Öğrenci İçin Tablet Önerisi ?
-
Abilerim Ablalarım Değerli Müritler ; Casper Laptobumun galip galip sesler ve ekranında galip ilmünati cisimleri görüyorum ve elimde patlaması yakındır.
Bana 400 tl civarı Ders videolarımı izliyebilceğim pdf kitaplarımdan çalışma yapabileceğim kalemi olan 10 inç civarı tablet lazım . Önerilerinize açığım ?
-
400 Tl dandik bir tablet almak her yiğidin harcı değildir. Gel sen bu sevdadan vazgeç. :) Pişman olmazsın ileride.
-
palakan229 bunu yazdı
400 Tl dandik bir tablet almak her yiğidin harcı değildir. Gel sen bu sevdadan vazgeç. :) Pişman olmazsın ileride.
bütçe o kadar hocam ne yapalım dıscovery alacaktık laptop patlayınca hayaller suya düştü -
http://www.buyincoins.com/item/42121.html - 3G özelliği var sim kart takabilirsin.
http://www.buyincoins.com/item/41998.html - 500 lira fakat içinde intel işlemci var ve ekran 8 inç
-
geçen de başka bir konuda da yazdım ama ainol novo firmasının ürünlerine de bakabilirsin. Kullanmadım hiç ama güzel gözüküyor araştırabilirsin.
-
ucuz tablet ölümdür aga 2. el ipad 2 almaya çalış
-
Panxere katiliyorum daha ufak bisey dusunursen galaxy tab 3 bakabilirsin oda arkim aldi baktim guzel makine fiyatina gore 350 lira civari
-
PanxeR bunu yazdı
ucuz tablet ölümdür aga 2. el ipad 2 almaya çalış
videoları nasıl aktaracam hocam hem android olması daha iyi. Tek sıkıntı 2 gb ram olmasını iştemem gerisini önemi yok öyle çok kaliteli birşeye gerekte yok ekran az iyi olsa yeter
-
pirana , hi-level , dark evo bakman lazım sanırım o fiyat aralığına
yada dh 2. ellere bak .
istersen şuna bi bak iş yaparmı bilmem film izlemek için almayı düşünüyorum :D
-
asus memopad hd7 var hocam. vatanda 300-400 civarıydı bu ara..
http://www.youtube.com/watch?v=tKtlN6zt894
-
Elixiron bunu yazdıPanxeR bunu yazdı
ucuz tablet ölümdür aga 2. el ipad 2 almaya çalış
videoları nasıl aktaracam hocam hem android olması daha iyi. Tek sıkıntı 2 gb ram olmasını iştemem gerisini önemi yok öyle çok kaliteli birşeye gerekte yok ekran az iyi olsa yeter
dediklerini yaptım , en iyi fiyat performans tabletini aldım 10 inc hi level 270 tl ye ne oldu ? bir bok yapamıyorum hocam.
android alacaksan ceptelefonu ise nexus , tablet ise nexus
diğerleri çöp.
ya ipad , iphone alırsın ya nexus alırsın yada ömür boyu ulan keşke bu hatayı yapmasaydım dersin.
yazık günah başka birşey değl. özellikleri düşük olsun bana yeter diye alırsın dandik bişi resetlenip durur kapanıp durur vs. gına gelir tableti bir köşeye atarsın benim yaptıgım gibi.
