folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Öğrenci İçin Tablet Önerisi ?



Öğrenci İçin Tablet Önerisi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    palakan229
    palakan229's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı
    Elixiron bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı

    ucuz tablet ölümdür aga 2. el ipad 2 almaya çalış

    videoları nasıl aktaracam hocam hem android olması daha iyi. Tek sıkıntı 2 gb ram olmasını iştemem gerisini önemi yok öyle çok kaliteli birşeye gerekte yok ekran az iyi olsa yeter

    dediklerini yaptım , en iyi fiyat performans tabletini aldım 10 inc hi level 270 tl ye ne oldu ? bir bok yapamıyorum hocam.

    android alacaksan ceptelefonu ise nexus , tablet ise nexus 

    diğerleri çöp.

    ya ipad , iphone alırsın ya nexus alırsın yada ömür boyu ulan keşke bu hatayı yapmasaydım dersin. 

    yazık günah başka birşey değl. özellikleri düşük olsun bana yeter diye alırsın dandik bişi resetlenip durur kapanıp durur vs. gına gelir tableti bir köşeye atarsın benim yaptıgım gibi.

    +1, diğer konuda da bol bol yazmıştım buraya yazmak zor gelmişti. PanXer kardeşim açıklamış bol bol. :)


    Sevgi, insanın şeyleri en olmadıkları gibi gördüğü durumdur. / -Nietzsche
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    Atakan
    Atakan's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2012
    Erkek
    palakan229 bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı
    Elixiron bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı

    ucuz tablet ölümdür aga 2. el ipad 2 almaya çalış

    videoları nasıl aktaracam hocam hem android olması daha iyi. Tek sıkıntı 2 gb ram olmasını iştemem gerisini önemi yok öyle çok kaliteli birşeye gerekte yok ekran az iyi olsa yeter

    dediklerini yaptım , en iyi fiyat performans tabletini aldım 10 inc hi level 270 tl ye ne oldu ? bir bok yapamıyorum hocam.

    android alacaksan ceptelefonu ise nexus , tablet ise nexus 

    diğerleri çöp.

    ya ipad , iphone alırsın ya nexus alırsın yada ömür boyu ulan keşke bu hatayı yapmasaydım dersin. 

    yazık günah başka birşey değl. özellikleri düşük olsun bana yeter diye alırsın dandik bişi resetlenip durur kapanıp durur vs. gına gelir tableti bir köşeye atarsın benim yaptıgım gibi.

    +1, diğer konuda da bol bol yazmıştım buraya yazmak zor gelmişti. PanXer kardeşim açıklamış bol bol. :)

    yani hiçmi öyle çok kaliteli değilde az bozulan bir tablet ?


    Çılgın şeyh Müritleri coşturuyor...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    Elixiron bunu yazdı
    palakan229 bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı
    Elixiron bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı

    ucuz tablet ölümdür aga 2. el ipad 2 almaya çalış

    videoları nasıl aktaracam hocam hem android olması daha iyi. Tek sıkıntı 2 gb ram olmasını iştemem gerisini önemi yok öyle çok kaliteli birşeye gerekte yok ekran az iyi olsa yeter

    dediklerini yaptım , en iyi fiyat performans tabletini aldım 10 inc hi level 270 tl ye ne oldu ? bir bok yapamıyorum hocam.

    android alacaksan ceptelefonu ise nexus , tablet ise nexus 

    diğerleri çöp.

    ya ipad , iphone alırsın ya nexus alırsın yada ömür boyu ulan keşke bu hatayı yapmasaydım dersin. 

    yazık günah başka birşey değl. özellikleri düşük olsun bana yeter diye alırsın dandik bişi resetlenip durur kapanıp durur vs. gına gelir tableti bir köşeye atarsın benim yaptıgım gibi.

    +1, diğer konuda da bol bol yazmıştım buraya yazmak zor gelmişti. PanXer kardeşim açıklamış bol bol. :)

    yani hiçmi öyle çok kaliteli değilde az bozulan bir tablet ?

    hocam 1.500 liraya s3 aldım onun bile performansı stabil değil sen ucuz kaliteli stabil istiyorsun cevap net hocam ya nexus ya ipad tekrar tekrar diyorum ucuza 2. el ipad 2 al sende rahat et herkez rahat etsin. yada bulabiliyorsan nexus 10 al

    diğer türlü 

    pahalıda olsa ucuz da olsa lanet edeceksin android e biliyorum.

    windos mobile tabletler çıkana kadar android de ucuz ve stabil yanyana gelemez.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    Atakan
    Atakan's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2012
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı
    Elixiron bunu yazdı
    palakan229 bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı
    Elixiron bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı

    ucuz tablet ölümdür aga 2. el ipad 2 almaya çalış

    videoları nasıl aktaracam hocam hem android olması daha iyi. Tek sıkıntı 2 gb ram olmasını iştemem gerisini önemi yok öyle çok kaliteli birşeye gerekte yok ekran az iyi olsa yeter

    dediklerini yaptım , en iyi fiyat performans tabletini aldım 10 inc hi level 270 tl ye ne oldu ? bir bok yapamıyorum hocam.

