Öğrenci İçin Tablet Önerisi ?
-
PanxeR bunu yazdıElixiron bunu yazdıPanxeR bunu yazdı
ucuz tablet ölümdür aga 2. el ipad 2 almaya çalış
videoları nasıl aktaracam hocam hem android olması daha iyi. Tek sıkıntı 2 gb ram olmasını iştemem gerisini önemi yok öyle çok kaliteli birşeye gerekte yok ekran az iyi olsa yeter
dediklerini yaptım , en iyi fiyat performans tabletini aldım 10 inc hi level 270 tl ye ne oldu ? bir bok yapamıyorum hocam.
android alacaksan ceptelefonu ise nexus , tablet ise nexus
diğerleri çöp.
ya ipad , iphone alırsın ya nexus alırsın yada ömür boyu ulan keşke bu hatayı yapmasaydım dersin.
yazık günah başka birşey değl. özellikleri düşük olsun bana yeter diye alırsın dandik bişi resetlenip durur kapanıp durur vs. gına gelir tableti bir köşeye atarsın benim yaptıgım gibi.
+1, diğer konuda da bol bol yazmıştım buraya yazmak zor gelmişti. PanXer kardeşim açıklamış bol bol. :)
-
palakan229 bunu yazdıPanxeR bunu yazdıElixiron bunu yazdıPanxeR bunu yazdı
ucuz tablet ölümdür aga 2. el ipad 2 almaya çalış
videoları nasıl aktaracam hocam hem android olması daha iyi. Tek sıkıntı 2 gb ram olmasını iştemem gerisini önemi yok öyle çok kaliteli birşeye gerekte yok ekran az iyi olsa yeter
dediklerini yaptım , en iyi fiyat performans tabletini aldım 10 inc hi level 270 tl ye ne oldu ? bir bok yapamıyorum hocam.
android alacaksan ceptelefonu ise nexus , tablet ise nexus
diğerleri çöp.
ya ipad , iphone alırsın ya nexus alırsın yada ömür boyu ulan keşke bu hatayı yapmasaydım dersin.
yazık günah başka birşey değl. özellikleri düşük olsun bana yeter diye alırsın dandik bişi resetlenip durur kapanıp durur vs. gına gelir tableti bir köşeye atarsın benim yaptıgım gibi.
+1, diğer konuda da bol bol yazmıştım buraya yazmak zor gelmişti. PanXer kardeşim açıklamış bol bol. :)
yani hiçmi öyle çok kaliteli değilde az bozulan bir tablet ?
-
Elixiron bunu yazdıpalakan229 bunu yazdıPanxeR bunu yazdıElixiron bunu yazdıPanxeR bunu yazdı
ucuz tablet ölümdür aga 2. el ipad 2 almaya çalış
videoları nasıl aktaracam hocam hem android olması daha iyi. Tek sıkıntı 2 gb ram olmasını iştemem gerisini önemi yok öyle çok kaliteli birşeye gerekte yok ekran az iyi olsa yeter
dediklerini yaptım , en iyi fiyat performans tabletini aldım 10 inc hi level 270 tl ye ne oldu ? bir bok yapamıyorum hocam.
android alacaksan ceptelefonu ise nexus , tablet ise nexus
diğerleri çöp.
ya ipad , iphone alırsın ya nexus alırsın yada ömür boyu ulan keşke bu hatayı yapmasaydım dersin.
yazık günah başka birşey değl. özellikleri düşük olsun bana yeter diye alırsın dandik bişi resetlenip durur kapanıp durur vs. gına gelir tableti bir köşeye atarsın benim yaptıgım gibi.
+1, diğer konuda da bol bol yazmıştım buraya yazmak zor gelmişti. PanXer kardeşim açıklamış bol bol. :)
yani hiçmi öyle çok kaliteli değilde az bozulan bir tablet ?
hocam 1.500 liraya s3 aldım onun bile performansı stabil değil sen ucuz kaliteli stabil istiyorsun cevap net hocam ya nexus ya ipad tekrar tekrar diyorum ucuza 2. el ipad 2 al sende rahat et herkez rahat etsin. yada bulabiliyorsan nexus 10 al
diğer türlü
pahalıda olsa ucuz da olsa lanet edeceksin android e biliyorum.
windos mobile tabletler çıkana kadar android de ucuz ve stabil yanyana gelemez.
