folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Öğrenci Sendikası Kurulsun..



Öğrenci Sendikası Kurulsun..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LNAU
    LNAU's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2008
    Erkek
    Siz kurun sendikayı ben yönetim kurulu başkanlıgını  yaparım :)

    Yakında Güncelenecektır...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek
    bence mumkun deil çünkü hiçbirşey olmasa sendika için yaş tutmuyo :)

    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gkhn
    gkhn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2007
    Erkek
    Abi işte amaç gençliği her türlü düşünmeden, araştırmadan sıyırtıp kitaplara(çogu gereksiz şekilde kasıntı/kapsamlı) testlere boğmak. Sınavları da 6. sınıftan itibaren duzeledielr, çocuklar simdi 3. 4. sınıfta dershanelere baslayıp, maratona sürülüyolar.

    I am free of all prejudice. I hate everyone equally
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    sendika değil de gizli gizli örgütlenin şikayetçi olduğunuz konuları toplu dilekçelerle kurumlara iletin ve bunu siyasi olarak değil kendiniz için yapın ve ailelerinizide arkanıza almaya bakın.. biz geldik üni 4 e iş hayat bilmem ne vakit kalmıyo artık.. ama içinde bulunduğumuz durum belli okusan da iş yok böyle toplu bi şekilde hakkınızı ararsanaız üniversiteler de saçma sapan bölümleri açmamış yüzlerce insanı bu bölümlere bağlamamış olur.. örneğin 17 tane teknik eğitim fakültesi var sözde teknik öğretmen yetiştiriyo bunlardan en az 5 tanesi an itibariye yetersiz durumda.. ha ayrıca atanan da yok.. devlet mi diyeyim hükümet mi diyeyim bilemiyorum ama birileri gençlerin kaderiyle çok güzel oynuyo.. okuma zorla mı diyenlere sözüm, bi devlet kullanacağı iş gücünü yetiştirmek zorundadır.. daha doğrusu iş verebileceği kadar iş gücüne eğitim vermek zorundan.. milli eğitim bakanı hüsyin çelik van da mı bi yerde bi çocuğa okumasaydın demişti aynı zihniyeti paylaşmayın.. bu kadar genç hadi biz okumuyoruz dediği zaman ortalıktaki işsiz sayısının artması bu ülkedeki suç, tecavüz, hırsızlık v.s. gibiyüz kızartıcı eylemlerin artmasına sebeb olacaktır.. son olarak cem yılmaz'ın "EĞİTİM ŞART" sözüne bişeyler ekleyeyim.. kaliteli ve çağın gereklerini takip eden eğitim şart.. demek istediğim her bölüme elbette ki ihtiyaç vardır herkesin doktor, genetikçi v.s. olmasını beklemek saçma olur fakat fazla sayıda öğrenciyi her bölüme yığmak yerine daha farklı bi sistem geliştirip bir öğrencinin o bölümden mezun olduğu anda onun ve ailesinin emeklerini hiçesaymadan rahatça iş bulabileceği bi türkiye yaratmak için yani kaliteli bişeyler yapmak için artık kara düzen gitmemek lazım.. :| ben böyle düşünüyorum..


    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    EnT_X bunu yazdı:
    -----------------------------
    cepni bunu yazdı:
    -----------------------------
    öğrencilik diye bir iş kolu olmadığına göre öğrenciler sendika kuramaz
    -----------------------------
    Bırakalım Bu Disk-Vari Konuşmaları ,Öğrencilerinde Haklarını Savunabileceği Geçen Metinlerde Real_kurd ünde bahsettiği Genç-sen  var
    Biraz genişletmek gerekirse üniversiteye hazırlanan lise öğrencileri ve üniversite öğrencilerine hitabeden haklarını savunabilecekleri bir
    oluşum kendi fikrim bu oluşumun iyi işler başarabileceğidir.
    Bunun Bir örneği fransada 100 yıllık bir geçmişi olan öğrenci sendikasıdır, milyonlarca öğrenciyi sokağa döken bir gençlik sendikası . . .
    Çok İyi yaptırımları Olabilir

    -----------------------------
    Bence ona sendika değil öğrenci dayanışma derneği dense daha ugun olur arkadaşın dediğine katılıyorum öğrencilik bir iş kolu değildir sendikası olmasıda imkansız gibi

     


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MinervaL
    MinervaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    Sen sendika kursan eylem yapsanız olumlu gitse gerilsen magandanın biri seni vursa ölsen ee noldu sendika ? Senin mantıgına göre benim dediğimde olası..

    yazıda evet doğru dediğim tek yer saçmaladım dediğin yerdi kalan her yer orta 2-3 öğrencilerinden beklenen tepkiler.


    Konumu silenlere inat kürdüm
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnT_X
    EnT_X's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2006
    Homo
    Amaç Burda Kitle Bilinci Deilmi,Öğrencilerin Haklarını Arıyabilceği Bir Grup Dayanışması,Kelime Oyunundan Başka Bişey Yapmıyonuz
Toplam Hit: 5122 Toplam Mesaj: 28