)
-
baron_27 bunu yazdı:
-----------------------------Allah yardım etsin bu mallara, ve ıslah eylesin. amin.
-----------------------------:D
-
Mc_cO_By bunu yazdı:
-----------------------------Ben de bizim evi bi halt sanardım. Yemek hariç her şey olurdu dolapta :D
Bunlar olayı abartmış :)
---------------------------Zuahahah bu da iyimiş. Ayranı yok içmeye tahtıravanla gider sçmaya dedikleri bu olsa gerek. Dolap kupkuru ama JB yatıyo içeride :D
-
BRK35 bunu yazdı:
-----------------------------Zuahahah bu da iyimiş. Ayranı yok içmeye tahtıravanla gider sçmaya dedikleri bu olsa gerek. Dolap kupkuru ama JB yatıyo içeride :D
-----------------------------Fazla yatamadı hocam orda, sabahı gören tek şey domatesler olmuştu o gece :D
Kahvaltılık 3-5 börek,poğaça alabilmek için sabahın 5 inde parklardan boş efes topladık, o ayrı bi hikaye zaten :D
-
Mc_cO_By bunu yazdı:
-----------------------------Ben de bizim evi bi halt sanardım. Yemek hariç her şey olurdu dolapta :D
Bunlar olayı abartmış :)
-----------------------------annamıyorum yane hoca orda viskinin yanına çikolatanızı alıyosunuz yarn sabaha yiyecek için şişe topladık diorsunuz nası iş bu :D
-
grey-cells bunu yazdı:
-----------------------------annamıyorum yane hoca orda viskinin yanına çikolatanızı alıyosunuz yarn sabaha yiyecek için şişe topladık diorsunuz nası iş bu :D
-----------------------------Öğrenci psikolojisi işte, cebinde ne kadar varsa o kadar harcarsın :)
Bugün gününü gün eder, yarın yiyecek ekmek bulamazsın, değişmez :)
-
Mc_cO_By bunu yazdı:
-----------------------------Ben de bizim evi bi halt sanardım. Yemek hariç her şey olurdu dolapta :D
Bunlar olayı abartmış :)
-----------------------------11.09.08:D d.günümdü bu bnm:D:D:D nihahaha herkes s*ctı batırdı ewi..:D:D
bide ustune izsu suları kesti... off off feciydi:D:D