-
PanxeR bunu yazdıElixiron bunu yazdıpalakan229 bunu yazdıPanxeR bunu yazdıElixiron bunu yazdıPanxeR bunu yazdı
ucuz tablet ölümdür aga 2. el ipad 2 almaya çalış
videoları nasıl aktaracam hocam hem android olması daha iyi. Tek sıkıntı 2 gb ram olmasını iştemem gerisini önemi yok öyle çok kaliteli birşeye gerekte yok ekran az iyi olsa yeter
dediklerini yaptım , en iyi fiyat performans tabletini aldım 10 inc hi level 270 tl ye ne oldu ? bir bok yapamıyorum hocam.
android alacaksan ceptelefonu ise nexus , tablet ise nexus
diğerleri çöp.
ya ipad , iphone alırsın ya nexus alırsın yada ömür boyu ulan keşke bu hatayı yapmasaydım dersin.
yazık günah başka birşey değl. özellikleri düşük olsun bana yeter diye alırsın dandik bişi resetlenip durur kapanıp durur vs. gına gelir tableti bir köşeye atarsın benim yaptıgım gibi.
+1, diğer konuda da bol bol yazmıştım buraya yazmak zor gelmişti. PanXer kardeşim açıklamış bol bol. :)
yani hiçmi öyle çok kaliteli değilde az bozulan bir tablet ?
hocam 1.500 liraya s3 aldım onun bile performansı stabil değil sen ucuz kaliteli stabil istiyorsun cevap net hocam ya nexus ya ipad tekrar tekrar diyorum ucuza 2. el ipad 2 al sende rahat et herkez rahat etsin. yada bulabiliyorsan nexus 10 al
diğer türlü
pahalıda olsa ucuz da olsa lanet edeceksin android e biliyorum.
windos mobile tabletler çıkana kadar android de ucuz ve stabil yanyana gelemez.
hocam yanlış anlamazsanız ipad alırsam netten indirdiğim videoları aktaramam ? nexus 10 da ttnet satıyor sanılım 24 ay 42tl paraya . benimde s2 vardı rom çaksamda ne yapsamda belli süreden sonra telefon eşşeklesiyordu o yönden haklısınız
-
Elixiron bunu yazdıPanxeR bunu yazdıElixiron bunu yazdıpalakan229 bunu yazdıPanxeR bunu yazdıElixiron bunu yazdıPanxeR bunu yazdı
ucuz tablet ölümdür aga 2. el ipad 2 almaya çalış
videoları nasıl aktaracam hocam hem android olması daha iyi. Tek sıkıntı 2 gb ram olmasını iştemem gerisini önemi yok öyle çok kaliteli birşeye gerekte yok ekran az iyi olsa yeter
dediklerini yaptım , en iyi fiyat performans tabletini aldım 10 inc hi level 270 tl ye ne oldu ? bir bok yapamıyorum hocam.
android alacaksan ceptelefonu ise nexus , tablet ise nexus
diğerleri çöp.
ya ipad , iphone alırsın ya nexus alırsın yada ömür boyu ulan keşke bu hatayı yapmasaydım dersin.
yazık günah başka birşey değl. özellikleri düşük olsun bana yeter diye alırsın dandik bişi resetlenip durur kapanıp durur vs. gına gelir tableti bir köşeye atarsın benim yaptıgım gibi.
+1, diğer konuda da bol bol yazmıştım buraya yazmak zor gelmişti. PanXer kardeşim açıklamış bol bol. :)
yani hiçmi öyle çok kaliteli değilde az bozulan bir tablet ?
hocam 1.500 liraya s3 aldım onun bile performansı stabil değil sen ucuz kaliteli stabil istiyorsun cevap net hocam ya nexus ya ipad tekrar tekrar diyorum ucuza 2. el ipad 2 al sende rahat et herkez rahat etsin. yada bulabiliyorsan nexus 10 al
diğer türlü
pahalıda olsa ucuz da olsa lanet edeceksin android e biliyorum.
windos mobile tabletler çıkana kadar android de ucuz ve stabil yanyana gelemez.
hocam yanlış anlamazsanız ipad alırsam netten indirdiğim videoları aktaramam ? nexus 10 da ttnet satıyor sanılım 24 ay 42tl paraya . benimde s2 vardı rom çaksamda ne yapsamda belli süreden sonra telefon eşşeklesiyordu o yönden haklısınız
netten indirdiğin videoları convert edip atamıyon mu itunes ile ? ipad 2 ye uyumlu olarak freemake video converter ile çevir ?
-
Sana tbt fiyati olarak 230 liraya sifir adina fatura prbt820 verebilirim. Ozelliklere ve fiyata bak uygundersen veririz.
-
scarletbeard bunu yazdı
Sana tbt fiyati olarak 230 liraya sifir adina fatura prbt820 verebilirim. Ozelliklere ve fiyata bak uygundersen veririz.
hocam onun 2 gb ramlı olan versiyonu varmı ?