    android alacaksan ceptelefonu ise nexus , tablet ise nexus 

    diğerleri çöp.

    ya ipad , iphone alırsın ya nexus alırsın yada ömür boyu ulan keşke bu hatayı yapmasaydım dersin. 

    yazık günah başka birşey değl. özellikleri düşük olsun bana yeter diye alırsın dandik bişi resetlenip durur kapanıp durur vs. gına gelir tableti bir köşeye atarsın benim yaptıgım gibi.

    +1, diğer konuda da bol bol yazmıştım buraya yazmak zor gelmişti. PanXer kardeşim açıklamış bol bol. :)

    yani hiçmi öyle çok kaliteli değilde az bozulan bir tablet ?

    hocam 1.500 liraya s3 aldım onun bile performansı stabil değil sen ucuz kaliteli stabil istiyorsun cevap net hocam ya nexus ya ipad tekrar tekrar diyorum ucuza 2. el ipad 2 al sende rahat et herkez rahat etsin. yada bulabiliyorsan nexus 10 al

    diğer türlü 

    pahalıda olsa ucuz da olsa lanet edeceksin android e biliyorum.

    windos mobile tabletler çıkana kadar android de ucuz ve stabil yanyana gelemez.

    hocam yanlış anlamazsanız ipad alırsam netten indirdiğim videoları aktaramam ? nexus 10 da ttnet satıyor sanılım 24 ay 42tl paraya . benimde s2 vardı rom çaksamda ne yapsamda belli süreden sonra telefon eşşeklesiyordu o yönden haklısınız 


    Çılgın şeyh Müritleri coşturuyor...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    Elixiron bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı
    Elixiron bunu yazdı
    palakan229 bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı
    Elixiron bunu yazdı
    PanxeR bunu yazdı

    ucuz tablet ölümdür aga 2. el ipad 2 almaya çalış

    videoları nasıl aktaracam hocam hem android olması daha iyi. Tek sıkıntı 2 gb ram olmasını iştemem gerisini önemi yok öyle çok kaliteli birşeye gerekte yok ekran az iyi olsa yeter

    dediklerini yaptım , en iyi fiyat performans tabletini aldım 10 inc hi level 270 tl ye ne oldu ? bir bok yapamıyorum hocam.

    android alacaksan ceptelefonu ise nexus , tablet ise nexus 

    diğerleri çöp.

    ya ipad , iphone alırsın ya nexus alırsın yada ömür boyu ulan keşke bu hatayı yapmasaydım dersin. 

    yazık günah başka birşey değl. özellikleri düşük olsun bana yeter diye alırsın dandik bişi resetlenip durur kapanıp durur vs. gına gelir tableti bir köşeye atarsın benim yaptıgım gibi.

    +1, diğer konuda da bol bol yazmıştım buraya yazmak zor gelmişti. PanXer kardeşim açıklamış bol bol. :)

    yani hiçmi öyle çok kaliteli değilde az bozulan bir tablet ?

    hocam 1.500 liraya s3 aldım onun bile performansı stabil değil sen ucuz kaliteli stabil istiyorsun cevap net hocam ya nexus ya ipad tekrar tekrar diyorum ucuza 2. el ipad 2 al sende rahat et herkez rahat etsin. yada bulabiliyorsan nexus 10 al

    diğer türlü 

    pahalıda olsa ucuz da olsa lanet edeceksin android e biliyorum.

    windos mobile tabletler çıkana kadar android de ucuz ve stabil yanyana gelemez.

    hocam yanlış anlamazsanız ipad alırsam netten indirdiğim videoları aktaramam ? nexus 10 da ttnet satıyor sanılım 24 ay 42tl paraya . benimde s2 vardı rom çaksamda ne yapsamda belli süreden sonra telefon eşşeklesiyordu o yönden haklısınız 

    netten indirdiğin videoları convert edip atamıyon mu itunes ile ? ipad 2 ye uyumlu olarak freemake video  converter ile çevir ?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek

    Sana tbt fiyati olarak 230 liraya sifir adina fatura prbt820 verebilirim. Ozelliklere ve fiyata bak uygundersen veririz.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    Atakan
    Atakan's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2012
    Erkek
    scarletbeard bunu yazdı

    Sana tbt fiyati olarak 230 liraya sifir adina fatura prbt820 verebilirim. Ozelliklere ve fiyata bak uygundersen veririz.

    hocam onun 2 gb ramlı olan versiyonu varmı ?


    Çılgın şeyh Müritleri coşturuyor...
Toplam Hit: 1960 Toplam Mesaj: 18