Öğrenciye Kredi Kartı!!!!
-
MY91 bunu yazdı:
-----------------------------
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
bende iş bankası var gayet memnunum kampanyaları felan iyi giyim mağazalarında maksimum +4 taksit felan oluyor işime yarıyor yani limitim 800 lira o da doldu zaten :D genelde milletin 300-500 ama nasıl oldu anlamadım 800 le açıldı :D faiz konusunda birşey diyemem aksatmadım hiç.
bir tane de play card var o da yapıkredi sanırım o daha iyi kampanyaları felan çünkü kfc de bazı konserlerde felan bazı yerlerde %20 worldpuan avantajı var 100 lira verdiyesen 20 lira geri veriyor yani.
-----------------------------Hacı zaten bana önerilen iki kart: Biri İş bankası maximum diğeride play kart. Ama play kart için form doldurdum ancaaak kefil istiyorlar mışşşşş...
Böle bişe varmı acaba?
-----------------------------play kart da kefil felan yok hocam ben kampüsün bahçesine bankadan görevli biri gelmişti ona yaptırdım tek başıma kefil felan istemedi
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
MY91 bunu yazdı:
-----------------------------
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
bende iş bankası var gayet memnunum kampanyaları felan iyi giyim mağazalarında maksimum +4 taksit felan oluyor işime yarıyor yani limitim 800 lira o da doldu zaten :D genelde milletin 300-500 ama nasıl oldu anlamadım 800 le açıldı :D faiz konusunda birşey diyemem aksatmadım hiç.
bir tane de play card var o da yapıkredi sanırım o daha iyi kampanyaları felan çünkü kfc de bazı konserlerde felan bazı yerlerde %20 worldpuan avantajı var 100 lira verdiyesen 20 lira geri veriyor yani.
-----------------------------Hacı zaten bana önerilen iki kart: Biri İş bankası maximum diğeride play kart. Ama play kart için form doldurdum ancaaak kefil istiyorlar mışşşşş...
Böle bişe varmı acaba?
-----------------------------play kart da kefil felan yok hocam ben kampüsün bahçesine bankadan görevli biri gelmişti ona yaptırdım tek başıma kefil felan istemedi
-----------------------------Hocam ozmn bankadaki geri zekalı kadın beni yanlış anladı ya :) ama araştırdım biraz en mantıklısı iş bank. gibi duruyo kart ücreti fln da yok hem ;)
-
play card da ilk sene yok ama diğer seneler 10 lira var onu da bankayı arıyıp kapatın o zaman felan dersen almıyorlar parayı ama yine de maksimum bence daha iyi bir kere yapıkredinin atmleri çok boktan :D:D
-
Hocam iş veya play club al
Ben de ikisi de var pek asgarileri aksatmam o yüzden sorun yaşamadım..Ama play daha çok puan veriyor..
Play kart için benden de ilk başta kefil istemişlerdi sonra kalsın diyip çıkıp iş bankasından almıştım..
Ertesi sene yapıkrediye para yatrmaya gittim, açtırdım hesabı ,bireyseldeki kadına şukadar para yatırıcam falan dedim gişeye aktarırmısınız
tabi gerçekten yatırıcam ben parayı
Bi baktım kadın sordu kredi kartınız var mı yoksa çıkaralım falan
bende ee iyi dedim ver bitane :))
-
1 sene normal bonus kullandım babamdan ek kart olarak hıc sıkıntı yasamadım ıyıydı sımdı kendım cardfinans go aldım bnce daha iyi ama bonusa gore parapuan daha az verıyo taksıt ımkanı ıse bonusun kapsamı cok genıs ama go da bu konuda kotu deıl tam olarak bılmıyorum ama go da ıstersen +4 taksıt yapabılıosun ve 200 tl muhabbetını once arkadas acıklamıs ama play su anda bnde cok duymaya başladım sana sunu soyleyeyım harcamalarını ne amacla yapacaksın bu onemlı taksıt cok kullanack sana iş bankasınnkını onerırım ama tek cekım kullanacaksan cardfınans derım ben
-
ben de iş bankasınınkini kullanıyorum faizi yok denecek kadar az kart ücreti de almıyorlar güzel yani
-
neminomin bunu yazdı:
-----------------------------
ben de iş bankasınınkini kullanıyorum faizi yok denecek kadar az kart ücreti de almıyorlar güzel yani
----------------------------- -
bende ing bonus var babamdan ek kart onunda kart ücreti yok ama play kart almayı düşünüyorum.birsürü yerde avantaj sağlıyor.verdiği world puanda fazla.zaten ota poka kart çeker oldum nekar puan verirse iyidir.
bide şu 1 seneden sonra kart üçreti kaldırılabiliyor demişler.öyle bişey varsa en karlısı play bence.
-
aklın varsa kredi kartı alma.. borç batağındayım..
-
sipidik bunu yazdı:
-----------------------------
aklın varsa kredi kartı alma.. borç batağındayım..
-----------------------------bu adamı dinleyen dünyanın en zeki adamıdır. Başka birşeyde demem.
